دنیای وب

چگونه ارائه دهندگان تبلیغاتی ایده آل فردی را پیدا کنید که باعث افزایش ترافیک شما می شود

من این هفته آخر در خانه یکی از دوستانم بودم و او به من می گفت که اسکیت بورد می فروشد. وقتی بچه بودم ، اسکی می کردم. من جزو کسانی بودم که پله های بزرگ ، موم ها را می گرفتم و لبه ها را خرد می کردم. هاها ، اوقات خوبی ..

در هر صورت ، او درباره نظر من از من سؤال می کند .. من شروع به صحبت در مورد خود ورزش کردم ، درمورد میزان عاشق بودنم و اینکه چطور هنوز به تماشای فیلم های یوتیوب متصل هستم و اینکه چقدر متعجبم از این که چقدر ورزش شده ام .. برای من متوقف کن ، “نه مرد ، من می دانم که مشغول اسکیت جی هستم می پرسم فکر می کنی با این کار باید چکار کنم؟

من دوست ندارم وقتی در محیط کار نیستم به من توصیه بدهم ، بنابراین به او گفتم اگر جدی است ، در مورد آن صحبت خواهیم کرد ، اما من وسط یک سؤال از او چیزی پیدا کردم که “چگونه در فیس بوک رشد می کنم؟ آیا باید از توییتر استفاده کنم؟ آیا باید تبلیغات را وارد کنم؟ شخصی؟ “

با خودم گفتم: “اکثر مردم حتی تبلیغات شخصی را نمی دانند.” این به اوج علاقه من رسید و من کمی بیشتر حفاری کردم. بنابراین ، توصیه هایی برای شما وجود دارد. اگر من را به صورت حضوری جذب می کنید ، در مورد رسانه های اجتماعی از من سؤال نکنید. راستش را بخواهید ، رسانه های اجتماعی روش مورد علاقه من برای ترافیک نیستند. به هر حال فکر می کردم همه شما را با تبلیغات فردی به اشتراک می گذارم.

ابتدا بیایید با مشخص کردن آنچه هستند ، تبلیغات فردی را تعریف کنیم. تبلیغات انفرادی همان تبلیغات سنتی نیست که در اینترنت مشاهده می کنید. آنها تبلیغات بنری نیستند که در وب سایتها پیدا می کنید ، مبلغ پرداختی برای هر کلیک (PPC) نیستند و در فیس بوک یا توییتر یافت نمی شوند. طبق فرهنگ لغت بازاریابی مستقیم انجمن بازاریابی کانادا ، تعریف زیر است:

نامه یک بار یا یک نامه به جای زنجیره ارتباطی مداوم (که به آن نامه مستقل نیز گفته می شود).

ایجاد یک لیست ایمیل بزرگ برای افرادی که به ما اجازه ارسال محتوا و پیشنهادات به آنها داده اند بخشی از ساختن یک تجارت آنلاین است. همه بازاریاب های آنلاین یک لیست ایمیل دارند و برخی از بازاریابان در صورت پرداخت پول کافی ، پیشنهاد شما را به لیست آنها ارسال می کنند. این یک روش عالی برای بهره مندی از وقت و تلاش شخص دیگر است زیرا ایجاد لیست بزرگ می تواند مدتی طول بکشد. این ایمیلی که آنها از طرف شما برای لیست خود ارسال می کنند ، یک تبلیغ واحد است. به عبارت دیگر ، تبلیغات فردی نوعی ترافیک پولی است که در آن به صاحب لیست پستی پرداخت می کنند تا یک ایمیل را به لیست خود ارسال کند. دریافتش؟

4 مزیت استفاده از تبلیغات سولو

  1. ترافیک فوری – این مزیت بارز تبلیغات شخصی است. آنها از زمان و تلاش شخص دیگری بهره می برند در حالی که اعتبار دیگری را که قبلاً در لیست خود ایجاد کرده اند نیز قرض می گیرند.

  2. آسان – خارج از جستجوی ارائه دهنده خوب ، ارسال آگهی های فردی نسبتاً آسان است. برخی از ارائه دهندگان تبلیغات شخصی بهتر می فهمند که ایمیلی که از طرف شما ارسال می شود باید با صدای خود آنها نوشته شود ، به عبارت دیگر ، آنها نسخه شما را از طرف شما می نویسند. برای یک ثانیه در مورد آن فکر کنید ، اگر مدت مدیدی لیستی از طریق ایمیل را ارسال کرده اید ، به احتمال زیاد رابطه در آنجاست و آنها می دانند چگونه صحبت کنند. اگر به شخص دیگری اجازه دهید تا وارد لیست شما شود (برای ارائه پیشنهاد خود) صحبت کند ، به نظر سازگار نخواهد بود. بهترین ارائه دهندگان خدمات این موضوع را درک می کنند و آنها به پیشنهاد شما نگاه می کنند و نسخه ای به اندازه کافی قانع کننده از طرف شما می نویسند ، زیرا آنها از قبل می دانند لیست آنها چیست و چگونه می توان با آنها صحبت کرد.

  3. سریع – بر خلاف اجرای فیس بوک یا تبلیغات بنر ، در جایی که شما نیاز به ایجاد یا خرید گرافیک (آگهی ها) دارید ، یک آگهی تنها فقط یک ایمیل است. تنها مشاغل واقعی یافتن ارائه دهنده مناسب است (بخش زیر را ببینید).

  4. ارزان – درخواست حداقل کلیک کنید تا ببینید که آیا این کار می کند. اگر این اتفاق نیفتد ، بروید و چیز دیگری را امتحان کنید ، برای پول ، پول و زمانی که پس انداز کرده اید ، برای حداقل سرمایه گذاری قبلاً ارزش زیادی کسب کرده اید. حال اگر موفق شوید و 30 دلار را که برای شما 200 دلار ارسال کردم بازگرداند ، هر چیز دیگری که پیش می رود سود است و شما ماشین فروش پول خود را بصورت آنلاین دارید.

چگونه ارائه دهندگان تبلیغات انفرادی را پیدا کنیم

شما می خواهید برای جستجوی این مسئله وقت بگذارید زیرا پیدا کردن یک ارائه دهنده تبلیغاتی قوی تنها به اندازه Google ساده نیست. دلیل این امر این است که بازاریابان اینترنتی لیست های خود را بسیار نزدیک به سینه نگه می دارند و هیچ راه واقعی وجود ندارد که بدانید تعداد افراد در لیست آنها قرار دارد – آنها به سادگی دسترسی به آنها را نخواهند داشت.

بنابراین ، اولین و بهترین مکان برای یافتن ارائه دهنده تبلیغاتی معتبر و مجرد ، در حلقه مستقیم شما دوستان است که اینترنت را نیز در بازار عرضه می کنند. شما قبلاً این افراد را می شناسید ، بنابراین احتمالاً اعتماد به نفس وجود دارد. شما همچنین می خواهید نوع شغلی را که در آن مشغول به کار هستید ، بدانید ، بنابراین می دانید ارسال ایمیل به بازار او برای شما مفید خواهد بود.

اگر هیچ بازاریاب اینترنتی دیگری را نمی شناسید ، باید به شبکه ها دسترسی پیدا کنید. می توانید به افرادی که در گروه های فیس بوک و انجمن های آنلاین پیدا می کنید برسید و خود را معرفی کنید. در مورد هر تجربه ای که داشته باشید ، چه کاری انجام دهید و با چه چیزی مبارزه کنید ، به آنها بگویید.

باور کنید یا نه ، بیشتر بازاریابان آنلاین دوست دارند به یکدیگر کمک کنند. مطمئناً ، چند بازاریاب آنلاین غیر اخلاقی نام بدی به ما می دهند ، اما من تأیید می کنم که اکثر افرادی که به صورت آنلاین پول در می آورند ، افراد صادق و سخت کوش هستند که همان تعداد کار را در مشاغل مستقر در خانه خود به عنوان کارمندان در کار خود قرار می دهند ، در غیر این صورت.

هنگامی که در نمای خود چند ارائه دهنده تبلیغات شخصی دارید ، بررسی هایی را از افرادی که با آنها کار کرده اند پیدا کنید ، اما همیشه با تماس با داوران خود قدم دیگری را انجام دهید:

فرض کنید باربارا درباره خدمات تبلیغاتی انفرادی پل نظر مثبتی ارسال می کند. می توانید با باربارا تماس بگیرید و بگویید که او در پشت تبلیغات انفرادی پل است زیرا کاملاً کاربردی است. سوال بعدی شما باید این باشد: “چه نوع پیشنهادی ارسال کردید؟ بازار چیست؟” اگر من به شما بگویم که او محصولات لاغری را ارائه می دهد اما در اینجا شما محصولات آموزشی در مورد چگونگی کسب درآمد آنلاین ارائه می دهید ، ممکن است تبدیل شما کاملاً متفاوت باشد همچنین ممکن است بخواهید بپرسید که آیا هرکدام از این کلیکها به مشترکین / دنبال کنندگان / خریداران و غیره تبدیل شده است یا خیر.

برای اطمینان از موارد زیر دقت کنید:

  • ارائه دهنده شهرت بالایی برای ارائه تعداد کلیک های وعده داده شده دارد

  • افرادی که در لیست آنها قرار دارند به پیشنهاد شما (بازار مناسب) علاقه مند هستند

  • این کلیک ها افراد واقعی هستند که به مشترکین / دنبال کنندگان / خریداران تبدیل می شوند

وقتی برای یک ارائه دهنده آگهی منفرد مستقر هستید ، همیشه برای آزمایش حداقل تعداد کلیک کنید. فقط پرش نکنید و 1000 کلیک را مستقیماً از خفاش خریداری کنید. تست های کوچک را انجام دهید ، درخواست 200-300 کلیک کنید و ببینید که تعداد تبدیل ها چقدر است. اگر شرایط مناسب باشد ، برخی از این کلیکها تبدیل می شوند ، (اگر نرخ تبدیل 40٪ دارید ، برای تبدیل باید 30٪ -50٪ از این کلیک ها را بدست آورید). اگر کلیک کنید اما بدون تبدیل ، این ارائه دهنده احتمالاً ترافیک تقلبی را برای شما ارسال می کند.

مثل همیشه و با همه چیز ، نتایج خود را پیگیری کنید!

کلمات دلگرم کننده

در پذیرش ضرر هیچ مشکلی نیست. با بازاریابی اینترنتی ، باید با نگه داشتن مشت های مختلف در طول راه ، در حالی که همچنان به حفظ اشتیاق خود ادامه می دهید ، آگاه باشید و بدانید که او به زودی کار خواهد کرد تا این کار را برای شما انجام دهد. بنابراین اگر در اولین آزمایش صحیح نیستید ناامید نشوید ، مهمترین چیز این است که سعی کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا