دنیای وب

چه کسی می خواهد میلیونر شود؟ مروری بر مربیان میلیونر

بررسی میلیونر من

چه کسی می خواهد میلیونر شود؟ هر یک! بله ، این فرصت باعث می شود ظرف چند ماه یکی شوید. اما سلام ، آیا ما نمی دانیم که اگر چیزی خیلی درست به نظر می رسد درست باشد ، احتمالاً درست نیست؟ وقتی هر فرصتی را می بینیم که خیلی سریع و با کمترین تلاش وعده بسیاری از پول را بدهد ، طبیعی است که در این مورد شک و تردید کنیم. هزاران مورد از این کلاهبرداری در اینترنت وجود دارد که ادعا می کنند به شما رازی را می دهد که طی چند ماه شما را میلیونر می کند. اما در پایان ، شما در پایان وقت گرانبهای خود را صرف می کنید و امیدهایتان با گذشت زمان کاهش می یابد و به هیچ وجه درآمد کسب نمی کنید.

با این حال ، به نظر می رسد مربی میلیونر من کمی متفاوت از همه وعده های دروغین پخش شده در اینترنت است. بنابراین بیایید سعی کنیم بفهمیم آیا این واقعا فرصت خوبی است یا کلاهبرداری دیگری است که پول اینترنت انجام می دهد.

مربی میلیونر من چیست؟

My Millionaire Mentor وب سایت شخصی رایان ماتیو است که می تواند پنجاه نفر از مبتدیان را بصورت آنلاین آموزش دهد و یک راز شش مرحله ای به آنها بیاموزد که از 1000 دلار تا 5000 دلار در روز درآمد کسب خواهد کرد. فوق العاده! این خیلی پول است ، نه؟ اما فرد برای بدست آوردن این نوع پول چه کاری باید انجام دهد؟ این دقیقاً همان چیزی است که رایان ماتیوز میلیونر می خواهد به شما بیاموزد.

او شخصاً پنجاه نفری را که در این برنامه ثبت نام کرده اند آموزش می دهد و قول می دهد که به آنها اجازه دهد وارد رازی شوند که باعث شده در طی دو سال حدود 11 میلیون دلار درآمد کسب کند. وی می افزاید که برای بدست آوردن این مبلغ هنگفت ، فقط باید روزی یک ساعت کار می کرد! وقتی خانه ساحلی در سن دیه گو و مجموعه اتومبیل های جالب او را می بینید ، خیالی به نظر می رسد. و وقتی او قول می دهد که شما می توانید همه چیز را داشته باشید ، یک پیشنهاد بعید تر به نظر می رسد.

رایان متیوز همچنین اضافه می کند که این فرآیند کاملا بدون خطر است و شامل رفتن به دوستان و خانواده برای فروش یک محصول خاص نیست. او در ویدئوی تبلیغاتی خود به صراحت اعلام کرد که شما از هر نوع فروشنده نخواهید بود. علاوه بر این ، این تضمین می کند که به هیچ وجه نمی توانید با شرکت در این برنامه ضرر کنید. بنابراین این همه برنامه در مورد چیست؟ برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید.

آیا میلیونر منتور فرصت خوبی دارد؟

در ویدئوی تبلیغاتی این شرکت ، افرادی از اقشار مختلف زندگی را مشاهده کردیم که از رایان ماتیوز برای تغییر کامل زندگی خود تشکر می کنند. فرد بلافاصله با این افراد آشنا می شود. همه ما بدهی و وام های رهنی داریم که برای پرداخت آن تلاش می کنیم ، حتی اگر بعضی از ما چند شغل داشته باشیم. ما تمام روزهای خود را برای پرداخت بدهی های خود سخت کار می کنیم ، در حالی که بهترین اوقات زندگی ما سپری می شود. چه کسی دوست ندارد به جای کار یک شنبه شب در دفتر ، وقت بیشتری را با بچه های خود بگذراند؟ علاوه بر این ، بسیاری از فشارهای مالی دیگر که بر دوش ما قرار گرفته است – مانند بودجه دانشگاه ، وام های مسکن و نگرانی های بهداشتی – به گونه ای است که به سختی وقت می گیریم تا آرزوهای خود را دنبال کنیم و زندگی خود را به طور کامل انجام دهیم.

از این رو ، وقتی فرصتی مانند My Millionaire Mentor به دست ما می رسد ، بسیار وسوسه انگیز است. اما حقیقت این است که اینترنت پر از کلاهبرداری های مالی زیادی است که ادعا می کنند زندگی شما را تغییر می دهند اما در نهایت پول از شما می گیرند. همه ما بارها و بارها از بسیاری از این برنامه ها که ادعا می کنند ما را میلیونر می کنند اما درنهایت پول سخت بدست آورده خود را ناامید کرده ایم.

بنابراین ما باید قبل از ورود به چنین برنامه هایی که پول راحتی در اختیار شما قرار می دهد بسیار مراقب باشیم. مربی میلیونر من بسیار واضح بیان می کند که این یک طرح با بازده طولانی مدت است. از طرف مثبت ، این بدان معنی است که نوه های شما می توانند از ثمره زایمان شما لذت ببرند. با این حال ، از طرف دیگر ، این بدان معنی است که مدتی طول می کشد تا بتوانید پول واقعی برای خود بدست آورید.

مربی میلیونر من چگونه کار می کند؟

از فیلم تبلیغاتی موجود در وب سایت مشخص است که این محصول اساساً منبع ترافیکی رایگان است و در صورت عضویت در این برنامه به آن دسترسی نامحدود خواهید داشت. از دیگر مزایای این برنامه می توان به آموزش تلفنی توسط رایان ماتیوز ویژه اشاره کرد. وی شخصاً شما را در بهترین راه استفاده از محصول خود و به حداکثر رساندن سود برای خود راهنمایی خواهد کرد. به محض عضویت در آنچه متیوز یک باشگاه مخفی میلیونرها می نامد ، می توانید به نکات و ترفندهای مختلفی که به شما کمک می کند درآمد کسب کنید ، دسترسی پیدا کنید. همچنین در این فیلم ذکر شده است که نحوه درآمد شما 100٪ قانونی و اخلاقی است.

بنابراین هنگامی که به منبع ترافیک رایگان دسترسی پیدا کردید ، مشتریانی دریافت خواهید کرد که بابت ارسال ترافیک آنلاین به آنها روزانه بین 1000 تا 5000 دلار به شما پرداخت می کنند. ترافیک اینترنت در واقع تمام کلیک هایی است که افراد را به سمت وب سایت متفاوتی سوق می دهد. طبق گفته های رایان ماتیوز ، او می تواند به مشتریانی برسد که حاضر باشند با پرداخت این مقدار پول ، وارد ترافیک شما شوند. در واقع ، شما یک کارگزار ترافیک اینترنتی خواهید بود و برای هماهنگی و هدایت ترافیک اینترنت خود به مشتریان خود با میلیونر Ryan Matthews همکاری خواهید کرد.

در واقع ، این فرصتی است که در آن بازاریابی وابسته انجام می دهید. با پرداخت هزینه ترافیکی که برای وب سایت مشتری ارسال می کنید ، بازاریابی وابسته یک منبع واقعی کسب درآمد در وب است. و اگر به منبع ترافیکی خوبی دسترسی دارید که می توانید به میل خود آن را روشن یا خاموش کنید ، می توانید به صورت آنلاین درآمد زیادی کسب کنید.

برای موفقیت این برنامه شش مرحله وجود دارد – اما این اطلاعات محرمانه ای است که پس از عضویت در این برنامه می توانید به آنها دسترسی داشته باشید.

چگونه می توان اولین 500 دلار خود را با روتر میلیونر من بدست آورد؟

در ویدئوی تبلیغاتی ، متیوز قول می دهد که به محض عضویت ویژه در مربی من میلیونر ، در ماه اول 500 دلار و بیشتر درآمد کسب خواهید کرد. در واقع ، شما می توانید روزانه حدود 5000 دلار درآمد کسب کنید ، بدون اینکه راحتی خانه خود را ترک کنید. و علاوه بر این ، برای انجام کار فقط به یک کامپیوتر با اتصال اینترنت نیاز دارید.

برای عضویت خصوصی ، هزینه ورود 1000 دلار است. اما در واقعیت ، شما فقط 49 دلار پرداخت می کنید زیرا آنها بلافاصله 500 دلار به شما پس می دهند. می توانید فوراً پول خود را پس بگیرید و Ryan Matthews اطمینان می دهد که برای ورود به این برنامه مجبور نیستید حتی یک پنی بیشتر از 49 دلار هزینه کنید.

متیوز همچنین می گوید با عضویت خصوصی ، شما در یک شرکت بسیار مورد توجه قرار می گیرید که در زمان های آینده امپراتوری بزرگ میلیارد دلاری اینترنت خواهد بود. اگرچه این حدس و گمان است ، اما در عصر اینترنت ، همه چیز ممکن است.

روشی که رایان ماتیوز به شما می آموزد در واقع روشی بسیار ساده است که افراد زیادی در اینترنت از آن برای کسب درآمد استفاده کرده اند. به آن بازاریابی وابسته می گویند. بازاریابی وابسته در واقع فرآیندی است که طی آن شما ترافیک را به وب سایت های مشتریان خود ارسال می کنید. و برای هر کلیک که شخصی را از منبع شما به وب سایت مشتری هدایت می کند ، مبلغ مشخصی را به عنوان کارمزد دریافت می کنید. و اگر به منبعی دسترسی داشته باشید که بتوانید میلیون ها کلیک برای مشتریان خود ارسال کنید ، درآمد زیادی از طریق اینترنت کسب خواهید کرد. بنابراین ، از نظر فنی ، My Millionaire Mentor مفهومی است که اگر پول جدی بگیرید اگر Ryan Matthews در واقع یک منبع ترافیک رایگان برای شما فراهم کند ، می تواند واقعاً پیروز شود.

جوانب مثبت و منفی استاد راهنمای من

این به وضوح برنامه ای است که به نظر می رسد نوعی خطر دارد. اما بعد ، این زندگی است. برخی از خطرات وجود دارد که باید انجام شود ، به خصوص اگر می خواهید میلیونر شوید.

از لحاظ فنی ، رایان ماتیوز فقط 49 دلار از شما می خواهد تا به یک کیت خصوصی دسترسی پیدا کنید که در آن شما در مورد اسرار کسب درآمد آنلاین آموزش خواهید دید. این طرح شامل ساختار MLM نیست و نیازی به فروش چیزی ندارید. این کاملا قانونی است و تمام کاری که شما باید انجام دهید یک کارگزار ترافیک اینترنتی است.

علاوه بر این ، به محض ثبت نام ، 500 دلار سود فوری دریافت خواهید کرد که پیشنهاد بسیار خوبی است. اگر واقعاً آن پول را بدست آورید ، معامله بزرگی است. به خصوص که ممکن است در ماه های بعد به کسب درآمد بیشتر ادامه دهید.

یکی از نکات منفی در کل این برنامه این است که با تماشای فیلم تبلیغاتی ، اطلاعات کمی در مورد روند کار خواهید گرفت. بسیاری از موارد وجود دارد که به وضوح توضیح داده نشده است ، که تصمیم گیری و ثبت نام در برنامه و عضویت در باشگاه میلیونرها را دشوار می کند.

با این حال ، توصیفات افراد مختلفی که این را امتحان کرده اند نشان می دهد افرادی هستند که از این برنامه درآمد کسب می کنند. و این دقیقاً همان چیزی است که باعث می شود شما بخواهید پیش بروید و آن را امتحان کنید.

از دیگر معایب این برنامه این است که کسب درآمد از طریق بازاریابی وابسته گاهی اوقات می تواند روند بسیار کندی باشد. اما این چیزی است که ماتیوز در فیلم تبلیغاتی خود به شما می گوید. این یک برنامه طولانی مدت سرمایه گذاری است زیرا برای کسب درآمد مدتی زمان خواهید برد.

اما از طرف دیگر ، Ryan Matthews همچنین قول می دهد که به شما اجازه می دهد وارد یک فرایند شش مرحله ای مخفی شوید که روند کسب درآمد را بسیار سریعتر می کند. بنابراین همین که بخشی از باشگاه مخفی میلیونرها شوید و با روند سری که به شما امکان دسترسی به ترافیک بیشتر را می دهد آشنا شوید ، شاید بتوانید از طریق اینترنت درآمد جدی کسب کنید. در داستان های موفقیت به اشتراک گذاشته شده در ویدئوی تبلیغاتی به وضوح مشخص شده است که مردم خیلی زود درآمد کسب می کنند. در واقع ، یک زن گفت که از طریق مربی من میلیونر در مدت دو ماه او درآمد بیشتری نسبت به دو سال کسب کرده است.

حالا ، این چیزی است!

بزرگترین اشکال در کل این پروژه تجربه گذشته است. هر وقت از چیزی می شنویم که قول می دهد بدون کار سخت هزینه های زیادی به ما بدهد ، سو susp ظن ما را افزایش می دهد. همچنین ، هزاران کلاهبرداری در اینترنت وجود دارد که باعث می شود افرادی که اطلاعات کافی در این زمینه ندارند ، آنها را فریب دهند و به امید کسب درآمد در برنامه های مختلف ثبت نام کنند. در پایان ، آنها فهمیدند که این همه کلاهبرداری است.

نتیجه

نکته خوب در مورد مربی میلیونر من این است که شما می توانید افرادی را ببینید که این روند برای آنها کار کرده است و این به شما جرات می دهد که پیش بروید و کار را انجام دهید. کاری که باید انجام دهید این است که خودتان به رایان ماتیوز گوش دهید. به وب سایت وی بروید و نگاهی به فیلم تبلیغاتی وی بیندازید. اگر احساس می کنید آنچه او می گوید ارزش امتحان کردن دارد ، می توانید پیش بروید و به عضوی خصوصی در باشگاه میلیونرها تبدیل شوید. این یک تصمیم آگاهانه است که خود به تنهایی اتخاذ می کنید ، اکنون که از مزایا و معایب برنامه مطلع هستید.

اگر فکر می کنید این یک کلاهبرداری دیگر برای کسب درآمد در اینترنت است ، پس عضو آن نشوید. با این حال ، اگر فکر می کنید این برنامه واقعاً قدرت تغییر کامل زندگی شما را دارد ، ادامه دهید و اسپانسر رایان ماتیوز باشید. از این گذشته ، هر یک از ما آرزو داریم که یک لامبورگینی در گاراژ خود پارک کنیم ، و یک خانه فوق العاده و بزرگ که می توانیم غروب آفتاب را با عزیزانمان ببینیم. برخی از آرزوها وجود دارند که می توانند هنگام میلیونر شدن تحقق یابند و اگر کسی هستید که چنین رویاهایی را پرورش می دهید ، ممکن است بخواهید My Millionaire Mentor را امتحان کنید تا ببینید چه چیزی برای شما ذخیره می کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا