دنیای وب

چه بررسی های دیگر Isagenix در مورد Isagenix International به شما نمی گوید!

بسیاری از بررسی های Isagenix توسط توزیع کنندگان سابق Isagenix نوشته شده اند که بسیار مغرضانه هستند …

من به این شرکت وابسته نیستم ، بنابراین این بررسی Isagenix کاملاً بی طرفانه و از منظر شخص ثالث خواهد بود. شما می توانید چند قطعه عالی در مورد نحوه ساختن موفقیت آمیز تجارت در بازاریابی شبکه ای در انتهای مقاله کسب کنید.

این قرار است یک بررسی جامع از شرکت بازاریابی چند سطحی باشد که هدف شما کمک می کند تا تعیین کنید آیا این شرکت برای شما مناسب است یا خیر. تنها هدف ممیزی این است که جوانب مثبت و منفی شرکت را به شما ارائه دهد. این که آیا شما یک شبکه دهنده جدید هستید یا قبلاً جانباز هستید ، وزن کردن گزینه های خود مهم است.

هنگام در نظر گرفتن گزینه ها ، مهم است که اعتبار و تجربه مؤسسین و همچنین شرکت به عنوان یک کل را در نظر بگیرید و از عدم وجود کلاهبرداری Isagenix اطمینان حاصل کنید.

بررسیهای شرکت ایزوژنکس

Isagenix (یا Isagenix International) از سال 2002 توسط بنیانگذار اصلی مکمل غذایی ، جان آندرسون به همراه جیم و کتی کوورز تأسیس شد. کوورها تجربه خوبی دارند و در بازاریابی شبکه ای و صنایع کاهش وزن به خوبی رعایت می شوند. جان اندرسون بیش از 2300 نوع از بیش از 600 شرکت تولید کرده است.

دفاتر این شرکت را می توان در ایالات متحده ، کانادا ، استرالیا ، نیوزیلند و کاستاریکا یافت. دفاتر بیشتری را می توان در هنگ کنگ ، تایوان و در کل 27 کشور یافت. موفقیت این شرکت توجه رسانه ها را به خود جلب کرد و به عنوان یکی از 5000 شرکت برتر با رشد سریع در ایالات متحده (رتبه 1099 در سال 2009) توسط مجله Ink گزارش شد.

برای کسانی که به دنبال یک شرکت MLM هستند که بتوانند به سرمایه گذاری خود اعتماد کنند ، خوشحال می شویم که Isagenix به لیست 500 شرکت معرفی شده باشد. وی از سال 2005 عضو انجمن فروش مستقیم یا DSA بوده است. این شرکت اغلب در روزنامه هایی مانند Wall St. مجله ، و برنامه های خبری از جمله ABC ، ​​Fox TV و CBS به دلیل سود خوب آن (بیش از یک میلیارد دلار).

اما Isagenix فقط روی پول درآوردن تمرکز ندارد. همچنین این شرکت با قلب است. مدیران اجرایی میلیونها دلار کمک مالی به سازمانهای خیریه از جمله اهدا بیش از دو میلیون دلار به ChildHelp اهدا کرده اند.

بررسی محصولات Isagenix

این شرکت به دلیل داشتن محصولات انقلابی در فروشگاه هایی مانند مراقبت از پوست ، تمیز کردن بدن و کاهش وزن شناخته شده است. از آنجا که مردم از وزن و سلامتی خود آگاه تر می شوند ، شکی نیست که محصولات Isagenix در بازار عرضه می شوند. برای بسیاری از افرادی که از محصولات خود استفاده کرده اند ، توانسته اند با کمک محصولات ، وزن لازم را از دست داده و حفظ کنند.

هنگام خواندن سایر بررسی های ایزوژنکس ، می توانید کشف کنید که محصولات توسط نویسندگان سلامتی مانند جان گری – Men Are From Mars ، Women Are From Venus ، Jack Cranfield – سوپ مرغ برای روح سالم و جی ویلیامز – 24hr Turnaround تأیید شده اند. نه تنها نویسندگان و ورزشکارانی چون روی ویلیامز – ایمنی ، دالاس کابوی ، سوزان سلی – انتاریو ، تیم ورزشی سابق آهنینمن کانادا ، مشاور مشاور تغذیه ورزشی ACE ، و برایان بیلی از مریلند – مربی بدن سازی و مربی بدن سازی نیز از هواداران ایزوژنکس هستند. همچنین توسط کسانی که در رشته های پزشکی حضور دارند ، مورد تأیید قرار می گیرد ، و این شامل پزشکان محترم ، متخصصان و متخصصان پزشکی است که دنیس هارپر ، DU ، دیوید تارپ ، N.D. بکی ناتراجان ، دکترای گوارش.

این فقط نشان می دهد که این شرکت قابل اعتماد و قابل اعتماد است. افراد مشهور مانند ورزشکاران ، پزشکان و افراد مشهور اگر به محصولات Isagenix اعتقاد ندارند رضایت را قبول نمی کنند.

طرح جبران ایزوایکس

موارد بسیاری وجود دارد که بنیانگذاران به آنها افتخار می کنند و شامل برنامه جبران خسارت آنها می شود. هنگامی که عضو می شوید ، 6 روش برای کسب درآمد دارید: سود خرده فروشی ، پاداش معرفی محصول ، جوایز تیم ، جوایز چک تطبیق ، پاداش اتومبیل و مشوق هایی مانند مسابقات پرواز و جوایز لوکس.

خود طرح جبران خسارت مبتنی بر یک طرح باینری است که دارای برخی از ویژگی های اضافی است که برای توضیح در اینجا خیلی طولانی است. این کشور دارای قابلیت های درآمد زایی فراوان است که به شرکت های وابسته امکان می دهد تا 50٪ از فروش شخصی خود و همچنین فروش افرادی که در تیم خود هستند و البته درآمد حاصل از حمل محصولات درون تیم نیز درآمد کسب می کند.

آنچه سایر بررسیهای Isagenix به شما نخواهد گفت

اگر سایر بررسی ها را مطالعه کردید ، ممکن است همان اطلاعاتی را که در بالا در مورد آنها صحبت می کنم پیدا کنید ، اما من کاملاً مطمئن هستم که بسیاری از بررسی های دیگر به شما نمی گویند که چگونه با موفقیت می توانید یک شرکت بازاریابی شبکه ای بزرگ بسازید.

وقتی تصمیم دارید به Isagenix بپیوندید ، باید بدانید که زمان و تلاش زیادی می کند. حضور در یک شرکت بزرگ و دارای محصولات بسیار موثر و بازاریابی تضمین کننده موفقیت شما نیست.

Isagenix یک شرکت قانونی است که پتانسیل درآمدی قوی برای توزیع کنندگان خود دارد. با این حال ، شما باید بدانید که چگونه تجارت خود را به بازار عرضه کنید و مطمئن شوید که از اینترنت استفاده می کنید تا از سرمایه گذاری خود نهایت استفاده را ببرید.

چطور به این نتیجه رسیدید؟

همانطور که بیشتر بازاریاب های “مدرسه قدیمی” به شما خواهند گفت ، می توانید با تهیه لیستی از تمام افراد بازرگانی که می شناسید و با استفاده از فرصتها شروع کنید. خوب است اما نمی توانید در آنجا مشکلی داشته باشید یا برای برخی اوقات دشوار اقدام به ساختن یک تجارت عالی Isagenix کنید … چند نفر را می دانید که واقعاً آماده خرید محصولات خود هستید و چند نفر به تیم شما می پیوندند؟ شاید زیاد نباشد ، به خصوص اگر تازه کار را شروع کنید.

راه حل دیگر (بهترین) اطمینان از استفاده از سیستم Lead Generation است ، بنابراین می توانید یاد بگیرید که چگونه می توانید بیشترین تعداد ممکن از آگهی های ممکن را ایجاد کنید ، و در نهایت افراد زیادی حضور در نمایشگاه کسب و کار Isagenix را مشاهده می کنند.

بهترین بخش این است که اگر از سیستم صحیح استفاده می کنید ممکن است استفاده از آن بسیار راحت باشد در حالی که بسیار قدرتمند است. تنها با چند کلیک ماوس می توانید در مسیر جذب مشتری های بالقوه و رشد سریع تجارت خود از روش “سنتی” قرار بگیرید …

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا