دنیای وب

چه تجهیزات پادکست برای پادکست جدید تهیه کنید

در اینجا چند نکته و ترفند برای کمک به شما در انتخاب بهترین تجهیزات پادکست برای پادکست جدید خود آورده شده است:

روی یک میکروفون مناسب سرمایه گذاری کنید

میکروفون مهمترین قطعه تجهیزات پخش شما است که تا به حال صاحب آن هستید – به عنوان حلقه اصلی بین شما و مخاطبان شما عمل می کند. به طور کلی ، با میکروفون ، آنچه را که برای آن می پردازید دریافت می کنید ، اما این بدان معنا نیست که شما نیاز به صرف هزینه زیادی برای میکروفون پادکست خود دارید.

میکروفون هایی که به طور خاص برای سازندگان پخش طراحی می شوند ، معمولاً دارای یک رابط USB هستند که به کاربران امکان می دهد میکروفون را مستقیماً به رایانه خود متصل کنند. اگر قصد دارید پادکست خود را در یک محیط استودیویی که دو یا چند نفر در آن صحبت می کنند ضبط کنید ، یک میکروفون چند جهته انتخاب کنید تا از ضبط همه صداها اطمینان حاصل کنید.

اگر قصد دارید فایلهای صوتی خود را با استفاده از یک دستگاه قابل حمل مانند MP3 Player یا رایانه لوحی ضبط کنید ، به دنبال میکروفونی باشید که دارای پلاگین 3.5 میلی متری باشد و به جک هدفون مینی وصل شود. برای کاهش صدای پس زمینه هنگام ضبط پادکست در این زمینه ، به دنبال میکروفونی باشید که روی پیراهن بلندگو نزدیک دهان آن قرار بگیرد.

سرویس VoIP یا ضبط کننده تلفن؟

اگر پادکست شما از یک مکالمه گفتگوی سنتی با تماس تلفنی مهمانان پیروی می کند ، شما باید از سرویس VoIP (پروتکل صدا از طریق اینترنت) مانند Skype استفاده کنید یا در ضبط کننده تلفن سرمایه گذاری کنید. اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که یک سرویس اینترنت پرسرعت و قابل اعتماد دارید ، انجام مصاحبه های پادکست خود با استفاده از VoIP به شما امکان می دهد مکالمه را به راحتی در رایانه ضبط کنید. دارندگان پادکست با اتصالات اینترنتی کند باید از تلفن ثابت یا تلفن همراه برای انجام مصاحبه و ضبط مکالمات روی ضبط کننده تلفن دیجیتال استفاده کنند.

هدفون

یک هدفون مناسب بخشی مهم در تجهیزات پخش جریانی شما است که به شما امکان می دهد ضمن بهبود کیفیت کلی ضبط ، در وقت صرفه جویی کنید. استفاده از هدفون هنگام ضبط پادکست به شما امکان می دهد دقیقاً آنچه را که به صورت زنده ضبط می شود نظارت داشته باشید و در وقت ویرایش و ضبط مجدد صرفه جویی کنید. پادکست های جدید معمولاً هنگام ضبط سر خود را برمی گردانند ، در نتیجه نوسانات مشخصی در حجم ایجاد می شود که به ویژگی بارز طراحان پادکست تازه کار تبدیل شده است. استفاده از هدفون در جلسات ضبط پادکست به کاهش تفاوت در کیفیت صدای شما کمک می کند و اعتبار شما را به عنوان مجری با تجربه پادکست بهبود می بخشد.

هنگامی که بیشتر درگیر پادکست باشید ، احتمالاً می خواهید در تجهیزات پخش اضافی مانند میکسر دیجیتال ، کارت صدای پیشرفته و نرم افزار صوتی پیشرفته سرمایه گذاری کنید. قبل از اینکه تمام شوید و هزاران دلار برای تجهیزات پادکست حرفه ای خرج کنید ، بهتر است اصول پادکست را با تجهیزات ساده و مقرون به صرفه ای که در اینجا ذکر کردیم یاد بگیرید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا