دنیای وب

چگونه با استفاده از وزن کم کنیم "شکارچی چربی" قرص های کاهش وزن

همچنین در مجلات پزشکی منتشر شده است (مجله تغذیه بالینی آمریکامطالعات بالینی نشان داده است که ثابت شده است که قرص رژیم غذایی “گیرنده چربی” حاوی کیتوزان و فیبر در تقویت کاهش وزن و کاهش کلسترول موثر است. هنگامی که به دنبال یک روش ایمن و سالم برای تقویت کاهش وزن هستید ، به دنبال این مواد در مکمل قرص رژیم غذایی خود باشید.

هنگامی که این مواد حاوی مکمل فیبر طبیعی باشند ، این قرص های رژیمی به عنوان نوعی “گیرنده چربی” عمل می کنند که قادر است بین 40 تا 60 درصد چربی بلعیده شده را در هسته ژلاتینی خود قفل کند ، از جذب آنها جلوگیری کرده و آنها را با فیبر از بین ببرد. مواد اصلی برای جستجوی برچسب بطری ، ترکیبی از پسیلیوم و مقادیر بالاتر کیتوزان را در مقایسه با قرص های رژیمی موجود در بازار (50 میلی گرم) ، صمغ کارایا ، دانه های گیاه ، پکتین سیب ، گلوکوزامین ، گلوکومانان و ویتامین C نشان می دهد. این ترکیب فیبر همچنین به تنظیم دستگاه روده و کاهش کلسترول کمک می کند ، همانطور که در آزمایشات بالینی منتشر شده نشان داده شده است. در حالت ایده آل ، اگر در مواد تبلیغاتی همچنین ذکر شود که محصول آنها ثبت اختراع شده است ، هیچ گونه عارضه جانبی وجود ندارد و محصول آنها به شما کمک می کند تا در هنگام تمیز کردن سیستم ، کاهش کلسترول ، کاهش وزن ، کمک به شما در از بین بردن تری گلیسیرید و کنترل فشار بالا ، وزن کم کنید.

البته افرادی که به هر یک از این مواد حساسیت دارند باید قبل از شروع رژیم جدید با پزشک مشورت کنند.

هنگامی که شروع به کار می کنید ، اکثر مکمل های تغذیه ای نیاز دارند که قبل از هر وعده غذایی با یک لیوان آب 8 اونس ، از صبحانه دو کپسول به اندازه وعده استفاده کنید. مصرف مکمل فیبر به تنظیم و عادی سازی سیستم هضم کمک می کند. اگر تفاوتی مشاهده نکردید ، در اکثر موارد مقدار مصرف را قبل از هر وعده به بیش از چهار کپسول افزایش دهید. میزان لاغری شما به میزان چربی حفظ شده و وزن کم شده در نتیجه بستگی دارد.

به طور معمول ، محصولات اثبات شده (فقط در صورت م don’tثر نبودن به دنبال تضمین خود باشند) بدون تغییر در رژیم غذایی یا عادت های ورزشی می توانند در طی 30 روز تقریباً 3 و نیم پوند در هفته از دست بدهند. پس از 60 روز ، مطالعات نشان داده است که کاهش بیش از 5 پوند در هفته امکان پذیر است. با این حال ، برای نتایج بهتر ، استفاده از قرص های رژیم غذایی را با یک رژیم غذایی سالم و برنامه ورزشی ترکیب کنید. و البته ، به یاد داشته باشید که همیشه یک سبک زندگی سالم را حفظ کنید. این همچنین بدان معنی است که این محصول حاوی هیچ نوع قند ، مواد نگهدارنده و هیچگونه طعم دهنده مصنوعی نیست.

اطلاعات بیشتر در آینده در دسترس خواهد بود. محصول در حال حاضر به طور کامل فروخته می شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا