دنیای وب

چگونه حسابهای بازرگان می توانند در هزینه شما صرفه جویی کنند

همه ما می دانیم که پذیرش کارت های اعتباری رمز فروش آنلاین است. متأسفانه ، بیشتر بازرگانان متوجه نیستند که داشتن حساب بازرگان در واقع می تواند باعث صرفه جویی در هزینه آنها شود. و در بسیاری از موارد ، پول کلان!

برای این آزمایش ، ما از یک شخصیت داستانی به نام Bill استفاده خواهیم کرد. بیل صاحب و مدیریت ابزارها و منابع خارق العاده بازاریابی آنلاین است. وب سایت Bills یک سایت مبتنی بر عضویت است و بنابراین می تواند هم برای پردازش شخص ثالث و هم برای حساب بازرگان آنلاین تأیید شود. بیل تجارت خود را با یک درمانگر معتبر شخص ثالث شروع می کند که طرح زیر را به او پیشنهاد می کند:

هزینه راه اندازی – هیچ چیز

هزینه ماهانه – هیچ

هزینه معاملات – 13.5٪ (اولیه یا یکبار مصرف) ، 15.0٪ (دوره ای)

بیلز شرکت خود را با این پردازنده محبوب شخص ثالث ایجاد می کند و ماهیانه 30 دلار هزینه می گیرد. وی یک فهرست گسترده از تبادل لینک متقابل ایجاد کرد ، برخی از تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک را در بهترین موتورهای جستجو خریداری کرد و در لیست های جستجوی مبتنی بر محتوا برای 5 موتور برتر جستجو به یک مکان عالی رسید. تعداد مشتریان آن از صفر قبل از پذیرش کارت های اعتباری ، به 150 عضو و فقط برای یک ماه افزایش یافته است. بیل موفقیت خود در بازاریابی اینترنتی را باور ندارد و قصد دارد منابع و ابزارهای وب بیشتری را برای وب سایت خود بسازد ، بنابراین ارزش و محتوای آن را افزایش دهد. او از نتایج اولیه به وجد آمده است ، بنابراین بیایید نگاهی به شماره های صورتحساب بیندازیم:

30 دلار (به ازای هر عضویت فروخته شده) x 150 (عضویت فروخته شده) = 4500.00 دلار

4500 x 13.5 $ دلار (معاملات اولیه یا معاملات یکبار مصرف) – 607.50 دلار

4،500.00 دلار (در کل فروش)

– 607.50 (هزینه کل)

= 3892.50 دلار (سود خالص پس از کسر کلیه هزینه های پردازش)

آره خوب ، بیل قطعاً ماه اول پذیرش کارت های اعتباری بسیار عالی با فعالیت تجاری جدید خود بود. اما بیایید ببینیم اگر بیل برای تأمین حساب بازرگان آنلاین برای شرکت جدیدش چگونه کار می کرد:

هزینه راه اندازی صفر است

هزینه ماهانه 15.00 دلار است

نرخ تخفیف 2.35٪ (اولیه ، یکبار مصرف یا تکراری)

برای هر هزینه ترانس 30 سنت

دروازه مو هزینه 15.00 دلار است

هزینه AVS 10 سنت است

اکنون اولین چیزی که می بینیم این است که شرکت حساب بازرگان هزینه های بیشتری را به ما پیشنهاد می دهد. این ممکن است در نگاه اول ناامیدکننده باشد ، اما ما واقعاً باید بررسی کنیم که این هزینه ها چیست و چگونه بر درآمد پایین ما تأثیر می گذارد.

هزینه راه اندازی: ثابت بمانید. بیل برای دریافت تنظیمات با حساب بازرگان جدید خود ، صفر پرداخت کرد ، همانطور که برای دریافت تنظیمات با حساب پردازش شخص ثالث خود ، صفر پرداخت کرد.

هزینه ماهانه: پردازنده شخص ثالث ما هیچ هزینه ماهانه ای به ما ارائه نمی دهد ، با این حال ما باید 15.00 دلار با شرکت حساب بازرگان بپردازیم.

نرخ تخفیف: حساب بازرگان یکی از هزینه های خود را به عنوان “نرخ تخفیف” طبقه بندی کرده است. این هزینه ها کارمزدی است که فاکتور به عنوان درصدی از هر معامله پرداخت خواهد کرد. این مبلغ مشابه هزینه اصلی است که توسط پردازنده شخص ثالث دریافت می شود. این هزینه ها هنگامی که توسط شرکت حساب بازرگان دریافت می شود بسیار کمتر از درصد زیادی است که توسط پردازنده شخص ثالث دریافت می شود. اما تا پایان این محاکمه منتظر خواهیم ماند تا ببینیم چه کسی بهترین معامله کلی را ارائه می دهد.

هزینه انتقال: شرکت حساب بازرگان برای هر معامله ای که از طریق حساب بازرگان خود پردازش می کند ، یک قبض .30 می گیرد. البته ما قبلاً ثابت کرده ایم که بیل برای هر معامله با بسته ای که از پردازنده شخص ثالث خود دریافت کرده هزینه ای پرداخت نخواهد کرد.

هزینه ماهانه دروازه: از آنجا که بیل برای کار آنلاین با وب سایت خود به یک درگاه پرداخت آنلاین برای حساب بازرگان خود نیز احتیاج دارد ، او همچنین ماهیانه 15.00 دلار بابت هزینه گیت ماهانه پرداخت خواهد کرد.

AVS Fee: AVS Fee مخفف عبارت خدمات تأیید آدرس است. بیل می خواهد از این سرویس برای کمک به کاهش تقلب احتمالی و بازپرداخت پرداخت از مشتری به حساب بازرگانش استفاده کند. وی اکنون به ازای هر معامله 10/10 اضافی برای هر معامله پرداخت خواهد کرد.

بیایید اعداد پردازش را با استفاده از یک حساب تجاری به جای پردازنده شخص ثالث ببینیم:

30 دلار (به ازای هر عضویت فروخته شده) x 150 (عضویت فروخته شده) = 4500.00 دلار

15.00 دلار (هزینه ماهانه حساب بازرگان) – 15.00 دلار

هزینه ماهانه دروازه 15.00 دلار) – 15.00 دلار

2.35٪ (نرخ تخفیف) x 4500.00 $ – 105.75 $

30 سنت (به ازای هر هزینه تبدیل) x 150 (عضویت فروخته شده) – 45.00 دلار

10 سنت (هزینه AVS) x 150 (عضویت فروخته شده) – 15.00 دلار

کل هزینه (با حساب بازرگان) = 195.75 دلار

4،500.00 دلار (در کل فروش)

– 195.75 (هزینه کل)

= 4،304.25 دلار (سود خالص پس از کسر کلیه هزینه های پردازش)

بل با داشتن یک حساب بازرگان ، به عنوان سود بیشتر توانست فروش خود را برای خود حفظ کند. بل می تواند از این منابع اضافی برای تبلیغات بیشتر ، گسترش کار خود و حتی استخدام شخصی برای کار با او استفاده کند ، حتی اگر به صورت نیمه وقت باشد. نکته این است که بهترین معامله در پردازش کارت اعتباری همیشه با حساب بازرگان است تا استفاده از پردازنده شخص ثالث.

بیشتر پردازنده های شخص ثالث با پرداخت هزینه ها و نرخ های کل در کل پایگاه مشتری خود ، از سطح بالایی از ریسک و بازپرداختی که باید هر روز با آن روبرو شوند استفاده می کنند. پردازنده های شخص ثالث مترادف با وب سایت های مرتبط با بزرگسالان هستند. این دلیل قرار گرفتن بیشتر آنها در معرض خطرات است. آنها برای غلبه بر ضررهایی که از طریق پردازش برای گروهی از بازرگانان که در سطح خاصی از ریسک و کلاهبرداری قرار می گیرند ، غلبه بر ضررهایی که متحمل می شوند و سایر بازرگانان این کار را نمی کنند ، نرخ های بالایی را اعمال کنند. از آنجا که شرکت حساب بازرگان مشتریان خود را فقط به شرکتهایی با محتوای غیر بزرگسال محدود می کند ، آنها می توانند به یک کارآفرین مانند بیل پیشنهاد دهند که از طریق سایت بازاریابی مستقر در عضویت خود ، محتوای آنلاین را بفروشد ، که معامله بسیار بهتری در پردازش کارت اعتباری است.

4،304.25 دلار (سود خالص با حساب بازرگان)

– 3،892.50 (سود خالص با پردازش شخص ثالث)

= 411.75 دلار (کل پس انداز با حساب بازرگان)

این تجربه نشان داده است که متوسط ​​مالک وب سایت می تواند با انتخاب هوشمندانه در مورد راه حل پردازش کارت اعتباری خود ، صرفه جویی قابل توجهی کند. ما ثابت کرده ایم که اکثر کارآفرینان می توانند و نه با پردازنده شخص ثالث ، با استفاده از یک حساب بازرگان برای پردازش آنلاین کارتهای اعتباری خود ، مقدار قابل توجهی پس انداز کنند. در آزمایش کوچک ما ، بل 411.75 دلار پس انداز کرد و این فقط در ماه اول بود.

به یاد داشته باشید ، پردازنده شخص ثالث به محض اینکه مشتری به طور مکرر شارژ می شود ، برای هر معامله 15.0٪ بیشتر هزینه می گیرد. این بدان معنی است که برای ماه دوم ، بیل هزینه بیشتری را برای پردازنده شخص ثالث خود پرداخت می کرد. 675.00 دلار دقیق! و این تنها در ماههای اول بازگشت 150 مشتری است. هر بار که بیل از طریق حساب پردازش شخص ثالث پردازش پرداختی مکرر انجام دهد ، در کلیه فروش های فوق با پرداخت 15.0٪ کارمزد مواجه خواهد شد. گزینه بسیار مقرون به صرفه ای برای پردازش کارت اعتباری نیست.

مانند هر تصمیم تجاری ، هوشمند باشید. قیمت ها و برنامه ها را مقایسه کنید و مطمئن شوید که تنظیمات ساده واقعا ارزش هزینه را دارند. در بیشتر موارد ، یک ارائه دهنده خدمات بازرگان می تواند حساب بازرگان شما را در کمتر از 24 ساعت راه اندازی کند. این سریعتر از پردازنده شخص ثالث شما است و ارزش بیشتری به معامله برتر موجود از طریق حساب بازرگان خود می دهد.

برای تجارت خود بهترین تصمیم را بگیرید و موفق باشید! لطفا از جاش گرث در CardStreet.com دیدن کنید.

حق چاپ 2003 Josh Greath. کلیه حقوق محفوظ است

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا