دنیای وب

چه چیز دیگری در ebay برای چیست – بررسی کتاب

برای خرید کتاب الکترونیکی می توانید به نامه فروش و قیمت آن (8.95 دلار) بپردازید چرا $ ell در ebay چرا، و بسیار معتدل به نظر می رسند. در واقع ، من فقط با 8.95 دلار انتظار کار بزرگ را نداشتم. (چه بگویم … من یکی از کسانی هستم که فکر می کنم قیمت بالاتر برابر با کیفیت بهتر است.)

همانطور که می گویند قدیمی ، “هرگز یک کتاب را با پوشش آن داوری نکنید.” یا در این حالت ، هرگز کتاب الکترونیکی کم قیمت را قضاوت نکنید.

وقتی PDF را باز کردم ، از پیدا کردن کتاب الکترونیکی 230 صفحه ای خوشحال شدم. من هستم نه ما در مورد یک کتاب 230 صفحه ای با خط 18 نقطه ای ، فضای سفید زیادی و گرافیک زیادی صحبت می کنیم. منظورم از کف و سقف جامد است.

چند فصل اول به شما ایده می دهد که چه چیزی در eBay بفروشید ، از کجا می توانید کالاها را بیابید (ایده های جالب در اینجا) ، چه چیزی بفروشید (ایده های جالب در اینجا) و نحوه ایجاد لیست. بخش اعظم این کارگزار چیزهای تازه فروش است.

فصل 5 به تجزیه و تحلیل محصولاتی می پردازد که بسیار خوب و متوسط ​​در دسته هایی مانند: عتیقه فروشی ، کتاب ، مجله ، کاتالوگ ، نرم افزار ، راهنماهای قیمت ، پوشاک ، موسیقی ، بازی ها ، هنر / نقاشی ، الکترونیک ، کلکسیونرها / کوکا کولا ، ارزها و دیزنیانا به فروش می رسند.

تحقیقات کاملی در زمینه تهیه این بخش ها انجام شده است. اطلاعات راهنمایی خوبی برای آنچه شما باید (و نباید) هنگام جستجوی اجناس برای فروش به شما ارائه می دهند ، نیست.

من می دانم که چند یادداشت برداشته ام تا بتوانم با خودم همراه داشته باشم “فقط در صورت” من خارج هستم و فرصت در آغوش من است.

فصل 9 – بهترین فروشندگان و جستجوها – جالب اما منسوخ. (این کتاب آخرین بار در فوریه 2005 به روز شد.) می توانید اطلاعات را در اینجا در Pulse eBay جستجو کنید.

در بخش پاداش ها جواهرات زیادی پیدا خواهید کرد. “تعداد زیادی در مقابل خیلی کوچک” و “مجموعه جدید” به طور حتم به من غذای خاصی دادند تا در موردش فکر کنم.

پیوست حاوی لیستی از ده ها میانبر میانبر لیست شده در eBay است. به عنوان مثال ، کارت – کارتریج ، FE – چاپ اول (کتاب) ، GD – وضعیت خوب. این کار هنگام ایجاد عناوین حراج مفید خواهد بود ، زیرا فضای محدودی برای توصیف محصول خود دارید.

ضمیمه دوم حاوی لیستی از نامهای معروف برندهای پوشاک است. اگر جدیدترین لباس مخصوص خیابان را ندارید ، در هنگام خرید برای فروش آن را حمل کنید.

تنها چیزی که من در مورد این کتاب الکترونیکی دوست ندارم ، عدم وجود شماره صفحه در فهرست مطالب است. بنابراین باید صفحات و صفحات را مرور کنید تا آنچه را که می خواهید پیدا کنید. این ممکن است گاه به دنبال اطلاعات خاص گیج کننده باشد.

به غیر از این یک سرقت عالی است ، با اطلاعات بسیار خوب و فكر شده.

من آن را برای مبتدیان توصیه می کنم فروشندگان پیشرفته ebay.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا