دنیای وب

چند شماره واقعی تبلیغات آنلاین؟

طبق اعلام دفتر تبلیغات اینترنتی (IAB) ، کلاهبرداری سالانه 10 میلیارد دلار برای صنعت تبلیغات هزینه می کند.

تعداد زیادی از تبلیغات آنلاین پرتلاطم هستند و دلیلی برای زیر سوال بردن صحت این گزارش ها وجود دارد. همانطور که در روزنامه فایننشال تایمز (27 مه 2014) گزارش شده است ، این امر باعث شده است تا غول های تبلیغاتی سیستم های جدیدی را گردآوری کنند تا به تبلیغ کنندگان کمک کند تا این آشفتگی را درک کنند و صنعت را به جلو سوق دهند.

برخی از این فناوری های جدید موجود در آنجا شامل Convertro است که هم اکنون زیر مجموعه AOL است و عملکرد کمپین های تبلیغاتی را اندازه گیری می کند ، با تجزیه و تحلیل دامنه کامل آگهی دیجیتال ارائه شده به جای آخرین تبلیغی که شخصی قبل از خرید روی آن کلیک کرده است.

ما می دانیم که تبلیغات دیجیتالی کار می کند ، اما تا چه اندازه و تا چه حد ، این سؤال باقی مانده است که بازیکنان بزرگ اکنون به دنبال پاسخگویی هستند تا در دست شخصیت های متورم بازی نشوند که باعث کاهش اثربخشی اندازه گیری تبلیغات تبلیغاتی شود. این چه نگاهی به آینده تبلیغات دیجیتالی خواهد داشت؟

فایننشال تایمز با تغییر مدل تبلیغاتی خود برای اندازه گیری تبلیغات به یک بلوک 5 ثانیه توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. این بدان معناست که هر لحظه دیدگاهی وجود دارد ، می توان به جای اینکه فقط “ابروهای چشم” یا “کلیک” های سنتی اندازه گیری شود ، نشانه ای از “طول توجه” وجود داشته باشد.

این اقدام تبلیغ کنندگان و بازاریابان را به طور یکسان تبدیل می کند ، زیرا آنها اکنون به دنبال راه هایی برای بهینه سازی کمپین های خود به صورت خلاقانه خواهند بود. او دیگر توجه نمی کند اما به علاقه خود ادامه می دهد ، دیگر مربوط به کلیک نیست بلکه در مورد اقامتگاه ها است. این همچنین بدان معنی است که ما در دراز مدت و در واقع مخاطبان هدف با کیفیت بسیار زیاد ، عددی را کوچک می کنیم. فقط جلوه ها را تصور کنید – از اندازه گیری یک کلیک روی یک شخص تا تعامل شمرده می شود ، اکنون به شخص موجود در آن صفحه باز می گردد و مشاهده تبلیغات پس از کلیک از طریق آن شماره. هرچه قدرت ماندگاری بالاتر باشد ، میزان مشارکت بیشتر است و تبلیغ کننده بیشتری می تواند هزینه های خود را جمع کند.

تأثیر یک هرم دیفرانسیل

با این وجود ، این امر همچنین یک “اثر سلسله مراتبی متفاوت” را در کل صنعت تبلیغات دیجیتال ایجاد می کند.

معنای این تأثیر واقعاً این است که مخاطب مورد نظر در هرم به یکی از سه دسته قرار می گیرد –

1. کیفیت بالا این لینک ها به طور مستقیم در بالای هرم قرار دارند و با یک فرایند دقیق و هدفمند برای اطمینان از تلاش های بازاریابی تا پایان ، امیدوار می شوند تا بتوانند فروش را ببندند.

2. سپس سطح متوسط از هرم کسانی خواهند بود که تعامل کمتری دارند ، اما به این تبلیغ کشیده شده بودند که برای 5 ثانیه کامل بماند. این پست ممکن است مورد توجه آنها باشد که حداقل قبل از کلیک بر روی کلیک ، تبدیل کلیک کنند.

3. ته هرم که بیشتر قراردادها خواهد بود (یا در این حالت عدم انعقاد قراردادها) جمع آوری نمی شود زیرا آنها حساب های قدیمی هستند.

نظر شما چیه؟

جیسون سی جی

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا