دنیای وب

چگونه خدمات سئو را بدون پرداخت هزینه زیاد مجدداً بفروشیم؟

روش های زیادی برای فروش مجدد خدمات سئو سایت خود بدون پرداخت هزینه زیادی برای آن وجود دارد. با این حال ، بسیاری از کارآفرینان و رهبران تجارت معتقدند که برون سپاری خدمات SEO بسیار گران است ، اما این خیلی دور از واقعیت است. پولی که شما برای سئو و بازاریابی اینترنتی خرج می کنید باید همیشه به عنوان یک سرمایه گذاری تلقی شود و مانند هر سرمایه گذاری دیگری باید ROI مشخصی نیز داشته باشید.

این احتمال وجود دارد که شما بتوانید در استخدام هر شرکت اشتباهی ، SEO خود را دوباره بفروشید و ضرر کنید ، هنگامی که اهداف را هدف قرار نمی دهید و هیچ هدفی وجود ندارد ، برای دستیابی به موفقیت در سئو می خواهید به چه وب سایتی در تجارت خود برسید ، یک برنامه بلند مدت با اهداف خاص داشته باشید. مثل هیچ شغل برون سپاری دیگری نیست که برون سپاری به سادگی بیاید و کار را انجام دهد و برود.

از طرف دیگر ، اگر خدمات سئو خود را به یک شرکت معتبر جستجوگرها بفروشید و اهداف خود را با نظارت مناسب تعیین کنید ، منافع کسب و کار شما بسیار بیشتر از سرمایه گذاری است.

بیایید ببینیم چگونه SEO را به درستی بفروشیم تا به نتیجه دلخواه خود برسیم.

یک شرکت معتبر جستجوگرها پیدا کنید

موفقیت SEO شما کاملاً به شرکت برون سپاری بستگی دارد. اگر انتخاب خوبی داشته باشید ، قطعاً می توانید نتایج خوبی بگیرید. هنگام انتخاب شرکت جستجوگرها ، همیشه به دنبال یک راه حل با بودجه کم نباشید. از شركتهايي كه قول مي دهند رتبه اول را بدست آورند دور باشيد. به جای اعتقاد به وعده های دروغین آنها ، از کارهای گذشته آنها ، نتایج و مهمتر از همه ، از آنها بخواهید که پیشنهاد یا بسته ای را مطابق با نیازها و نیازهای شما ارائه دهند.

فقط به دنبال سئو باشید و به دنبال حضور کامل در اینترنت باشید

سئو فقط مربوط به سئو نیست! دقیقاً ، استخدام یک شرکت سئو به طور غیر مستقیم به معنای حضور کسب و کار شما در اینترنت است. این بدان معنی است که سئو تنها بخشی از یک کمپین بازاریابی اینترنتی است و هرچه بیشتر وب سایت شما را برای موتورهای جستجو بهبود ببخشد.

یک شرکت برون سپاری باید بتواند رسانه های اجتماعی ، کمپین پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) ، بازاریابی از طریق ایمیل و غیره را مدیریت کند و همچنین باید بتواند توصیه کند که چگونه همه این فن آوری ها می توانند به رشد شما کمک کنند. بیشتر. همه این فناوری ها به شما ROI خوبی می دهند و فقط لینک های اسپم ارزان را خریداری نمی کنند.

اهداف قابل اندازه گیری تعیین کنید و یک برنامه عملیاتی ایجاد کنید

قبل از امضای قرارداد یا فروش مجدد خدمات SEO خود ، باید از شرکت بخواهید که در پایان پروژه ها نتیجه آن چه خواهد بود: یک گزارش کامل با لیستی از اقدامات ، بازدید بیشتر ، رتبه بندی بهتر Google و تعداد زیادی. چه کسی شبکه های اجتماعی را دنبال می کند؟ هرگز اهدافی را تعیین نکنید که قابل اندازه گیری نباشد و با شرایط عمومی موافق نباشد.

این کار را از شرکت بخواهید سئو حسابرسی پروژه خود را برای یک طرح تجاری. هر ماه چه اقداماتی باید انجام شود و نتایج مورد انتظار چیست؟

بودجه خود را کم اما بلند مدت نگه دارید

نتایج خوب در سئو ممکن است چندین ماه و گاهی تا دو سال طول بکشد ، بنابراین توصیه می شود که بودجه ماهانه خود را کاهش دهید و آن را برای چند ماه پخش کنید.

در نهایت ، بهترین راه برای مقابله با این موضوع بحث در مورد آن است شرکت متخصص سئو برای چه کسانی در حال فروش مجدد هستید خدمات جستجوگرها. آنها قادر خواهند بود که مشخص کنند کدام کارها انجام می شود و چگونه منجر به نتایج مفید می شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا