دنیای وب

چگونه دایرکتوری مقاله به شرکتها کمک می کند تا تکامل یابند؟

فهرست های مقاله چیست؟

Article Directory وب سایتی است که در زمینه ارائه مقالات باکیفیت در موضوعات مختلف ، در اختیار خوانندگان قرار می دهد. این راهنماهای مقاله در واقع وب سایتهایی هستند که به گونه ای طراحی شده اند که بینندگان ارزشمندی را درمورد موضوعات مختلف و نویسندگان آنها به شما ارائه می دهند تا بتوانند کارهای خود را در کنار تبلیغ مشاغل یا خدمات خود به صورت آنلاین ارائه دهند.

چگونه یک مجموعه چشمگیر از مقالات رسانه ای به سود شرکت ها است؟

شما ممکن است تعجب کنید که چگونه ارائه محتوای رایگان به دایرکتوری مقاله تجاری شما کمک می کند. برای درک جواب این مشکل ، باید درک کنید که راهنمای مقاله چگونه کار می کند. دایرکتوری های مقاله اساساً ابزاری هستند که به شما امکان می دهند CV را با لینک به وب سایت خود ارسال کنید. از آنجایی که شما نویسنده مقاله مورد نظر هستید ، به شما اجازه داده می شود برای ارتقاء مشاغل یا خدمات خود یک تماس برای اقدام درج کنید. اصولاً این بدان معناست که هرکسی که مقاله شما را ببیند پیوند سایت شما را خواهد دید. علاوه بر این ، افرادی که از مقاله شما در وب سایت خود استفاده می کنند ، باید مقاله را دقیقاً یکسان نگه دارند ، از جمله زندگی نامه نویسنده شما. این به شما کمک می کند تا لینک های بیشتری به وب سایت خود ببخشید ، و محصول و مقاله خود را برای تعداد فزاینده ای از کاربران اینترنت قابل مشاهده کنید.

اکثر صاحبان مشاغل قادرند بدانند که یک مجموعه چشمگیر از فرآیندهای نوشتن مفید می تواند تأثیر بسیار خوبی در تجارت آنها داشته باشد. قبل از آن ، ما به دلایلی که دایرکتوری های مقاله برای ارتقاء مشاغل شخص در اینترنت مهم هستند ، می پردازیم و برای صاحبان مشاغل مهم است که در پایان مقاله اهمیت استفاده از یک صندوق منبع غنی از کلمات کلیدی را دریابند. این جعبه منبع به عنوان یک آگهی طبقه بندی شده عمل می کند و به کاربران امکان می دهد شما را بصورت آنلاین پیدا کنند.

راه هایی که از تجارت شما سود می برند

  1. شما باید مطمئن شوید که مقالات خود را فقط به فهرستهای مقاله برتر ارسال می کنید و سعی می کنید روی کیفیت مقاله خود تمرکز کنید. این استراتژی به کاهش فشار لازم برای نوشتن صدها مقاله کمک می کند زیرا برخی مقالات با کیفیت بالا موفق به انجام این ترفند هستند. به یاد داشته باشید که هدف اصلی شما تهیه مقاله های منحصر به فرد و جالب و ارائه بهترین مدارک به آنها است.
  2. پس از ارسال مقاله به بالای دایرکتوری ها ، ناشران ممکن است مقاله شما را دوست داشته باشند و برای سایر روزنامه های آنلاین ارسال کنند. این در نهایت می تواند منجر به مشتریان بالقوه برای تجارت شما شود. علاوه بر این ، حتی اگر شما قادر به ارسال توسط ناشر نیستید ، قرار گرفتن در معرض و بک لینک های ارائه شده به وب سایت شما ارزش تلاش دارد.
  3. هرگز سعی نکنید روی اندازه مقالات و ارسال بی فایده صدها یا هزاران فهرست مقاله تمرکز کنید. درعوض ، تلاشهای خود را بر روی افرادی که معدودی را انتخاب می کنند که بیشترین میزان مواجهه با کسب و کار شما را بر عهده دارد ، متمرکز کنید و سعی کنید به جای محتوای کلی ، خوانشهای جالب ایجاد کنید. به یاد داشته باشید که بازی شماره ها دیگر متداول نیست. حتی موتورهای جستجو برای کم کردن این استراتژی شناخته شده اند.
  4. ویژگی دیگری که سایت های گروه بندی مقاله برای تجارت شما فراهم می کند این است که به انتشارات چاپی امکان می دهد مقاله شما را ضبط کنند و در معرض دید بیشتری قرار بگیرند.
  5. سرانجام ، بیشتر دایرکتوری های مقاله شامل پیوندهایی به وب سایت ها و وبلاگ های بازاریابی آنلاین هستند. این پیوندها به صورت تبلیغات بنر و پیوندهای متنی ظاهر می شوند. ترافیکی که به این شواهد می رسد می تواند برای هدف شرکت مفید باشد ، به ویژه اگر مقالات در کاتالوگ مقاله مربوطه منتشر شوند.
نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا