دنیای وب

چند نکته برای کسب درآمد از Google AdSense

آیا در حال حاضر به دنبال مدیریت مشاغل خود در Google AdSense هستید؟ یا قبلاً شروع کرده اید اما با چگونگی عملکرد آن گیر دارید؟ من می دانم این چه حسی است. بعضی اوقات این اتفاق برای بهترین ما رخ می دهد ، بنابراین بهترین کاری که می توانید انجام دهید تجزیه و تحلیل کسب و کارتان است ، و ببینید چرا با تجارت اینترنتی خود درآمد زیادی کسب نمی کنید.

یکی از اولین مواردی که می خواهید بررسی کنید تعداد ترافیک شماست. یکی از مهمترین کارهایی که روزانه برای وب سایت خود انجام می دهید باید بازدید از سایت باشد. اگر نمی دانید چگونه می توانید به ترافیک دسترسی پیدا کنید ، به شما اطمینان می دهم که این یکی از ساده ترین راه ها برای شروع دریافت ترافیک هدفمند به سادگی و آسان است.

هرچه میزان بازدید شما بیشتر شود ، احتمال اینکه افراد از طریق AdSense بر روی برخی از تبلیغاتی که در وب سایت خود میزبانی کرده اید کلیک کنند ، بیشتر است. حالا این کلیک ها احتمالاً هنوز ثروت شما را نخواهند داشت ، اما گامی در مسیر درست هستند. هنگامی که به نقطه ای رسیدید که روزانه حدود 1000 تا 2000 بازدید کننده دارید ، در نهایت می توانید انتظار داشته باشید که نتایج واقعی درآمد Google AdSense خود را مشاهده کنید.

اما باید بدانید که ترافیک تنها چیزی نیست که باید نگران آن باشید. جایگذاری تبلیغات Google AdSense نیز مهم است و شما باید سایتهایی را که اکنون در آنها نمایش داده اند آزمایش کنید و آنها را برای مدل جدیدی در وب سایت خود تغییر دهید.

سایت های زیادی با انواع تبلیغات Google AdSense در سرتاسر وب سایتشان وجود دارد که از نظر ماهیت سایت بسیار گیج کننده است. با گیجی کامل ، وب سایت را ترک کردم و به جای بمباران شدن با تبلیغات گسترده در یک صفحه وب بیات ، مکان دیگری را برای رفتن پیدا کردم.

اکنون وقتی تبلیغات Google AdSense خود را اجرا می کنید ، باید آزمایش کنید که آیا باید از تبلیغات متنی یا تبلیغات تصویری آنلاین استفاده کنید یا خیر. من شخصاً در تجارت خود از هر دو استفاده می کنم و از آنها در گشایش های استراتژیک در وبلاگم استفاده می کنم. برای برخی از افراد ، متن بهتر از تبلیغات گرافیکی تبدیل می شود. برای دیگران ، تبلیغات گرافیکی بهتر از تبلیغات متنی تبدیل می شوند. بنابراین شما می خواهید این مورد را در تجارت اینترنتی خود آزمایش کنید تا بتوانید درآمد AdSense خود را افزایش دهید.

اکنون با همه اینها ، شما همچنان به یک وب سایت منسجم نیاز دارید. اطمینان حاصل کنید که درمورد کلمات کلیدی خود تحقیق کرده اید و سعی می کنید برای کلمات کلیدی کم رقابت رتبه بالایی کسب کنید. شما می توانید به راحتی با استفاده از ابزار رایگان کلیدواژه Google کلمات کلیدی جستجو شده خود را بررسی کنید و همچنین می توانید میزان رقابت برای هر کلمه کلیدی را بررسی کنید.

پس از یافتن کلمه کلیدی مناسب برای وب سایت خود ، بنابراین می توانید رتبه بالایی کسب کنید ، باید برخی از بهینه سازی موتورهای جستجو را انجام دهید تا سایت شما برای کلمه کلمه در رتبه بالایی قرار گیرد ، سپس یک صفحه وب در اطراف آن کلمه کلیدی ایجاد کنید. هرچه تعداد بیشتری از این صفحات را بتوانید در آنجا ارسال کنید ، شانس بیشتری برای بازدید شما به سایت خود و کلیک کردن افراد بر روی تبلیغات AdSense میزبان شما بیشتر است.

برای دستیابی به موفقیت در Google AdSense که به دنبال آن هستید فوراً باید از این نکات استفاده کنید. از این استراتژی ها صرف نظر نکنید ، و شما هم خوب خواهید بود.

ما با استفاده از این نکات آرزوی موفقیت داریم تا امروز با Google AdSense درآمد بیشتری کسب کنیم.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا