دنیای وب

چگونه اولین تأیید CPA خود را دریافت کنیم

بسیاری از افراد مایل به ارائه پیشنهادات CPA هستند. اما این کار به آسانی به نظر نمی رسد. ابتدا باید تأیید CPA را از یک شبکه دریافت کنید. در این مقاله من به شما می گویم که چرا پذیرفتن در شبکه CPA دشوار است و برای سهولت کار شما باید چه کارهایی انجام دهید.

بازاریابی CPA یک روش عالی برای کسب درآمد اینترنتی است زیرا مجبور نیستید چیزی بفروشید. CPA مخفف Cost of the Procedure است. این بدان معناست که اگر بازدیدکننده وب سایت خود را وادار به اقدام خاصی کنید ، به عنوان مثال آدرس ایمیل خود را در یک فرم وب ارسال کنید ، حقوق دریافت خواهید کرد. اغلب ، دریافت سرنخ در معرض تقلب است. برخی از بازاریابان CPA به شرکتهای فراساحل برای ارسال ایمیل جعلی پول پرداخت می کنند تا در قبال آن پول دریافت کنند. شبکه های CPA از این طریق سرمایه زیادی از دست می دهند. به همین دلیل آنها به همه اجازه ورود ندادند. آنها بسیار خوب بررسی می کنند که چه کسی می خواهد پیشنهادات خود را به بازار عرضه کند و چگونه آنها را عرضه می کند. برای بعضی از افراد پذیرفتن در یکی از این شبکه ها بسیار دشوار است حتی اگر آنها فقط بهترین استراتژی های کلاه سفید را داشته باشند. در این مقاله ، می خواهم به شما کمک کنم تا برای برنامه شبکه CPA خود را آماده کنید. من به شما می گویم که مدیران شرکت های وابسته در خارج از کشور به دنبال چه هستند ، چه کاری باید قبل از درخواست انجام دهید و چه چیزی را باید در طول تماس تلفنی وحشتناک بیان کنید.

  • آنچه شبکه های CPA به دنبال آن هستند

همانطور که در مقدمه خود گفتم ، CPA Networks به دنبال کسی است که بتواند بازاریابی اینترنتی کلاه سفید صادقانه انجام دهد ، کسی که آنها را گول نزند. از آنجا که آنها امیدوارند با شرکت های وابسته خود درآمد زیادی کسب کنند ، آنها می خواهند با افرادی کار کنند که می دانند چه کاری انجام می دهند. شما نیازی به یک بازاریاب آنلاین تمام وقت ندارید که از 10 سال گذشته در این زمینه فعالیت داشته اید اما باید ایده برخی از استراتژی هایی را که می توانید برای ارتقا promote پیشنهادات CPA استفاده کنید ، داشته باشید. اگر وب سایت خود را دارید ، به آنها اطلاع دهید. اگر درباره PPC ، SEO یا PPV اطلاعاتی دارید ، به آنها اطلاع دهید. هرچه شبکه CPA از کسب و کار شما اطلاعات بیشتری داشته باشد ، بهتر می تواند به شما در یافتن پیشنهادهای مناسب برای ارتقا and و بالاترین پرداخت کمک کند

  • قبل از مراجعه به شبکه CPA آماده شوید

هنگام درخواست در شبکه CPA ، بهتر است نوع صفحه فرود یا وب سایتی را که برای ارتقا. پیشنهادات CPA استفاده می کنید به آنها نشان دهید. لازم نیست این صفحه دقیقاً صفحه بعدی باشد که در ادامه استفاده خواهید کرد ، فقط چیزی است که نحوه کار شما را نشان می دهد. وبلاگ وردپرس شما می تواند برای نمایش کسب و کار شما در اینترنت عالی باشد. سعی کنید نه تنها یک وب سایت مناسب داشته باشید بلکه نشان دهید چگونه در حال بازاریابی آنلاین هستید. بهتر است برخی از بنرهای تبلیغاتی را از سایر شبکه های وابسته در آنجا قرار دهید تا نشان دهد در واقع محصولات دیگران را تبلیغ می کنید و می دانید چگونه می توانید از طریق اینترنت درآمد کسب کنید. شبکه های CPA همچنین بازاریاب های ایمیل را دوست دارد. سعی کنید صفحه فشرده سازی یا الگوی ایمیل را برای اهداف نمایش آماده کنید.

  • تماس تلفنی ترسناک

تقریباً همه پیاده سازی های CPA ، دیر یا زود ، با تماس تلفنی از مدیر وابسته ناپدید می شوند. از آن نترس آنها نمی خواهند شما را آزمایش کنند و یا در مورد چیزهایی که نمی دانید شرمنده شما شوند. آنها فقط می خواهند شما را بهتر بشناسند تا با موفقیت بیشتری با شما کار کنند. آنها از شما خواهند پرسید که چگونه می خواهید پیشنهادهای آنها را تبلیغ کنید. و ممکن است از شما بپرسند کدام پیشنهادات برای شما بیشتر جالب است. هرچه بهتر بتوانید به این س questionsالات پاسخ دهید ، برای مدیران وابسته کار برای سودآوری تبلیغات شما دشوارتر خواهد بود. اگر تجربه زیادی ندارید ، صادق باشید. به شبکه CPA خود بگویید که تازه شروع به کار کرده اید. اما استراتژی تبلیغاتی مورد استفاده خود را بخاطر بسپارید. هرچه آمادگی بیشتری برای آن تماس تلفنی داشته باشید ، شانس قبولی شما بیشتر است.

معمولاً در حین تماس تلفنی ، مدیر وابسته به شما می گوید که بلافاصله تأییدیه را دریافت می کنید. پس از تأیید CPA ، می توانید بلافاصله تبلیغات پیشنهادی را شروع کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا