دنیای وب

چگونه افراد بیشتری را برای حضور زنده در ویدیو در فیس بوک و اینستاگرام جذب کنیم

آیا بدون دریافت پشتیبانی مورد نظر خود در فیس بوک و اینستاگرام لایو می شوید؟ یک مشکل رایج برای وبلاگ نویسان و بازاریابان اینترنتی که مستقیماً از قدرت رسانه های اجتماعی برای تبلیغات و تعامل بیشتر استفاده می کنند اما به آنچه می خواهند دست نمی یابند.

در اینجا چند راه عالی برای ترغیب افراد بیشتری به کلیک بر روی ویدیوی زنده و شرکت در فید زنده وجود دارد که شما برای هر تلاشی انجام می دهید.

1. از قبل اعلام کنید

اگر هر زمانی که بخواهید به صورت زنده پخش می‌شوید، ممکن است برای شما مناسب باشد، اما به برنامه و زمان‌بندی مخاطبان خود فکر کنید. قبل از اینکه واقعاً این کار را انجام دهید، باید اعلام کنید که در حال اجرای زنده هستید، به خصوص اگر قرار است با چیز مهم یا هیجان انگیزی زندگی کنید که واقعاً می خواهید مردم با آن درگیر شوند.

10 دقیقه قبل از پخش زنده به مردم اطلاع ندهید، اما آنها را از روز قبل (یا حتی هفته قبل بسته به اهمیت محتوای ویدیویی) مطلع کنید. این به افرادی که به فیلم علاقه مند هستند زمان کافی می دهد تا هر چیزی را که ممکن است از فقدان ویدیوی زنده جلوگیری کند، برنامه ریزی و مرتب کنند.

2. یک زمان خوب را انتخاب کنید

زمانی را انتخاب نکنید که اکثر مردم ممکن است مشغول باشند یا نتوانند شما را ببینند.. اگر مخاطبان شما افرادی هستند که هر روز از ساعت 9 تا 5 بعد از ظهر کار می کنند، نباید مستقیماً به ساعت 10 شب بروید. صبح و به امید موفقیت

شما باید بین ساعت 8 صبح تا 9 صبح، زمانی که مردم در حال رفت و آمد به محل کار خود هستند، در زمان ناهار که مردم در حال استراحت و تماشای شبکه های اجتماعی هستند، یا بعد از ساعت کاری که افراد ممکن است بتوانند ویدیو را تماشا کنند، پخش زنده پخش کنید.

3. به مخاطبان خود دلیلی برای پیوستن بدهید

آیا در طول ویدیوی زنده نظر مخاطبان و به‌روزرسانی‌های زنده را می‌پرسید؟ آیا همه را در قرعه کشی جوایز شرکت می دهید؟ آیا چیزی برای گفتن دارید که مخاطبانتان از دیدن و همکاری با آن خوشحال شوند؟

اگر به مردم دلیل خوبی برای پیوستن به ویدیوی زنده و تماشای محتوایی که ایجاد کرده‌اید نمی‌دهید، اگر مخاطبان زیادی ندارید تعجب نکنید. وقتی به فالوورهای خود می‌گویید لایو می‌روید، باید محتوای کلی ویدیوی لایو را اعلام کنید، اما زیاد ندهید تا کسی تماشا نکند!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا