دنیای وب

چه کسی بینگامتون را استخدام می کند؟ کجا بریم

به دلیل این اقتصاد ، بسیاری از افراد باید با این واقعیت کنار بیایند که باید شروع به جستجوی شغلی کنند که این احساس امنیت را به آنها بدهد و به آنها کمک کند تا از نظر مالی مستقل شوند. بسیاری مشاغل شخصی خود را افتتاح می کنند اما بیش از آنچه در زمان شروع کار خود دارند بدهکار هستند.

من 15 سال در بینگامتون ، نیویورک زندگی کردم. وقتی به اینجا نقل مکان کردم ، به دبیرستان و کالج جامعه بروم رفتم. پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه ، کار در شرکت های محلی مانند IBM و Lockheed Martin ، دو شرکت بزرگ در ردیف جنوب را آغاز کردم. نمی دانستم زندگی مرا به کجا می کشاند ، اما به پیشرفت خود ادامه می دادم و در حد توانم کار می کردم. جالب است که چه تعداد افراد در این زمینه وابستگی زیادی به این شرکت های بزرگ دارند ، آنها قصد دارند بیش از 30 سال در یک کابین کار کنند و با حقوق بازنشستگی و پس انداز 401 هزار خود بازنشسته شوند. آنها خانه ها ، اتومبیل ها را می خرند و شیوه زندگی فراتر از توان خود را پیش می گیرند و نمی دانند آینده این شرکت ها و خودشان چه خواهد بود.

در سال 2009 لاکهید مارتین در اوگو ، نیویورک ، اخراج گسترده ای را انجام داد ، نه شهرت تاریخ شرکت. بسیاری از افراد مجبور شدند نقل مکان کنند ، شغل دیگری پیدا کنند و خانواده خود را اسکان دهند زیرا در منطقه محلی شغلی وجود نداشت.

بنابراین ، چه کسی بینگامتون را استخدام می کند – کجا می روید؟ می توانید نگاهی به طبقه بندی های موجود در Press and Sun Bulletin و بسیاری از سایت های دیگر در اینترنت بیندازید ، اما در واقع مشاغل پردرآمد زیادی وجود ندارد مگر اینکه بخواهید وارد صنعت بهداشت شوید.

این منطقه یک منطقه عالی برای تربیت خانواده است ، مدارس عالی هستند و جاذبه های خانوادگی بسیاری وجود دارد. اگرچه مشاغل یافت شده در بینگامتون بیشتر مشاغل موقت است. آنچه که من در اینجا بیشتر دیده ام این است که شرکت های تولیدی شروع به پرداخت 8.00 دلار در ساعت به کارمندان برای کار سخت می کنند و این مشاغل بیشترین استرس را دارند.

اگر به دنبال کار در این منطقه محلی هستید ، فکر می کنم شغلی پیدا کنید که به شما امکان کار در خانه را بدهد. متأسفانه بیشتر مشاغل موجود در این زمینه که امکان انجام این کار را به شما می دهند این شرکت های بزرگ هستند و برای این کار باید مدرک تحصیلی داشته باشید. طبق آمار موجود در داده های دولت ، متوسط ​​حقوق مشاغل در بینگهامتون 25894 دلار است.

وقتی فهمیدم که زندگی برای نشستن بیش از 8 ساعت در یک اتاق خیلی کوتاه است و دیگر نمی توانم روی یک حقوق هفتگی که به زودی خاتمه می یابد حساب کنم زیرا شرکت در حال سازماندهی مجدد ، ادغام و ایجاد تغییرات عظیمی بود که بر من و کل جامعه تأثیر می گذارد. طبقه جنوب برای آوردن تجارت در منطقه به این شرکتهای بزرگ بستگی دارد. متأسفانه ، به دلیل اقتصاد و دولت ، این شرکت ها تغییراتی مانند هیچ کس دیگری ایجاد می کنند. بنابراین تصمیم گرفتم جلوتر بروم و به دنبال کسب و کار آنلاین باشم که بتوانم از خانه در آن کار کنم.

باز باشید و در یک شرکت آنلاین سرمایه گذاری کنید که به شما کمک می کند در یادگیری بازاریابی اینترنتی موفق شوید ، بنابراین می توانید از راحتی خانه خود درآمد زیادی کسب کنید. اگر در روزنامه های محلی و سایر آگهی های اینترنتی جستجو می کنید تا شغل دیگری را به صورت محلی پیدا کنید ، به یاد داشته باشید که ممکن است در برخی مواقع این شرکت ها به شرکت های دیگری که اخراج می شوند بپیوندند و سپس مجبور خواهید شد دوباره به جستجوی آنها بپردازید ، شاید حتی در خارج از منطقه و اینکه چرا می خواهید خانواده خود را راهنمایی کنید از این مکان عالی برای تربیت فرزندان خود. به جای جستجوی تبلیغات طبقه بندی شده محلی ، وقت خود را صرف یافتن موقعیت های آنلاین تجارت کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا