دنیای وب

چگونه برای غلبه بر چالش های MLM – نکات بازاریابی چند سطح برای موفقیت

بسیاری از نکات مفید برای کمک به شما در غلبه بر چالش های MLM و MLM در دسترس است. به نظر من ، از بسیاری از چالش های MLM که ما با آن روبرو هستیم ، می توان اجتناب کرد ، اما فقط اگر شما در مسیر درست حرکت کنید. وقتی با فرصت اصلی خود با چالشی روبرو می شوم معمولاً در مورد ایجاد تکنیک های جدید بازاریابی ، تعداد کمی مشتری یا کمبود پول است. ما به عنوان یک مالک مشاغل MLM با چالش های سختی روبرو هستیم که هیچ تفاوتی با سایر صاحبان مشاغل ندارد. ما به دلیل ماهیت تجارت خود با چالش های مختلفی روبرو هستیم اما اگر برنامه ریزی غیرمنتظره ای داشته باشید و چشم انداز فعالیت های روزمره شرکت خود را داشته باشید ، می توانید در تجارت خود پیشرفت کنید.

هر روز شرکت های سراسر جهان در یک بازار پویا و عظیم متولد می شوند که در آن تنها سخت ترین شرکت ها باقی مانده اند. اگر در بازاریابی شبکه ای فعالیت می کنید ، می دانید که محیط ما به ویژه بی ثبات است و می تواند یک زمینه آموزش چالش برانگیز برای تقریباً 25000 نفری باشد که هر روز در ایالات متحده به تجارت بازاریابی چند سطح می پیوندند و 95٪ افرادی که در سال اول خود شکست می خورند.

اکثر افراد بدون اینکه از اهمیت داشتن چشم انداز چگونگی رشد و فعالیت کسب و کارشان در مراحل ابتدایی درک کنند ، به شرکت های بازاریابی شبکه ای پیوستند. مفهومی وجود دارد که بسیاری از شرکت های بزرگ روزانه از آن برای هدایت تجارت خود استفاده می کنند و من فکر می کنم این می تواند به ویژه برای بازاریاب های شبکه مثر باشد. به آن برنامه ریزی استراتژیک می گویند. برنامه ریزی برای شرکتهای تجاری مفهوم جدیدی نیست اما ممکن است برای کسانی که از حداکثر اثربخشی آن اطلاع ندارند ، نقشه راهی برای هر مشاغل برای دوره های مختلف از 6 ماه تا 3 سال تا 20 سال ارائه دهند.

با درک اهمیت این فرآیند و س questionsالاتی که در طول فرآیند به آنها می پردازید ، می توانید احساس آمادگی بهتری برای رشد شرکت خود بدست آورید. شما در ابتدای کار به عنوان فردی تازه وارد در صنعت ، تا آنجا که ممکن است به ساختار نیاز دارید تا نحوه برنامه ریزی ، تعریف و دستیابی به اهداف خود را درک کنید. با برداشتن اولین قدم در این روند ، تعهد خود را نسبت به کار خود و رهبری خود را برای سازمان خود نشان خواهید داد.

قبل از اینکه دیگران را ترغیب کنید باید ابتدا به چیزی اعتقاد داشته باشید.– اشرف صدیق ، شرکت اوراکل.

شرکت شما چه کاری انجام می دهد؟

چه محصول یا خدماتی را ارائه می دهید؟

بیانیه ماموریت شما چیست؟

ارزش های شرکت شما چیست؟

برنامه شما برای 30 روز ، 6 ماه یا 1 سال اول چیست؟

نقاط قوت / ضعف شما چیست؟

چگونه تجارت خود را بازاریابی خواهید کرد؟

رقبای شما چه کسانی هستند؟

چه چالش هایی ممکن است شما را از رسیدن به هدف باز دارد؟

برنامه شما برای رشد تجارت خود طی 12 ماه آینده چیست؟

برنامه شما برای جذب نیرو برای مشاغل شما چیست؟

چه منابعی برای ایجاد تجارت خود دارید؟

بودجه شما برای تجارت شما چقدر است؟

سازمان شما چگونه است و چه نوع افرادی را استخدام می کنید؟

روزانه چه اقداماتی برای ایجاد تجارت خود انجام می دهید؟

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا