دنیای وب

چه چیزی Drupal را به بهترین سیستم مدیریت محتوا برای وب سایت شما تبدیل می کند؟

هنگام جستجوی وب سایت برای شغل خود یا بازاریابی خدمات شخصی خود به صورت آنلاین ، اولین سؤال شما چیست؟ این می تواند باشد ، “مناسب ترین ابزار و فناوری برای وب سایت شما چیست؟”

تکنیک های بسیاری برای توسعه و طراحی وب سایت وجود دارد. امروزه محبوب ترین ابزار در بازار CMS است که با استفاده از PHP به عنوان زبان اصلی برنامه نویسی توسعه داده شده است. این روزها سیستم های مدیریت محتوا زیادی در بازار وجود دارد اما رایج ترین آنها Drupal ، WordPress و Joomla هستند.

حال ، به این سوال باز می گردیم. بهترین ابزار و فناوری برای وب سایت شما چیست؟

برای به دست آوردن پاسخ به این سؤال ، ممکن است لازم باشد از خود سؤالاتی بپرسید.

  1. آیا می خواهید یک وب سایت با محتوای پویا ایجاد کنید که دائما در حال تغییر است؟

  2. آیا می خواهید بتوانید به راحتی محتوای خود را مدیریت کنید؟

  3. آیا می خواهید بتوانید وب سایت خود را در آینده گسترش دهید بدون اینکه به فناوری دیگری تغییر دهید؟

  4. آیا می خواهید وب سایت شما بسیار ایمن باشد؟

  5. آیا نمی خواهید برای ویژگی های وب سایت خود پول جداگانه خرج کنید؟

این سؤالات می تواند به شما در تصمیم گیری ابزار مناسب برای وب سایت کمک کند.

اگر همه پاسخ های شما بله هستند ، ممکن است دروپال بهترین انتخاب برای وب سایت شما باشد.

دروپال چیست؟

دروپال یک سیستم مدیریت محتوای منبع باز است که توسط جامعه ای متشکل از بیش از یک میلیون کاربر و توسعه دهندگان نگهداری و توسعه می یابد. تحت شرایط مجوز عمومی عمومی گنو (یا “GBL”) توزیع می شود ، و هر کس می تواند آن را بارگیری ، استفاده و به اشتراک گذاری با دیگران کند. جامعه دائماً در تلاش است تا اطمینان حاصل كند كه دروپال یک بستر پیشرفته است كه از آخرین فن آوری هایی كه وب ارائه می دهد پشتیبانی می كند. اصول پروژه دروپال ماژول ها ، استانداردها ، همکاری ، قابلیت استفاده و موارد دیگر را ترغیب می کند.

تاریخ دروپال

درایز Buytaert دروپال را به عنوان تابلوی پیام در سال 1999 آغاز کرد. طی یک سال ، آنقدر محبوب شد که افراد بیشتری به استفاده و کمک به دروپال علاقه مند شدند ، بنابراین این پروژه با منبع آزاد ساخته شد. در سال 2001 ، Drupal.org آنلاین شد و تا سال 2005 دروپال قدرت بیشتری پیدا کرد و به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا محبوبیت پیدا کرد.

حال بیایید ببینیم چه چیزی باعث می شود دروپال از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوای برجسته شود.

  • دروپال CMS است اما همچنین یک چارچوب مدیریت محتوا است ، قدرت ، سرعت و انعطاف پذیری بیشتری به شما می دهد.

  • بسته دروپال توسط ماژول های اصلی پشتیبانی می شود که به محض خارج شدن از جعبه بدون دانش برنامه نویسی ، به وب سایت های ساده ای در اختیار شما قرار می دهند.

  • دروپال هزاران واحد کمک کننده را فراهم می کند که شما را قادر می سازد تقریباً هر ویژگی را در سایت خود ایجاد کنید. به عنوان مثال ، با استفاده از چند واحد قدرتمند مانند نماها ، قوانین و Ubercart می توانید سریعاً به وب سایت تجارت بپردازید.

  • دروپال همچنین به شما امکان می دهد برای نیازهای خاص ماژول های سفارشی ایجاد کنید.

  • دروپال دارای یک جامعه بسیار فعال است و دارای تعدادی کانال IRC ، تالار گفتگو و حتی رویدادهای دروپال به صورت رو در رو است. همچنین اسناد ایجاد جامعه وجود دارد که دائماً به روز می شوند و بهبود می یابند.

  • ماژولهای مربوط به امنیت مانند دسترسی به محتوا ، اعتبارسنجی زمینه ، doorman ، LoginToBoggan ، Captcha ، Spamicide و غیره باعث می شود سایت شما بسیار ایمن شود.

  • دروپال شامل واحدهای عالی SEO مانند ابزارهای جستجوگرها ، نقشه سایت XML ، نقشه گوگل آنالیتیکس ، تجزیه و تحلیل محتوا ، پاتائو ، Metatag و غیره

اینجا را کلیک کنید در مورد دروپال بیشتر بدانید

دروپال توسط بسیاری از سازمان ها و موسسات بزرگ استفاده می شود. همچنین توسط دولتهای ایالات متحده آمریکا ، انگلیس ، فرانسه ، نیوزلند و شاهزاده ولز استفاده می شود.

امیدوارم اطلاعات موجود در این مقاله به شما در انتخاب بهترین گزینه برای شما و یا وب سایتهای مشتری خود کمک کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا