دنیای وب

چگونه خانه خود را بدون مسکن بفروشیم

1- ارزش خانه من چقدر است – این یکی از مهمترین جنبه های تکمیل فروش خصوصی است. در حالی که اکثر نمایندگی ها درک درستی از بازار دارند ، یک فروشنده خصوصی باید خود را آموزش دهد. این کار از طریق انجام می شود

آ. بازدید از خانه های روباز با ویژگی های مشابه خانه از نظر تعداد اتاق خواب ، حمام ، اندازه زمین و در همان موقعیت جغرافیایی که در آن هستید. حداقل از پنج ویژگی بازدید کنید. با جمع بندی ارزش تمام املاک و غواصی از طریق آن شماره ای که جستجو کرده اید ، به طور متوسط ​​ارزش املاک با موضوع مشابه برای منطقه فروش خود بدست خواهید آورد. مکان ، مکان های دیدنی و جنبه ها و ویژگی های منحصر به فرد همیشه چند درصد ارزش ارزش ملک شما را اضافه می کنند.

ب ارزیابی املاک حرفه ای دریافت کنید. نزدیک شدن به بانک و استفاده از خدمات ارزیابی اطمینان حاصل می کنید که ارزیابی را با نرخ تخفیف که در استرالیا حدود چند صد دلار است ، دریافت می کنید. شما باید از این موضوع همراه با تحقیقات بازار خود استفاده کنید.

2. Real Estate Legal’s – منبع وکالت یا منشی واگذاری عنوان برای بررسی کلیه جنبه های قانونی فروش خانه. در استرالیا ، هر ایالت قوانین مختلفی در مورد اینکه چه کسی می تواند جنبه قانونی فروش املاک شما را مدیریت کند ، دارد. قبل از بازاریابی در خانه برای فروش ، این جنبه را سازمان دهید. این جنبه از این جهت نیز مهم است که در هنگام درخواست واریز از خریدار خود ، می توانید ودیعه را در حساب اعتماد وکیل خود قرار دهید.

3. آماده سازی خانه برای فروش – اولین قانون در اینجا مرتب سازی و رفع نابسامانی است. مردم می خواهند خانه ای بزرگ ، تمیز ، تمیز و مرتب ببینند.

آ. بدون سر و صدا به معنای فضای بیشتر است. آشپزخانه و حمام جنبه های خوبی در فروش املاک و مستغلات دارند. پاکسازی یک چشمه خارق العاده راهی است که باید طی کرد و زندانیان را نگیرید. اگر در مدت 6 ماه از آن استفاده نکنید ، احتمالاً آن را کنار نمی گذارید یا اهدا نمی کنید. از اتاق به اتاق دیگر بروید و کمد و محل های ذخیره سازی را برای چیزهایی که استفاده نمی شود تمیز کنید. مردم فضا می خواهند بنابراین شما باید خانه خود را از این طریق ارائه دهید.

ب شن و خاک را از لکه های آشپزخانه ، سطح نیمکت و سطح حمام تمیز کنید. از تمیز بودن اجاق ها و اجاق گاز اطمینان حاصل کنید.

ج کف و دیوارها را از روی علائم تمیز کنید.

دکتر.. اموال خود را در خانه های آزاد با گل های تازه در اتاق خواب اصلی ، یک ظرف میوه با میوه های تازه در آشپزخانه ، ست های حوله ای کرکی در حمام و گیاهان نزدیک ورودی ترتیب دهید.

4. برنامه بازی فروش خانگی – لیستی از کارها و جدول زمانی برای حل آنها تهیه کنید. تاریخ شروع بازاریابی ، خانه های آزاد ، تاریخ پایان تخمین زده شده برای فروش ملک خود و زمانی که می خواهید بیرون کنید.

5. املاک فروش توسط مالک و بازاریابی – مردم هنوز هم از انواع مختلف رسانه برای جستجو و خرید املاک و مستغلات استفاده می کنند. این شامل آگهی ها ، تبلیغات کاغذی ، بنرها ، شبکه های اجتماعی (دهان به دهان) و اینترنت (پورتال های املاک و مستغلات و موتورهای جستجو) خواهد بود. بازاریابان حرفه ای و Nielsen Research از اهمیت ادغام نشریات و رسانه ها در منبع خریداران املاک و مستغلات پشتیبانی می کنند.

بخشی جدایی ناپذیر از این امر انجام حرفه ای تصاویر برای تبلیغات شما است. خرید املاک و مستغلات ، در بسیاری از موارد ، یک علاقه است. با تهیه عکس های حرفه ای از املاک شما ، این اطمینان را می دهد که تمام تلاش خود را برای جذب خریداران انجام می دهید. اگر به یک عکاس حرفه ای که خانه من را می فروشد دسترسی ندارید ، نکات بسیار خوبی برای عکس گرفتن مانند یک حرفه ای در مرکز آموزش آنها ارائه دهید.

از عکسهای خود در کلیه دارایی های خود برای فروش توسط بازاریابی مالک استفاده کنید که ممکن است شامل یک بنر رنگی برای عکس های خانه ، آگهی های فروش ملک برای تحویل به منطقه شما ، تبلیغات مطبوعات رنگی ، لیست های آنلاین ، بازاریابی موتور جستجو و یک فیلم بازاریابی املاک باشد

6. کمی در مورد فروش و مذاکره بخوانید – این به شما امکان می دهد خریدار را بهتر بشناسید و ابزار لازم را برای تسریع در روند فروش ملک به قیمت مورد نظرتان فراهم کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا