دنیای وب

چه تعداد مقاله باید بصورت آنلاین باشد؟

همیشه گفتگوها ، شعارها ، بحث ها و بحث های زیادی در مورد طول مناسب یک مقاله آنلاین وجود داشته است. به نظر می رسد که تقریباً همه در این مورد نظر دارند. هم نویسندگان مقاله و هم بازاریابان آنلاین مقاله. خوب ، طی این سالها ، من تعداد زیادی مقاله نوشتم و بله ، من نیز در مورد آن نظر دارم. بگذارید نظر خود را به شما بگویم ، زیرا شخصی روز گذشته در این باره از من سال کرد.

ببینید ، یک نویسنده مقاله جدید در اینترنت ، و من فکر می کنم یک بازاریاب مقاله در اینترنت خیلی زود خواست که در مورد این موضوع صحبت کنم ، و از من پرسید ؛ بهترین مقاله برای مقاله در اینترنت با عنوان “کمتر؟” چیست؟ جویا شدن؟

خوب ، من واقعاً فکر می کنم مقالات نباید بیش از 300-500 کلمه باشند زیرا یک فرد متوسط ​​در اینترنت بیشتر از این چیزی نخواند ، به هر حال بیشتر افراد در اینترنت گشت و گذار می کنند ، آنها واقعاً نمی خوانند ، آنها بسیار مشغول کلیک هستند. اگر مقالاتی با تکنولوژی پیشرفته می نویسید ، باید کمتر از 1000 کلمه و کمتر از 400-500 باشد. اخیراً ، من تمام مقالاتم را بیش از 400 کلمه نگه داشته ام ، با عرض مقاله 800 تا 1000 کلمه.

یک نویسنده مشهور بود که یک بار این جمله را گفته است که مقالات شما باید تا حد ممکن خلاصه باشد اما کم و بیش نباشد – اگر این منطقی باشد. افراد زیادی وجود دارند که فکر می کنند ارزش نوشتن مقاله ای با کمتر از 200 کلمه و گفتن هر چیزی که معنای واقعی آن به خواننده است ، ارزش ندارد. این کاملا اشتباه است ، علی رغم این واقعیت که اکثر نویسندگان مقاله نیز قادر به انجام این کار نیستند ، اما به منظور تقویت مهارت های شما در این زمینه ، زمان بر است و این سطح از استعداد به همان صورتی که می بینید زمان می برد و تمرین می کنید.

در واقع ، من می توانم به شما بگویم که من می توانم اطلاعاتی را در کمتر از 200 کلمه ارائه دهم که برای هر شخصی که آن را می خواند از ارزش برخوردار باشد ، در آن مقاله یا طبقه بندی خاص مقاله فرضی. در حقیقت ، اگر در صنعت خود مهارت دارید ، احتمالاً می توانید در یک پاراگراف چیزی بگویید که برای خواننده ارزشمند باشد ، به عنوان مثال به افزایش سود ، درآمد وی یا کاهش هزینه های وی در تجارت کمک کند.

قبل از بازنشستگی ، من در زمینه حق رای دادن بودم و بعضی چیزها را به سختی یاد گرفتم ، به راحتی می توانستم به کسی پاراگرافی بدهم که به آنها کمک کند 10 هزار دلار در مدل کسب و کار خود صرفه جویی کنند. به این نکته نگاه کنید ، و بگذارید بگوییم پاراگراف 150 کلمه بود ، و مقدمه ای از دو جمله داشت ، با یک نتیجه گیری مختصر از دو جمله. درست حدود 200 کلمه ای که می بینید؟

برای نوشتن مقاله برای توضیح یک مفهوم یا ارائه ایده چقدر طول می کشد؟

من می خواهم شما به آن فکر کنید ، دفعه بعدی که می خواهید مردم را در توییتر سرزنش کنید. بسیاری از نقل های معروف وجود دارد که ما به زبان روزمره خود می گوییم ، این جمله ای بیش از یک جمله نیست ، بلکه یک ایده ، یک مفهوم ، یک ایده ایده آل یا فقط یک ایده را منتقل می کند ، و ما این حکمت را قابل توجه ، معتبر ، مرتبط و ارزشمند می دانیم.

اکنون ، بسیاری از سایت های دایرکتوری مقاله به صورت آنلاین وجود دارند که قوانینی در مورد تعداد کلمات شما برای قرار دادن در یک مقاله دارند. اگر می خواهید مقالات را بصورت آنلاین یا مقاله های آنلاین را به بازار عرضه کنید ، بدیهی است که باید از قوانین پیروی کنید. درست مثل این که مقاله ای را به یک مجله تجاری ارسال می کنید و آنها کلمات زیادی می خواهند ، باید دستورالعمل ها را دنبال کنید.

شاید به همین دلیل است که مردم وبلاگ نویسی را دوست دارند ، آنها می توانند یک پست وبلاگ و پیوندها یا هر کلمه دیجیتالی دیگری را انتخاب کنند. آنها می توانند یک جمله بنویسند ، می توانند “من” بنویسند و آن را یک جمله بنامند ، و این پایان پست آنها خواهد بود. مهمترین نکته ای که نویسنده مقاله باید به خاطر بسپارد این است که آنها باید اطلاعات مهم و ارزشمندی را در اختیار خواننده قرار دهند ، چیزی را که می توانند استفاده کنند ، چیزی را که لازم دارند و مشاوره مناسب.

“من برای اینکه مردم فکر کنند مقالاتی می نویسم و ​​این خیلی طول نمی کشد ، به آن فکر کنید!”

نظر من را می بینید؟ این یک جمله شما را به فکر فرو می برد و ایده ای را منتقل می کند. حالا من می توانم با یک جمله 400-500 کلمه ای جلو بروم ، اما شما قبلاً این نکته را درک کرده اید ، در واقع ، وقتی من این مقاله طولانی تر را تمام می کنم ، هنوز در مورد آن فکر می کنید. چند بار شما را به این مقاله انداخته ام که بیش از 850 کلمه دارد ، گروهی که امیدوارم باشد.

بنابراین ، بیش از همه ، مهمترین نکته در مورد طولانی بودن مقاله شما این است که مهم نیست که آنها در عنوان مقاله چه چیزی قرار می دهند ، مهم این است که شما از این عنوان استفاده کنید و اطلاعات مورد انتظار را از خواننده بر اساس عنوانی که برای دستیابی به مقاله کلیک کرده اند ، ارائه دهید. هر چیزی کمتر از آن خواننده را آزار می دهد و اگر می خواهید مشتری بالقوه پیدا کنید ، دیگر آن را از دست داده اید. آنچه می خواهید بگویید ، آنچه را که می خواهید منتقل کنید منتقل کنید و در پایان روز مقاله مناسب خواهد بود.

لطفاً به همه این موارد نگاه کنید و فکر کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا