دنیای وب

چک لیست 5 امتیازی برای انتخاب سالن های ضیافت برای یک عروسی

عروسی اتحادیه دو روح است اما یک جشن برای همه است. این لحظه از لحظات کوچک و نامحسوس ساخته شده است که تأثیرات پاک نشدنی را برای هر فرد به جا می گذارد. این مجموعه ای از تصمیمات کوچک است که نشانه های قدرتمندی ایجاد می کند. درهم آمیختن بین آنها گزینه های مهمی است که می تواند عروسی را به یک موفقیت یا شکست تبدیل کند. یکی از این هماهنگی ها انتخاب محلی است که عروسی در آن برگزار می شود.

از سالن های رقص تا چمن های عروسی ، لیست مکان های عروسی بی پایان است. برای اطمینان از اینکه عروسی خود به طور بی عیب و نقصی انجام می شود ، هرکدام به کوچکترین عناصر نیاز به نهایت توجه دارند. برای کمک به شما در تصمیم گیری عاقلانه و اقتصادی درباره مکان عروسی ، ما یک برنامه 5 مرحله ای ارائه می دهیم.

برنامه 5 مرحله ای برای انتخاب مکان عروسی بدون استرس

  • بودجه

عروسی امور عجیب و غریبی است که در عرض چند ثانیه از مرزهای مالی فراتر می رود. بنابراین ، اولین قدم برای انتخاب مکان عروسی تعیین بودجه است – این حداکثر مبلغی است که شما آماده پرداخت برای اجاره مکان هستید. بودجه مفصلی تهیه کنید و آن را به بخشهای کوچک مانند موارد زیر تقسیم کنید:

  1. غذا

  2. منظره

  3. عکاسی

  4. اقامت

وجوه مربوط به هر مورد را تعیین کنید. به یاد داشته باشید که فقط باید یک عدد تقریبی باشد ، نه یک عدد دقیق. پس از تعیین بودجه ، مکان عروسی را انتخاب کنید و سپس در آن مکان که در بودجه است ، به دنبال گزینه هایی بگردید. این اولین نسخه از این لیست است.

  • جستجو کردن

فناوری زندگی را از همه جنبه ها راحت تر کرده است. جستجوی فضای عروسی نیز از این قاعده مستثنی نیست. هر گزینه را در نسخه اول از لیست انتخاب کنید و رتبه بندی و بررسی ها را به صورت آنلاین مشاهده کنید. بررسی ها را بخوانید آنها تصویری دقیق از اصالت مکان و خدمات آن ارائه می دهند. یک جستجوی دقیق در اینترنت انجام دهید و تمام سالن هایی را که اغلب نظرات ناخوشایند مصرف کننده دارند یا در روز عروسی شما در دسترس نیستند ، رد کنید. با این کار نسخه دوم لیست ایجاد می شود.

  • محل

در حال حاضر ، این لیست فقط شامل چند نام است و تقریباً هر سایت قابل بررسی است. این مرحله ضروری است. فقط محدود نکنید سالن های ضیافت یا هتل ها ، به شرط داشتن غذا و محل اقامت ، به چمن ها و سایر فضاها تنوع دهید. هر سایتی که لیست پایین را انتخاب کند می تواند در لیست کوتاه قرار گیرد ، سایت های دیگر باید خط بزنند.

  1. برای میهمانانی که جاده های دسترسی آسانی دارند و با سیستم موقعیت یابی جهانی (GPS) می توانند به راحتی در دسترس باشند

  2. اقامتگاه های مختلف برای افراد ، زوج ها و گروه ها

  3. فضای کافی برای جشن های صمیمی و مجلل

  4. جای پارک زیاد است

  • انواع غذاها

همیشه قبل از نهایی کردن مکان ، در اطراف آنها قدم بزنید و درباره هر یک تحقیق کنید. در صورت امکان ، یک جلسه حضوری با مدیر سایت یا متخصص داشته باشید. اکنون ، نسخه سوم لیست فقط 3 یا 4 نام خواهد داشت.

  • ارزیابی

برای کاهش لیست فقط به دو گزینه ، هر مکان عروسی را با توجه به عوامل زیر ارزیابی کنید. هر جایی را تا حد استاندارد بردارید.

  1. اندازه: سایت باید فضای کافی برای نشستن راحت همزمان هر مهمان را داشته باشد. اگر عروسی 600 مهمان داشته باشد ، تالار باید حداقل تعداد صندلی های مساوی داشته باشد تا همه بتوانند بدون برخورد با شخص دیگر از آن لذت ببرند.
  2. کاترینG: غذا قلب هر جشن است. غذاهای خوشمزه و انگشت لیسیدن می تواند هر عروسی را به کاوش شاد تبدیل کند. در مورد انواع غذایی که این مکان ارائه می دهد اطلاعات کسب کنید و در طول اقامت یک منوی متنوع برای هر وعده غذایی ایجاد کنید. نوشیدنی ، کوکتل ، گوشه های میوه و سایر غذاهای خاص نیز باید ارائه شود.
  3. ساواتs: ازدحام و احساسات فراوان آشفته است. بنابراین ، مکان ایده آل عروسی مکانی است که در مکان هایی مانند کپسول های آتش نشانی ، کمک های اولیه ، پشتیبان گیری از انرژی کامل و پوشش دوربین های مدار بسته اقدامات ایمنی داشته باشد. این موارد باعث آرامش خاطر شما می شوند که در مواقع اضطراری کمک به شما کمک خواهد کرد.
  • امتیازات اضافی

آخرین مرحله در انتخاب مکان عروسی ، تعریف برخی از عناصر نهایی است. پاسخ این پرسشنامه مختصر را دریافت کنید:

  1. آیا مکان نیاز به رزرو قبلی دارد؟

  2. تخفیف ارائه شده چقدر است؟

  3. چه مدت می توان از محل برگزاری برای هر موقعیت استفاده کرد؟

  4. در صورت تمدید مهلت زمانی ، هزینه ها چقدر است؟

  5. چه خدمات اضافی مکان ارائه می دهد؟

این عامل نهایی است که در انتخاب سالن نهایی ازدواج مهم است. مواردی مانند آرایش عروس ، موسیقی DJ ، پارکینگ نوشیدنی و غیره می تواند سردردهای عملیاتی D-Day را تا حد زیادی کاهش دهد. سالن ضیافت خوب آنها را در خانه یا حرفه ای که با آنها شریک هستند فراهم می کند و آنها مکانی را برای این امکانات ترجیح می دهند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا