دنیای وب

چگونه خطاهای املایی را از سند خود حذف کنیم؟

هیچ چیز بدتر از سندی پر از اشتباهات املایی نیست. این قابلیت اطمینان از سند شما را کاهش می دهد. با این حال ، جستجوی دستی برای خطاهای املایی در یک سند عظیم نیز یک کار بسیار دلهره آور است. بنابراین آیا ما گزینه ای داریم که می تواند خطاهای املایی را به سرعت و کارآمد بررسی کند؟

بله می توانید از چک آنلاین املا استفاده کنید.

چرا از چك هل استفاده مي كنيم؟

زبان انگلیسی بسیار گسترده است. همه کلمات را نمی توان به خاطر آورد. با هجی پیچیده تر می شود. حتی باتجربه ترین نویسندگان از املایی دست نمی کشند

تأیید هر کلمه به صورت دستی امکان پذیر نیست. می تواند جامع باشد. بیایید بگوییم که شما یک مقاله 5000 کلمه نوشتید. در این مقاله نمی توانید خطاهای املایی را به صورت دستی بررسی کنید.

علاوه بر این ، انسان ها در معرض خطا هستند. اگر به نوعی مقاله را به صورت دستی مرور کنید ، هیچ تضمینی برای صحیح بودن مقاله شما وجود ندارد.

اینجاست که چکر آنلاین طلسم به تصویر می آید. در یافتن خطاها در مقاله شما سریع ، آسان و مؤثر است.

چگونه کار می کند؟

سه روش وجود دارد که یک بررسی املای اینترنتی می تواند از آنها برای تأیید یک سند استفاده کند:

  1. این می تواند کلمات موجود در سند شما را با یک فرهنگ لغت آنلاین مقایسه کند. این فرهنگ لغت شامل کلمات انگلیسی است. هر کلمه ای که نامه ها در آن جا قرار نگیرند مطابق اطلاعات موجود در این پایگاه داده عظیم اینترنتی اصلاح می شوند.

  2. راه دیگر آموزش سیستم شما برای یافتن کلمه اشتباه طبق دستور زبان است. در صورت استفاده از “a” در کلماتی که با یک واکه شروع می شوند ، می توانید “a” را تعیین کنید. او همچنین می تواند از هوموفن ها برای ویرایش مقاله شما استفاده کند. به عنوان مثال ، سوء استفاده از اصطلاح “نوشتن” به جای کلمه “درست”.

  3. آخرین راه ایجاد قوانین خود با توجه به داده های آماری است. این سیستم از تعداد زیادی داده استفاده می کند تا قوانین خود را برای بررسی خطاهای املایی تنظیم کند.

از چه فرمی می توانید استفاده کنید؟

بیشتر حسابرسان آنلاین می توانند با انواع مختلفی از قالب کار کنند. هر چه فرمت بیشتری داشته باشد ، محبوب تر و مفید تر می شود.

  • روش اصلی کپی و چسباندن سند در چك آنلاین املایی است. این روش تقریباً به همه یك چك های طلسم آنلاین اجازه می دهد.

  • برخی از سیستم عاملها به شما امکان می دهند URL خطایی را برای همه خطاهای املایی وارد کنید.

  • بسیاری از سیستم عامل ها به شما امکان می دهند قالب های a.doc یا docx را بارگیری کنید. با اجازه دادن به pdf.pdf و. jpg نیز

  • چند بررسی کننده طلسم آنلاین به شما امکان می دهد Google Docs و URL Dropbox را وارد کنید.

مزایای غلط طلسم چیست؟

ضروری شد که از یک چک لیست املا استفاده کنید. این توسط معلمان مدرسه برای تأیید تکالیف ارائه شده توسط دانش آموزان خود استفاده می شود. این به آنها کمک می کند تا به سرعت دانش آموزان را طبقه بندی کنند و در زمان زیادی صرفه جویی می کنند.

به طور کلی ، این ابزارهای آنلاین دو فایده را ارائه می دهند: اول اینکه همه خطاها بدون اتلاف وقت حذف می شوند و دوم ، تلاش لازم برای بررسی مقاله را ارائه می دهند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا