دنیای وب

چرخ ثروت: چگونه ترافیک را هدایت کنید، سئو را بهبود بخشید و برای مشتریان خود ارزشمند شوید

یکی از بزرگترین کلیدهای بازاریابی اینترنتی، یافتن و تعامل فعالانه با مشتریان خود، چه جدید و چه بالقوه است. این به معنای بهینه سازی وب سایت و محتوای خود، یا راه اندازی صفحات شبکه های اجتماعی، نوشتن مقاله یا خرید تبلیغات نیست. این بدان معناست که شما باید مشتریان خود را پیدا کنید، بدانید که آنها در اینترنت چه می کنند و به دنبال چه هستند و به آنها مکان مورد علاقه و دسترسی به خود بدهید.

در این مقاله ما در مورد روشی به نام “The Wheel Drive” صحبت خواهیم کرد. این یکی از راه‌های ایجاد چندین نقطه تطبیق و اتصال بازدیدکنندگان به یک سایت مرکزی مانند وب‌سایت شما است. علاوه بر این، برگ‌های چرخ‌های ما به یکدیگر متصل می‌شوند تا کارایی آن‌ها را بیشتر کنند و آگاهی بیشتری از سوی کاربران انسانی و موتورهای جستجو ایجاد کنند.

هاب

این آخرین جایی است که ترافیک اینترنتی برای انجام اقدامات واقعی به آنجا می‌آید. تقریباً در همه موارد، این وب سایت شرکت شما است. اما استثناهایی وجود دارد. اگر به دلایلی وب سایت ندارید، می توانید برای مثال از صفحه طرفداران فیس بوک خود استفاده کنید.

معنی آن این است که ما باید مطمئن شویم که هاب به درستی نصب شده و کار خود را به خوبی انجام می دهد. ممکن است ساده باشد، اما می تواند بسیار دشوار باشد. اول از همه، تمام اطلاعاتی که در نوک انگشتان تصویر ما قرار می گیرند باید به نوعی منعکس شوند. ما به زودی وارد آن خواهیم شد. مرکز شما باید با متن، تصویر، ویدئو و صدا طراحی شود تا بازدیدکنندگان را به فعالیت‌های مختلف سوق دهد.

این رویداد می تواند برای خرید از فروشگاه آنلاین شما، دسترسی به خبرنامه، وارد کردن نام و ایمیل خود برای پیشنهادات رایگان، تماس با شما برای سوالات، ایجاد عضویت یا اطلاع از یک محصول یا خدمات باشد. اخباری که شرکت شما در دنیای واقعی ارائه می دهد. واقعا به شما بستگی دارد.

فقط به یاد داشته باشید که بازدیدکنندگانی که برای اولین بار به سایت شما می آیند ممکن است هنوز برای خرید آماده نباشند. بنابراین، به آنها گزینه های زیادی برای تماس با شما بدهید. به این ترتیب، شرکت شما به آنها می چسبد و می توانید به فروش آنها ادامه دهید و آنها را برای کشیدن آخرین ماشه آماده کنید.

اسپک ها

در اینجا چندین گزینه برای اشاره به دنیای سایبری دارید. اینجاست که شما در واقع یک توری راه اندازی می کنید تا توجه میلیاردها ماهی را که آنلاین شنا می کنند را به خود جلب کنید. این قسمت فعال چرخ است.

برای شروع، حداقل 6 روش را انتخاب کنید. شش مکان یا دسته مختلف آنلاین برای پست کردن، تعامل و تبلیغ خود. شما می توانید از میان زمینه هایی مانند: مقاله نویسی، وبلاگ نویسی، بازاریابی رسانه های اجتماعی، بازاریابی ویدئویی، پست های انجمن گفتگو، تبلیغات پولی، تبلیغات رایگان، انتشار عکس تبلیغاتی، مهمان وبلاگ نویسی، تفسیر، بیانیه مطبوعاتی یا نوشتن برای یک مجله الکترونیکی یا مجله انتخاب کنید. . .

اینها فقط یک نمونه هستند. برای نشان دادن، فرض کنید مقالات، وبلاگ‌ها، انجمن‌ها، ویدیوها، رسانه‌های اجتماعی را انتخاب می‌کنیم و به ازای هر کلیک تبلیغات پرداخت می‌کنیم. شما می توانید از بین موارد بیشتری انتخاب کنید، اما حداقل شش مورد ارائه می شود.

بنابراین کاری که ما انجام خواهیم داد این است که به نوشتن یک سری مقاله با حداقل سه نوع برای انتشار در وب سایت هایی مانند EzineArticles، articlebase، amazines یا buzzle ادامه دهیم. ما وبلاگ‌هایی را برای خود ایجاد می‌کنیم که با آن اطلاعات مفید، نکات و ترفندها، و همچنین پیوندها یا ترجمه و چسباندن سایر مطالب آنلاین که برای خوانندگان ما جالب خواهد بود، ارسال می‌کنیم. اطمینان حاصل کنید که هنگام انجام این کار به منبع اعتبار می دهید.

در گفتار سوم خود، دو تالار گفتگو در ارتباط با آنچه در شرکت خود انجام می دهیم، خواهیم یافت. سپس می‌توانیم سؤال بپرسیم، به سؤالات دیگران پاسخ دهیم و به‌روزرسانی‌ها و اطلاعات دیگر را نیز در آنجا پست کنیم. علاوه بر این، کانال‌های یوتیوب ایجاد می‌کنیم و ویدیوهای مفیدی را ارسال می‌کنیم که درباره کارهایی که انجام می‌دهیم، اطلاعات مفید و اخبار مرتبط صحبت می‌کنیم. ما همچنین یک حساب گوگل ادوردز ایجاد می کنیم و تبلیغاتی را که مستقیماً به سایت ما مرتبط هستند نمایش می دهیم.

در نهایت، برای آخرین صحبت‌مان، می‌خواستیم حداقل حساب‌های فیسبوک و لینکدین را راه‌اندازی کنیم. بسته به کاری که انجام می دهید، ممکن است به حساب های Twitter، FourSquare، Pinterest و Instagram نیز نیاز داشته باشید. در اینجا می توانیم برای راه اندازی جدید کمی جلوتر برویم. ما می‌توانیم از این منابع برای جمع‌آوری طرفداران و دوستان، ارسال رویدادها و رویدادهای ویژه آینده و ارتباط با دروازه‌ها و مراکز دیگری که می‌خواهیم استفاده کنیم. که ما را به آخرین قسمت چرخ خود می رساند:

لبه ها

لبه های چرخ های ما همه آنها را به هم متصل می کند. در اینجا ما همه دهان خود را به هم وصل می کنیم، نه فقط مقر خود را. با انجام این کار، ما یک جریان ترافیکی ایجاد می کنیم که خودپایدار باشد و ترافیک بیشتری را به سمت مقر ما هدایت کند. این همچنین برای رتبه بندی موتورهای جستجو عالی است.

این می تواند یک کار دلهره آور باشد، حتی با تنها شش لیوان. اینجاست که ما باید مشارکت فعال داشته باشیم. برای تبلیغ همه دهان های دیگر به همه دهان های دیگر. برای ارائه روش های متعدد به مشتریان برای یادگیری، تحقیق و مشارکت. حتی اگر کار ساده ای باشد، اجازه ندهید که فریب بخورید. این یکی از مهمترین قسمت های چرخ گاری است.

ببینید، مهمترین چیز در این مورد ایجاد یک حضور مرتبط در وب سایت است که توجه افرادی را که به دنبال محتوا هستند جلب کند. محتوای آن پادشاه است. این همان چیزی است که اینترنت و بازاریابی اینترنتی چیست. اما فراتر از قرار دادن تبلیغات برای خودمان، بازاریابی محتوای فعال به معنای ارائه اطلاعات مفید و راه‌هایی برای کسب درآمد بیشتر است. این یکی از دلایلی است که رسانه های اجتماعی یکی از سخنگویان شما هستند.

اگر این برنامه را دنبال کنید به مرور نتایج بسیار قوی خواهید دید. شما میزان ترافیک وب سایت خود را افزایش می دهید، رتبه موتورهای جستجو را افزایش می دهید و به منبعی برای مشتریان فعلی و بالقوه تبدیل خواهید شد. و وقتی این اتفاق بیفتد، باور کنید یا نه، آنها خودشان شروع به تبلیغ شما خواهند کرد. و هیچ چیز بهتر از این نیست.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا