دنیای وب

چگونه بدون صرف بیش از 15 دقیقه در روز جوایز آنلاین را به دست آوریم

در هر زمان که می خواهید جستجو کنید ، هزاران قرعه کشی ، بازی های فوری با برنده شدن و مسابقات آنلاین وجود دارد که جوایز را اهدا می کنند. در اینجا خلاصه ای سریع از این که چرا باید برای به دست آوردن سهم خود از این جوایز شرکت کنید ، چرا برخی از نگرانی های شما قابل توجیه نیست و بهترین روش برای کسب این جوایز در حالی که صرف کمترین زمان و هزینه می کنید ، آورده شده است.

مهمترین چیزها حرف اول را می زنند. چرا باید این بازی ها را انجام دهید؟

زیرا این بازی ها پاداش واقعی و بسیاری از آنها را می دهند. موتورهای رتبه بندی خودکار مانند Win.ly آماری را ارائه می دهند که غالباً بیش از 9 میلیون دلار جایزه در دسترس برای اعطا در هر زمان را نشان می دهد. و این فقط برای چندین صد نفر برتر است که ردیابی می شوند.

بسیاری از اوقات مردم این بازی ها را انجام نمی دهند زیرا برخی از نگرانی ها را دارند یا اطلاعات غلطی دارند یا نمی دانند چگونه بدون صرف وقت و هزینه زیاد این کار را انجام دهند.

اولین کسی که نگرانی ها را برطرف می کند. قوانین ایالات متحده با دقت زیادی بر این بازی ها نظارت ، نظارت و محافظت می کند. اگر به هر یک از این بازی ها نگاه کنید ، همیشه پیوندی به قوانین رسمی پیدا خواهید کرد. اگر روی این پیوند کلیک کنید ، می بینید که تمام آخرین جزئیات بازی باید قبل از شروع آن به صورت كتبی اعلام شود ، از جمله زمان شروع و پایان بازی ، جوایز و ارزش مربوط به آن ، هنگام اعطای جوایز و حتی یك آدرس پستی برای هر كس در جهان كه بخواهد لیستی را مشاهده كند. برندگان برای تأیید اینکه واقعا جایزه گرفته اند.

در شرایط عمومی ، این قوانین باید به چندین ایالت معرفی شده و توسط ایالت ها دنبال شود تا اطمینان حاصل شود که کلیه جوایز مطابق با قوانینی که گفته شد ، اعطا می شوند. اگر این کار را نکنند ، با جریمه های سنگین و اخبار شرم آور روبرو می شوند.

همچنین ، امکان دریافت لیست های هرزنامه از انجام این بازی ها بیش از حد ارزیابی شده است. یک قانون ملی به نام CAN SPAM وجود دارد که هر یک از این شرکت ها را از استفاده از آدرس ایمیل شما به غیر از اهداف بازی بدون اجازه صریح شما منع می کند.

مشاهده خواهید کرد که آنها اغلب هنگام ثبت نام از این مجوز درخواست می کنند و کادر تأییدی را ارائه می دهند که در آن چیزی مانند “من می خواهم ایمیل از … دریافت کنم” ارائه می شود. حتی اگر آن را چک کنید ، فقط پیشنهادهای مربوطه را از طریق پست دریافت خواهید کرد ، نه نوع هرزنامه ای که همه ما خیلی تلاش می کنیم از آن جلوگیری کنیم.

برای دانستن دلیل وجود این بازی ها ، باید در ابتدا فکر کنید که چرا این بازی ها وجود داشته اند. تقریباً همه آنها توسط یک محصول یا شرکتی حمایت مالی می شوند که می خواهد مردم را در مورد آنها بیشتر بشناسد و محصولاتشان را دوست داشته باشد. آخرین چیزی که آنها می خواهند پس از صرف این همه پول برای جوایز و اجرای بازی ، این است که احساسات مثبتی را که ایجاد می کنند و توسط انجمن هرزنامه هایشان خرد می شود ، ایجاد کنند.

اکنون ، به ندرت یک شرکت بدنام (یا غفلت) وجود دارد که می تواند آدرس ایمیل شما را فاش کند ، بنابراین بهتر است فقط وارد بازی های معتبر شوید. پس از خوب شدن ، می توانید آن را احساس کنید اما در عین حال با استفاده از راهنمای قرعه کشی و موتور رتبه بندی مانند Win.ly ، کاملاً ایمن خواهید بود. آنها فقط بازی های کاملاً تأیید شده ای را برای شما به ارمغان می آورند. در صورت بروز این امر ممکن است بخواهید برای بازی های خود حساب Yahoo ، Gmail یا Hotmail جداگانه ایجاد کنید.

اکنون که از ورود به سیستم عصبی شده اید ، وقت آن است که شروع کنید. اما چه کسی وقت دارد که هر روز چند هزار بازی وارد کند؟ اینجا جایی است که شما واقعاً به خدماتی مانند آن نیاز دارید پیروزی. این ابزار نه تنها به شما امکان می دهد تا هر روز بازی را آسان کنید ، بلکه از همه مهمتر ، یک تخمین بسیار دقیق از شانس شما برای برنده شدن را محاسبه می کند.[اگربهنحوهانجاماینکارعلاقهمندهستید،وبلاگآنهارادر[Ifyou’recurioushowcheckouttheirblogat[إذاكنتمهتمًابكيفيةالقيامبذلك،فراجعمدونتهمعلى[Ifyou’recurioushowcheckouttheirblogathttp://blog.win.ly.

حالا که به این ابزار مسلح شده اید ، می توانید هر روز از بالای لیست شروع کرده و کلیک کنید تا به ده ، پنجاه یا هر تعداد دیگری که وقت زیادی برای بازی دارید برسید ، بدانید که شانس پیروزی شما بیشتر از این است که اگر 100 یا 500 بازی را که به طور تصادفی انتخاب کرده اید بازی کنید. .

چندین سطح اشتراک در Win.ly وجود دارد. اما حتی اشتراک Premium کامل نیز فقط 2 یا 3 دلار در ماه است ، بنابراین پس انداز در وقت صرفه جویی شده و جوایز اضافی آن را به یک تصمیم آسان تبدیل می کند. پس برای چی منتظری؟ همین حالا برنده شدن جوایز ارزنده و جالب را شروع کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا