دنیای وب

چه کسی به پادکست گوش می دهد؟

هر سال بهار ، تحقیقات ادیسون آمار کل سال قبل خود را برای شنوندگان پادکست و پادکست منتشر می کند. یک چیز مطمئناً است که هر ساله محبوبیت پادکست ها بیشتر می شود. در واقع ، پادکست سریعترین رشد ارتباطی جهان است!

گزارش شده است که 62 میلیون نفر هر هفته پادکست گوش می دهند! و شنوندگان پادکست به طور متوسط ​​حداقل 7 فایل صوتی مختلف دارند که آنها را معمولاً در تلفن های هوشمند خود گوش می دهند!

شنونده به طور متوسط ​​این کار را در خانه (90٪) ، یا هنگام رفتن به محل کار و بازگشت (64٪) انجام خواهد داد. تقریباً نیمی از پاسخ دهندگان همچنین گفتند که هنگام ورزش یا پیاده روی به پادکست گوش می دهند (49٪).

آیا این برای شما معنی دارد؟

به سه روش برقراری ارتباط در بازار رسانه نگاه کنید. صوتی (رادیو و پادکست) ، تصویری (تلویزیون یا فیلم) و مکتوب (روزنامه ها ، مجلات و پست های وبلاگ). دو مورد از این سه مورد نیاز به توجه جالبی دارند (فیلم و نوشتن). تنها یک روش ارتباطی به افراد امکان انجام فعالیتهای دیگر را می دهد در حالی که هنوز اطلاعات مورد نظر خود را می گیرند. صدا

شنوندگان شما برای دیدن یا خواندن اطلاعات شما نیازی به محدود کردن صفحه رایانه ندارند. آنها تلفن های هوشمند خود را با خود به ورزشگاه ، ماشین ، پیاده روی یا هنگام کار در خانه یا حیاط می برند. حتی اتومبیل های مدرن از دستگاه های شنود پادکست (USB و صوتی داخلی) استفاده می کنند که از پادکست پشتیبانی می کنند!

من کمی اینجا قرار ملاقات می گذارم ، اما به یاد می آورم که ماشین ها فقط به رادیو AM مجهز بودند. FM مورد “درخواست ویژه” بود! چقدر اوقاتم تغییر کرده است!

وقتی پادکست دارید که اطلاعاتی را فراهم می کند که افراد می خواهند مصرف کنند ، آنها راهی برای دریافت آن پیدا می کنند. این هدف اصلی پخش صوتی ، ارائه اطلاعات است. این اطلاعات می تواند داستانی یا غیر داستانی باشد. اخبار یا سرگرمی ها افرادی هستند که پادکست شما را گوش می دهند ، مهم نیست که کجا باشید. بدیهی است که هرچه طاقچه محبوبیت بیشتری داشته باشد ، مخاطب بالقوه آن نیز بیشتر است. اما شما می توانید در یک طاقچه کوچکتر به یک بازیکن اصلی تبدیل شوید!

مصرف کننده یک پادکست صوتی گزارش می دهد که آنها کارهای خانه ، کارهای منزل یا “اصلاً” انجام نمی دهند (70٪ +). بیش از نیمی (52٪) رانندگی!

پادکست شما روشی است برای انتقال داستان خود به کسانی که باید آن را بشنوند. مردم در ایستادن شما گوش خواهند داد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا