دنیای وب

چه عواملی باعث می شود PayPal حساب شما را به حالت تعلیق درآورد؟

اگر حساب PayPal محدود یا معلق دارید ، این معمولاً به دلایل زیر است:

1. (برداشت) پول زیادی ، خیلی زود

2. مرتبط بودن با یک حساب قبلی معلق / محدود.

3. تغییر ناگهانی فعالیت

4- بدون ارائه شماره SS خود ، در مدت زمان طولانی تری مبلغ زیادی را برداشت کنید.

5. نقض قوانین PayPal در مورد وب سایت ها و انواع معاملات قابل قبول.

6. مردم را گول بزنید زیرا شما یک قطعه $ h هستید! تی در بیشتر موارد ، 1 – 4 است

پول زیاد ، خیلی زود:

هرگز فکر خوبی نیست که هنگام ثبت یک علامت تجاری جدید شروع به چرخش هزاران دلار کنید. در اینجا یک روش سریع برای اظهار نظر وجود دارد. تعداد دقیق 30 روز اول حساب PayPal وجود ندارد.

مرتبط بودن با یک حساب قبلی که محدودیت داشته است:

سیستم PayPal همیشه فعالیت را بررسی می کند ، آنها گزارش های IP را پاک می کنند ، کوکی ها را پاک می کنند و فعالیت را پاک می کنند. شما هرگز نمی خواهید با یک آدرس IP یا کوکی های جدید به یک حساب قدیمی PayPal وارد شوید. شما هرگز نمی خواهید این اشتباه را مرتکب شوید ، در غیر این صورت PayPal فوراً به شما اطلاع می دهد. حتی اگر IP را تغییر دهید ، کوکی ها را پاک کنید و کوکی ها را فلش نکنید ، باز هم پیوند داده می شوید و PayPal این را پرچم گذاری و تعلیق می کند. بنابراین این اشتباه را نکنید. مبادله اطلاعات برای شما بسیار مهم خواهد بود.

تغییر ناگهانی در فعالیت:

این امر خصوصاً برای بازاریاب های اینترنتی که ممکن است محصول جدیدی را روانه بازار می کنند بسیار معمول است. هنگامی که “مستقیم زندگی می کنید” و افزایش فوری فروش را دریافت می کنید ، ممکن است PayPal به این حساب مراجعه کند زیرا این یک تغییر ناگهانی و شدید در فعالیت است. بنابراین مراقب باشید!

برداشتن بیش از حد در مدت زمان طولانی (بدون داشتن شماره تأمین اجتماعی در پرونده):

این مورد جدیدی است که پی پال پیاده سازی کرده است. دلیل اینکه آنها این کار را شروع کردند این است که در سال 2011 گزارش خود را به IRS آغاز می کنند و می خواهند هر حساب را با یک شماره SS پیوند دهند. اگر SSN مرتبط با حساب PayPal خود ندارید ، احتمال اینکه دیر یا زود محدودیت داشته باشید بسیار زیاد است و PayPal این اطلاعات را درخواست می کند. مثال: برخی از حساب های PayPal پس از برداشتن حدود 10 هزار دلار از حساب در مدت 5 ماه بسته می شوند.

نقض قوانین PayPal: PayPal نمی خواهد شما برای این موارد پرداخت بپذیرید:

انجمن ، قمار ، صرافی ، دست و پا چلفتی غیرقانونی ، خدمات تعمیر کارت اعتباری و غیره … بنابراین مطمئن شوید که در قوانین آنها هستید. به غیر از این ، قصد داشته باشید صدها حساب PayPal داشته باشید زیرا آنها ماهیگیری می کنند.

تقلب:

اگر کلاهبرداران برای سرقت مردم تلاش نمی کردند ، ما افراد خوب مجبور نبودیم فقط برای استفاده از سرویس از همه این حلقه ها عبور کنیم. اما من فکر می کنم همیشه افرادی تلاش می کنند که به نفع دیگران باشند. این افراد فقط کف پا هستند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا