دنیای وب

چگونه بازاریابی محتوا می تواند به ایجاد تجارت شما کمک کند

هیچ رازی نیست که اینترنت به منبع اصلی اطلاعات تبدیل شده است. وب بزرگترین بازار جستجوگران اطلاعات و ارائه دهندگان اطلاعات است. مهم نیست که شغل شما باشد ، همه باید یک وب سایت داشته باشند. اگر این کار را نکنید ، می توانید مطمئن باشید که از رقبای خود عقب هستید.

چه مواردی باید در سایت شما گنجانده شود؟ حداقل باید بگویید که چه کسی هستید (صفحه ما که هستیم) و آنچه شما انجام می دهید (صفحه اصلی و صفحه محصول / خدمات). همه چیز خوب و عالی است. اما مشتریان بالقوه چگونه شما را پیدا می کنند؟

دو کلمه ساده می توانند به این سوال پاسخ دهند: “بازاریابی محتوا”. توصیف کلمه دوم آسان است. بازاریابی صرفاً تبلیغ یا تبلیغ محصول یا خدمات شما است. با این حال ، روش های سنتی (بروشورها ، تبلیغات تلویزیونی ، جزوه ها) با روش های مقرون به صرفه تری جایگزین می شوند. این ما را به اولین کلمه می رساند: محتوا. بسیاری از ما این اصطلاح را قبلاً شنیده ایم. اما منظورت دقیقاً چیست؟

طبق م theسسه بازاریابی محتوا ، بازاریابی محتوا به عنوان “روشی بازاریابی برای ایجاد و توزیع اطلاعات مرتبط ، سازگار و ارزشمند برای مخاطبان خاص” تعریف شده است. کلمه کلیدی در اینجا مقدار است ، به این معنا که چیزی است که کاربر نهایی می خواهد و برای آن هزینه خواهد کرد. آن را با یک تبلیغ یا نامه ناخواسته (هرزنامه) مقایسه کنید که کسی بلافاصله خاموش می کند یا آن را به سطل زباله می اندازد زیرا هیچ ارزشی در آن نمی یابد. بازاریابی محتوا صریحاً مارکی مانند تبلیغات نایک یا کک را تبلیغ نمی کند. اطلاعات مربوط به گروه خاصی است که شما می خواهید یا به دنبال آن هستید. از این رو ، شما در عوض برخورد با مشتریان مانند فروش ، رابطه شخصی طولانی مدت با مشتریان (بالقوه) خود برقرار می کنید. هیچ کس دوست ندارد به آنها احساس فروخته شود. آنها می خواهند بخشی از یک داستان را احساس کنند و مردم داستان را دوست دارند.

سوال بعدی این است که چرا یک شرکت در وهله اول محتوا ایجاد می کند؟ پاسخ اصلی ساختن مارک تجاری آنهاست. نام تجاری شما دارایی شماره 1 شماست. ساخت و ساز ممکن است سالها به طول انجامد اما تخریب آن فقط چند دقیقه طول می کشد. برند شما نشان می دهد که در زمینه کاری خود متخصص هستید. همچنین می توانید آگاهی مصرف کنندگان را درباره مسائلی که ممکن است قبلاً در نظر نگرفته باشند افزایش دهید. بازاریابی سنتی تنها پس از تصمیم مشتری برای خرید موثر است. بازاریابی محتوایی آنها را در روند خرید سوق می دهد.

ایجاد محتوا نسبت به بازاریابی سنتی از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است و نتیجه آن بازگشت سرمایه است. برخی از ویژگیهای اصلی محتوای خوب چیست؟

این برنامه رایگان است: کاربران نیازی به پرداخت هزینه آن ندارند

مخاطبانی را که در نهایت مشتری می شوند جذب و حفظ می کند. مدل شما: 30 مورد تلویزیونی یا رادیویی تقریباً بلافاصله فراموش می شوند

این شامل پیوندهایی به وب سایت شما است ، بنابراین اثر مشترکی ایجاد می کند زیرا محتوای شما با کاربران کاربر و کاربران آنها به اشتراک گذاشته می شود.

این سیستم باید با دستگاه های تلفن همراه سازگار باشد زیرا بسیاری از کاربران اینترنت در تلفن های هوشمند و رایانه های لوحی گشت و گذار می کنند

این کلمات کلیدی باید برای الگوریتم های جستجوگرها مورد استفاده توسط Google و سایر موتورهای جستجوگر هدف قرار گیرد (کلمه کلیدی چیزی است که وقتی می خواهید چیز خاصی را جستجو کنید در مرورگر خود تایپ می کنید. من یک نویسنده هستم بنابراین امیدوارم که وقتی شخصی می نویسد نشان دهم “نویسنده یا نویسنده آزاد تبلیغات یا فقط یک نویسنده

سرانجام ، باید شامل یک فراخوان برای عمل باشد (از کاربر بخواهد کاری انجام دهد)

چند نمونه از بازاریابی محتوا چیست؟

وبلاگ نویسی

· داستان های موفقیت

پادکست ها

ویدئوهای یوتیوب

کاغذهای سفید

· مقالات

انتشارات شبکه های اجتماعی

کتابهای الکترونیکی

خبرنامه ها

امیدوارم این اطلاعات برای شما مفید باشد ، زیرا انتظار دارم بازاریابی محتوا در آینده نزدیک جایگزین بازاریابی سنتی شود. من مطمئن هستم که همه شما اکنون بازاریاب متخصص خواهید شد و بازدیدکنندگان وب سایت خود را چند برابر می کنید ، که منجر به تبدیل بیشتر می شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا