دنیای وب

چگونه افزودن این س canال می تواند تجارت شما را دو چندان کند

شاید شنیده باشید که کیفیت پاسخهایی که دریافت می کنید به اندازه س questionsالاتی است که می پرسید. در این مقاله ، من قصد دارم در مورد یک سوال با شما صحبت کنم که می توانید برای چند برابر کردن کسب و کار خود اضافه کنید.

کدام یک از ما نمی خواهد تجارت خود را دو برابر کند؟ همه آن را دوست خواهند داشت ، اما احتمالاً شما نمی خواهید مجبور شوید دو برابر سخت کار کنید. وقتی س nextال بعدی را اضافه کنید ، قادر خواهید بود همان مقدار کار اولیه را انجام دهید و پتانسیل دو برابر کردن کار خود را دارید. سؤال چیه؟

چه کسی را می شناسید؟

افزودن سوال “چه کسی را می شناسید؟” این فرصت های بزرگی را برای شما ایجاد می کند. س Quesالاتی مانند “می دانید چه کسی به دنبال فرصتی برای ایجاد درآمد اضافی است؟” می دانید چه کسی باید یک ماه آینده ده پوند یا بیشتر هزینه کند؟ و به همین ترتیب، و غیره.

وقتی این س askال را می پرسید و پاسخی می گیرید ، می توانید با توصیه “یک بازار گرم” را پرورش دهید و از رابطه این شخص با شخصی که درباره محصول یا فرصت خود با او صحبت خواهید کرد ، استفاده کنید. این بدان معناست که سالها کار و علاقه به شخصی که در این رابطه با او صحبت می کنید برای شما مفید است.

فراموش کردن پرسیدن این سوال آسان است ، اما حتماً آن را در لیست کارهای خود قرار دهید. شما نمی خواهید فرصتی را برای ورود یک شریک تجاری راک برای تجارت خود یا مشتری وفادار جدید از دست دهید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا