دنیای وب

چگونه به خودتان یاد دهید انگلیسی صحبت کنید

جوانان امروزی (و همچنین زبان آموزان در هر سنی) به ابزارهای بیشتری برای یادگیری زبان انگلیسی نسبت به گذشته مجهز هستند. در دهه 1980 ، زبان آموزان برای بهبود مهارت های زبان انگلیسی به دروس خصوصی ، کتابهای کاغذی و نوارهای یادگیری زبان تکیه می کردند. اکنون بسیاری از فرصت های آنلاین برای شنیدن بلندگوهای انگلیسی بومی و آموزش فعالیت هایی مانند تمرین های چند گزینه ای وجود دارد. بسیاری از این فعالیت ها رایگان است در حالی که دیگران هزینه ای دارند. در حالی که در گذشته زبان آموزان برای تمرین یک زبان معتبر در یک بستر دنیای واقعی باید به سراسر جهان سفر کنند ، زبان آموزان اکنون برای تمرین مهارت های زبانی خود از برنامه ها ، پیام های متنی ، FaceTime ، Skype ، Google Hangouts و موارد دیگر استفاده می کنند. برای شروع تنها یک اتصال اینترنتی خوب ، رایانه ای و دستگاه Android یا iPad مناسب است.

اول از همه ، نباید اهمیت خواندن ادبیات را به زبانی که او مطالعه می کند ، فراموش کرد بدون توجه به زبان. کیندل ، بارنز ، نوبل و سایر ارائه دهندگان خدمات مجموعه ای عالی از کتابهای قابل بارگیری را ارائه می دهند. بسیاری از افراد کتابهای PDF را که می توانند در برنامه iBooks برای دستگاههای iPad یا Android خود ذخیره شوند ترجیح می دهند. اکثر کارشناسان بر این باورند که بهترین سخنرانان و نویسندگان انگلیسی کسانی هستند که وقت خود را صرف خواندن زیاد در ژانرهای مختلف از جمله اما محدود به رمانتیک ، ادبیات داستانی ، رمز و راز ، داستان ، علمی تخیلی ، غیر داستانی و شعر نمی کنند. نویسندگان بزرگ کتاب تمایل دارند که انگلیسی بهتری را نشان دهند ، بنابراین نباید در دنیایی که تمایل دارد رضایت سریع ایجاد دانش را از طریق برنامه های آنلاین ارائه دهد ، از کتاب دیجیتالی سبقت بگیرد.

با این حال ، خوب است بدانید که برنامه های کاربردی و وب سایت های زیادی برای دانش آموزانی که می خواهند به تنهایی زبان انگلیسی بیاموزند وجود دارد ، حتی به عنوان راهی برای پیشی گرفتن از همسالان خود در مدرسه یا محل کار (یا گرفتن نمره بالا در آزمون). یکی از سایت های ارزشمند برای انگلیسی گرفتن ، Udemy است. Udemy دوره های همه نوع را به زبان انگلیسی ارائه می دهد. اکثر معلمان انگلیسی زبان و یا بلندگوهای زبان دوم هستند که دارای مهارت بالایی هستند. با گذراندن یک دوره Udemy ، یادگیرنده واژگان را برای زمینه تخصص می سازد. سایت عالی دیگر The Great Courses است ، سایتی که در آن می توانید یک دوره دیجیتالی را از استادان بزرگ خریداری کنید و آن را به صورت امن در اینترنت دیجیتال پخش کنید. وب سایت Major Courses دوره های نسبتاً طولانی انگلیسی را با طیف گسترده ای از موضوعات ، خصوصاً در ادبیات و فلسفه ارائه می دهد. در غیر این صورت ، یک زبان آموز پیشرفته زبان انگلیسی می تواند تحصیلات خود یا سخنرانی های عالی را در TED.com یا از طریق دوره های رایگان ارائه شده توسط دانشگاه ها در Coursera انجام دهد.

برای افراد در تمام سطوح زبان چیزی وجود دارد ، از مبتدیان اولیه تا متخصصان پیشرفته. برنامه هایی برای پاسخگویی به نیازهای هر سبک آموزشی وجود دارد. مهم نیست که هر کس چقدر کوچک یا چقدر بزرگ باشد ، از وب سایتهایی که در ابتدا برای مدارس دولتی و خصوصی ایجاد شده است ، سود می برد. زبان آموزان و مربیان تعداد زیادی کاربرگ و پازل قابل بارگیری و همچنین کتابهای انگلیسی قابل بارگیری را در این سایتها می یابند. بسیاری از این سایت های یادگیری توسط محصولاتی پشتیبانی می شوند که آنها را تبلیغ و به فروش می رسانند. این محصولات چوپان ارزش ارائه می دهند زیرا تمایل دارند با دستیابی به زبان انگلیسی در ارتباط باشند.

تهیه لیستی از کلیه سایتهای موجود در دنیای دیجیتال غیرممکن خواهد بود. وب سایت های جدید همه زمانها پدیدار می شوند که سازندگان روش های اصلی یادگیری زبان را به صورت آنلاین طراحی می کنند. دانش آموزان به جای یادگیری در یک مکان با یک روش محدود ، از قرار گرفتن در معرض انواع تکنیک های تدریس ، استراتژی ها ، فعالیت ها و بازی ها بهره مند می شوند. در زیر لیستی از برخی از سایت های مورد علاقه که من در تجربه خودم به عنوان یک معلم انگلیسی استفاده کردم. همه این سایت ها متناسب با نیاز هر یادگیرنده نیست ، بنابراین زبان آموزان باید از این سایت ها و موارد دیگر انتخاب و انتخاب کنند:

  • Englishgrammar.org

  • وال استریت “انگلیسی در هر زمان”

  • Learnamericanenglishonline.com

  • usalearns.org

  • Learnenglish.britishcouncil.org

  • bbc.co.uk

  • Busuu.com

  • فرهنگ لغت میریام وبستر – سایت رسمی

  • Oxforddroulette.com

  • eslbase.com

  • ESL.partyland.com

  • Khancademy.org

  • Lynda.com

  • Duolingo.com

  • iteslj.org/questions/

  • بهتر-english.com

  • ESLvideo.com

  • kidslearningville.com

  • studyeng englishoday.net

  • pinkmonkey.com

  • brighthub.com

  • با استفاده از english.com

  • livinglanguage.com

  • ets.org/toefl

  • rosettastone.com

  • انگلیسی-at-home.com

  • LearnEnglish.voanews.com

  • https://www.youtube.com/user/VideoLearnEnglish
  • TalkEnglish.com

  • YouTube.com (درس ، موسیقی ، فیلم و موارد دیگر)

  • abaEnglish.com

  • abcfastphonics.com

  • free-phonics-worksheets.com

  • kizphonics.com

در Kiz Phonics ، دانش آموزان نمونه های ارزشمندی از تلفظ صداهای انگلیسی پیدا می کنند. به خاطر داشته باشید که این سایت آمریکایی است ، اما سایتهای معادل آن با تلفظ از انگلیس ، کانادا و سایر کشورهای انگلیسی زبان وجود دارد. زبان آموزان بزرگسال از شنیدن نمونه هایی از تلفظ در وب سایت کودکان مانند کودکانی مانند صداهای صوتی استفاده می کنند که در همه سنین کاربرد دارد. توصیه می شود روی طیف گسترده ای از صداهای مصوت تلفظ شده توسط انگلیسی زبانان متمرکز شوید زیرا بیشتر افراد انگلیسی زبان در ابتدا از چگونگی ایجاد هر حرف بسیاری از صداها بسته به حروف اطراف آن آگاهی ندارند.

برای کلمات ناآشنا ، من می خواهم به فرهنگ لغت Merriam-Webster آنلاین ، به فرهنگ لغت آنلاین آکسفورد آکسفورد یا لیست ایمیل “کلمه روز” عمومی مراجعه کنم که فرد می تواند برای دریافت پیام های روزانه با پیام های جدید کلمه ای مشترک شود. حتی ممکن است که حتی بلندگو اصلی همه کلماتی را که هر روز در ایمیل های کلمه دریافت می کند ، بداند. دانش آموزان باید توجه زیادی به ریشه های کلمات داشته باشند. یک علم منشأ کلمات این توضیح در مورد منبع این کلمه است و چه بسا چطور در یک بازه زمانی طولانی شکل و صدا خود را تغییر داده است. مطالعه منشأ کلمات باعث می شود زبان به همان اندازه زبان انگلیسی لذت بخش باشد زیرا زبان را با ریشه ها و فرهنگ های مختلف تاریخی پیوند می دهد.

هنگام بررسی معنای کلمات ، ارزیابی کلمه به کار رفته در متن ، عاقلانه باقی می ماند. واژگان انگلیسی در محیطی پرورش داده می شود که زبان آموز را قادر می سازد معنای مورد نظر را درک کند. سایتهایی از جمله سایتهایی با فرهنگ لغت وجود دارد که تفاوت های میان مترادف ، همگن ، مترادف و کلمات قافیه را توضیح می دهد. یکی از این سایت ها RhymeZone.com است. Rhyme Zone همچنین یک رساله ارزشمند را ارائه می دهد که زبان آموزان را قادر می سازد تا تفاوت های ظریف زبان انگلیسی را درک کنند.

ABA English یک روش طبیعی برای یادگیری زبان انگلیسی با تماشای فیلمهای با زندگی واقعی ارائه می دهد. یکی از دانش آموزان بزرگسال سابق ما از ایتالیا متوجه شد که این سایت سرگرم کننده است و باعث می شود یادگیری زبان انگلیسی کمتر از یادگیری کلاس درس کار کند. ABA English یک دوره آزمایشی را ارائه می دهد تا هرکسی بتواند برنامه را امتحان کند و از فیلم های خود به صورت رایگان بهره مند شود. اگر زبان آموزان ترجیح می دهند در این برنامه ثبت نام کنند ، می توانند در خدمات Premium مشترک شوند. در غیر این صورت ، ممکن است زبان آموزان ترجیح دهند You You Tube را به صورت رایگان به تماشای فیلم های انگلیسی تماشا کنند و همراه با برخی از فیلم های You Tube Music با کلمات چاپ شده برای خوانندگان بخوانند. آواز خواندن این امکان را به دانش آموزان می دهد که جریان صداها را به روشی طبیعی تمرین کنند.

وال استریت انگلیسی کلوپ های اجتماعی مهیج را ارائه می دهد. دانشجویان برای شرکت در فعالیتهای شگفت انگیز در رابطه با فرهنگ عامه ، گرایش ها ، بازاریابی ، تجارت ، تبلیغات و حتی هنرها به یکی از مراکز (مراکز) خود می روند. دوست داشتن در فعالیت های اجتماعی در وال استریت می تواند بسیار سرگرم کننده باشد. وال استریت همچنین یک “دهکده” هیجان انگیز آنلاین را نیز برای زبان آموزان مشتاق که باید دانش زبان انگلیسی با موفقیت را در کار ، مدرسه و نیروی کار بدانند ، ارائه می دهد. وال استریت انگلیسی بهترین تدریس در محل و آموزش آنلاین را با قیمتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه در اختیار شما قرار می دهد.

برای دانشجویان جدی ESL و TEFL که می خواهند داستان های انگلیسی را با جزئیات مورد بررسی قرار دهند ، Pink Monkey.com را می یابد ، سایتی که حاوی مجموعه ای چشمگیر از خلاصه های ادبی است که به زبان انگلیسی نوشته شده است. این خلاصه ها به زبان آموزان کمک می کند تا ادبیات خود را بهتر درک کنند یا کتابهایی را که ممکن است بخواهند بخوانند انتخاب کنند. Cliffs و Spark Notes هم وب سایتهای آمریکایی مشابه دانشجویان با تمایلات ادبی عالی به زبان انگلیسی هستند.

آخر اینکه ، ABCmouse.com ، با کمترین هزینه ، فعالیت های کودکانی را که مستقیم از کلاس آمده اند ، آموزش می دهد. هزاران فعالیت در دسترس کودکان است. دانش آموزان بر روی هر نقطه کلیک می کنند و به یک فعالیت هدایت می شوند تا زبان آموزان از فعالیت خارج نشوند. برای کودکان در هر سنی ، Reading Bear 1200 عنصر واژگان را در 50 سخنرانی در اختیار شما قرار می دهد که کلیه دستور زبان انگلیسی را بطور رایگان پوشش می دهد.

همانطور که می توان دریافت ، صرف نظر از اینکه در گذشته زبان انگلیسی را چگونه یاد گرفته است یا در حال حاضر به تنهایی یا در کلاس انگلیسی زبان انگلیسی را تدریس می کند ، چیز زیادی وجود دارد که زبان آموز می تواند به صورت آنلاین مطالعه کند تا خواندن ، نوشتن ، گوش دادن و صحبت کردن در مورد زبان انگلیسی را از طریق وب سایت ها و برنامه ها بهبود بخشد. . زبان آموزان طیف وسیعی از فعالیت ها از واج های اساسی اساسی گرفته تا ارائه سطح دانشگاه را در سایت هایی مانند Udemy و TED.com پیدا می کنند. مهم نیست که در کجای تحصیلات انگلیسی شرکت کنید ، باید مسئولیت یادگیری خود را بر عهده بگیرید. یک معلم مجرد نمی تواند دانش لازم را در اختیار دانش آموزان قرار دهد زیرا دانش معلم محدود است و فارغ از اینکه معلم چقدر شگفت آور است از یک منظر می آید. در نتیجه ، دانش آموزان نباید معلمان خود را به خاطر آنچه نمی دانند وقتی فرصت های زیادی برای کاوش زبان انگلیسی در اینترنت وجود دارد ، مقصر بدانند. دانش آموزان همیشه باید از تحقیقات به عنوان راهی برای درک بهتر کلمات ، اصطلاحات و اصطلاحات استفاده کنند. این وظیفه یادگیرنده است که تلاش کند تا همه جوانب زبان را تحت پوشش خود قرار دهد ، به ویژه هنگامی که فرصت های هیجان انگیز زیادی وجود دارد!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا