دنیای وب

چگونه خدمات درمانی از طریق تحول دیجیتال ابداع می شود


پیش بینی می شود بازار مراقبت های بهداشتی دیجیتال تا سال 2020 206 میلیارد دلار لمس کند ، زیرا یک مطالعه مشترک توسط SAP و Oxford Economyics نتیجه گرفته است که نزدیک به 70٪ شرکت های مراقبت های بهداشتی قصد دارند به صورت دیجیتالی عملکرد خود را تغییر دهند ، در حالی که نزدیک به 61٪ فکر می کنند این افزایش یابد. رضایت بیمار

امروزه بیشتر ارائه دهندگان خدمات بهداشتی برنامه های قدرتمندی برای تحول دیجیتالی دارند و تلاش های آنها نحوه ارائه خدمات درمانی را به روش های جدید و ابتکاری تغییر می دهد. امروزه بیمارستان ها خدمات آمبولانس ، خدمات بستری ، کلینیک های سرپایی و جراحی روزانه را ارائه می دهند. دسترسی به پرونده بیمار؛ پزشکی از طریق روشهای مختلف از طریق فرآیندهای نوآورانه و اجرای فناوری مبتنی بر آنها. حتی به عنوان ارائه دهندگان خدمات ، محصولات و خدمات دیجیتالی جدیدی را برای بهبود نتایج بالینی و رضایت بیمار نوآوری و ارائه می دهند ، آنها همچنین مدلهای تجاری کاملاً جدیدی پیدا می کنند که می توانند از طریق مدلهای جدید تجاری ارزش تولید کنند. بازیکنانی مانند مایکروسافت ، گوگل ، آمازون و اپل نیز با موفقیت های مختلف سعی در بدست آوردن سهم بازار برای خود دارند.

از آنجا که بخش مراقبت های بهداشتی به اجبار به یک استراتژی دیجیتالی روی آورده است ، بیایید ببینیم که چگونه این روش دیجیتالی شدن را دوباره ابداع کرده است:

  1. از قابلیت تعامل مراقبت های بهداشتی استفاده کنید تا به اشتراک گذاری داده های بیمار در سراسر زنجیره مراقبت مداوم ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و ذینفعان بپردازید تا خدمات هماهنگی مشترک را برای همه ارائه دهید.
  2. اینترنت اشیاء پزشکی (IoMT) در اینجا ، در چهارراه فناوری های IoT ، از راه دور و فناوری ارتباطات از راه دور ، که باعث می شود دستگاه های پوشیدنی مانند صفحه نمایش های ECG و EKG در حال استفاده باشند و نقش مهمی در ردیابی آمارهای حیاتی پزشکی برای جلوگیری یا مدیریت بیماری های مزمن دارند. ارائه خدمات مجازی به بیماران و افزایش رضایت مشتری در این فرآیند.
  3. دستگاههای پوشیدنی امکان نظارت بر بیماران را در زمان واقعی امکان پذیر می سازند ، بنابراین از لزوم بستری جسمی در بیمارستان جلوگیری می شود. ارائه مراقبت مجازی به گونه ای طراحی شده است که افراد سالخورده بتوانند در خانه بمانند ، حتی در شرایطی که سلامت آنها برای هرگونه علائم رگرسیون کنترل می شود.
  4. کشورهایی که جمعیت زیادی با دسترسی محدود به ارائه دهندگان دارند ، به سمت پزشکی از راه دور تغییر می کنند ، حتی با وجود زمان انتظار پزشک و میزان پذیرش Medicaid به طور سالانه در حال افزایش است. Telemedicine ابزاری مهم است که حتی بیمارانی که در فاصله بسیار دور قرار دارند ، قادر به دستیابی به متخصصان هستند زیرا این فناوری اجازه می دهد تا حرفه ای بهداشت و درمان مناسب را با بیمار مناسب ، چه به صورت رو در رو و چه از طریق درگاه های مراقبت مجازی تطبیق دهند.
  5. اتوماسیون ، هوش مصنوعی و روبات های چت به بیماران اجازه می دهند هزینه های خود را کاهش دهند زیرا از مراجعه به پزشک و گرفتن دستورالعمل مراقبت از خودداری می کنند ، زیرا ما از داده ها و تجزیه و تحلیل های بهداشتی استفاده می کنیم تا برنامه های درمانی بهتر و نتایج بیمار را بهتر کنیم.
    1. Chatbots اجازه می دهد تا با استفاده از سیستم های پیام رسانی و صوتی پشتیبانی شده از AI ، به سؤالات پزشکی معمول رسیدگی شود ، در حالی که یادگیری ماشین قابلیت های یک برنامه چت خودکار را با هر تعامل بهبود می بخشد. آنها همچنین قرار ملاقات ها را انجام می دهند ، نسخه ها را تأیید می کنند ، آزمایش های آزمایشگاهی را انجام می دهند ، صورتحساب یکپارچه ارائه می دهند و داده های سلامت را پیگیری می کنند.
    2. هوش مصنوعی می تواند توانایی های انسان را برای پردازش اطلاعات و تصمیم گیری کپی کند ، که سرعت و دقت تشخیص را افزایش می دهد. بدن که قادر به هوش مصنوعی است ، سرطان را زودتر بررسی می کند و باعث نجات جان افراد می شود. هوش مصنوعی برای کشف واکنشهای شیمیایی و بیولوژیکی ، بهبود ترکیبات دارویی قدیمی و آزمایش اثربخشی داروهای جدید بدون نیاز به آزمایشهای بالینی گران قیمت استفاده می شود.
    3. داده های بزرگ تجزیه و تحلیل داده های بهداشتی را بهبود می بخشد و با ادغام داده های جمعیت و آمار بهداشت و مهاجرت ، اطلاعات بهداشتی را ردیابی می کند تا از بروز همه گیری ها ، کاهش هزینه ها و درمان بیماری کمک کند. همچنین برای کشف سرقت هویت و کلاهبرداری از مراقبت های بهداشتی استفاده می شود.
    4. اکنون روبات هایی که به جراح کمک می کنند و یا جراحی می کنند ، در حالی که دیگران از معلولین حسی ، شناختی و حرکتی (تقریباً 20٪ از جمعیت جهان) و یا مراقبان آنها پشتیبانی می کنند. روبات های انسانی با هوش مصنوعی به انسانهای تنهایی کمک می کنند که بیشتر با شرکت و مکالمات خود مستقل بمانند.
  6. برای اینکه ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و بیماران بتوانند مطابق با قانون انتقال و پاسخگویی بیمه نامه سلامت (HIPAA) ، دسترسی لازم به داده های حساس بیمار را داشته باشند ، این صنعت به سرعت به سمت محاسبات ابری حرکت می کند.
  7. صنعت مراقبت های دیجیتالی نیز با تمرکز روی کیفیت محتوای آن و توانایی تبدیل ویزیتور به بیماران به دلیل بهبود تعامل ، در تلاش است تا استراتژی های بازاریابی دیجیتال را بهبود ببخشد و اطلاعات حیاتی و مرتبط را که باید با مصرف کننده به اشتراک گذاشته شود ، فراهم می کند.

شکی نیست که مراقبت های بهداشتی دیجیتال سناریوی مراقبت های بهداشتی را از طرق مختلف مختل می کند ، و نیاز به تجدید کامل مراحل قبل از عملی شدن روش های موثر مدرن ارائه خدمات درمانی. حتی بخش بیمه با استفاده از پروژه های بدلکاری در بیمه درمانی در حال تبدیل شدن به تحول دیجیتالی است که به جای تمرکز روی حجم ، رویکرد ارزش مراقبت را اتخاذ می کنند. با وجود این همه رویکردهای نوآورانه و نوین برای ریشه کن کردن و تبدیل شدن به یک استاندارد به جای یک استثنا ، سازمان ها نه تنها باید از مزایایی که تحول دیجیتالی مراقبت های بهداشتی ارائه می دهد استفاده کرده و از آنها سوء استفاده کنند بلکه باید با کار و ایجاد انگیزه در نیروی کار خود در کسب مهارت های مورد نیاز برای استفاده هرچه بیشتر از این امکانات اقدام کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا