دنیای وب

چگونه تهدیدهای سفر جدید می توانند بر خانه های عمده فروشی تأثیر بگذارند

هشدارهای جدید سفر و تهدیدهای تروریستی چگونه می تواند بر خانه های عمده سرمایه گذاران املاک و مستغلات آمریکایی تأثیر بگذارد؟

هفته گذشته علاوه بر تعطیلی طولانی مدت سفارتخانه های خارج از کشور ، اخطارهای جدید سفر جهانی توسط وزارت امور خارجه ایالات متحده صادر شد. برخی منابع نشان می دهند که اکنون بیش از هر زمان دیگری تهدیدهای ویژه تری را شاهد هستیم. علاوه بر این ، عقب نشینی در “جنگ با ترور” و گزارش کانال فاکس نیوز در 5 آگوست 2013 ، نشان می دهد که ارتش ایالات متحده به تعامل خود با پیمانکاران مرتبط با تروریسم ادامه می دهد ، نشان می دهد که دشمنان آمریکا بودجه بهتر و جسورانه تری نسبت به گذشته دریافت کرده اند. برای سالهای زیادی می تواند منجر به حملات بیشتر یا حداقل تهدیدها شود.

آیا این امر با افزایش هزینه های سفر می تواند روند فعلی را تغییر داده و بازی را برای عمده فروشی خانه ها تغییر دهد؟

همه اینها قطعاً می تواند به نگه داشتن دلار سرمایه گذاری بیشتر ایالات متحده در خانه کمک کند. اما آیا می تواند برخی از هجوم سرمایه گذاری جهانی ، به ویژه در مورد خانه های دوم را از بین ببرد؟

این می تواند حداقل تأثیر محدودی در سفر داشته باشد. این ممکن است عجله برای سرمایه گذاری در نزدیکی برخی از فرودگاه ها و مراکز مسافرتی را تغییر دهد ، اما هجوم سرمایه از خارج از کشور و خریداران خارجی که به دنبال یک برنامه پشتیبان و دریافت پول نقد در یک مکان امن هستند ، می تواند این امر را متعادل کند. مطمئناً ، این می تواند بیشتر در مناطق مستعد تروریسم را ترغیب کند پول خود را به خارج از کشور منتقل کنند و آن را در ایالات متحده قرار دهند ، که همراه با علاقه فعلی به املاک آمریکایی از آسیا می تواند تقاضا و قیمت خانه را افزایش دهد و شرایط عمده فروشی را بهبود بخشد.

خانه های بزرگ سرمایه گذاری بین المللی مانند Barclays در حال توسعه نسل جدیدی از میلیونرهای آفریقایی هستند که فرصت های جدید سرمایه گذاری را ارائه می دهند. بسیاری از این سرمایه گذاری ها مسلماً سرمایه گذاری های مربوط به مسکن بوده و به روشن شدن بیشتر مزایای سرمایه گذاری در بازار فعلی کمک خواهد کرد.

این هنوز به تعادل بازاریابی خارج از منطقه ، بازاریابی ملی و بین المللی با حضور محلی ، مارک های محلی و ایجاد روابط کمک می کند. بازار محلی خود را تسلط دهید. این نان و کره شماست. سپس به دنبال فرصت هایی برای بهره گیری از روند و منافع سرمایه گذاری جهانی باشید.

اگر می خواهید رویکردی بین المللی در زمینه بازاریابی و عمده فروشی داشته باشید ، افزودن و مشارکت برای خدماتی که می توانند سرمایه گذاران خصوصی و وام دهندگان خارج از کشور را برای کار با شما و خرید از شما آسان کنند ، می تواند هوشمندانه باشد. این می تواند شامل خدمات ترجمه ، بانکداری ، مدیریت املاک و دارایی باشد ، که همچنین می تواند اغلب به مراکز درآمد جایگزین برای درآمد منفعل مداوم تبدیل شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا