دنیای وب

چگونه درآمد منفعل ایجاد می کنید؟

ایجاد محصولاتی برای رشد منفعل درآمد راهی عالی برای استفاده از کل مفهوم ساعت کاری دلار است. یکی از قدیمی ترین ایده های درآمد منفعل ، درآمد اجاره املاک و مستغلات است ، اما امروزه می توانید بصورت آنلاین و از طریق منزل بصورت آنلاین درآمد منفعل کسب کنید.

در اینجا چند ایده وجود دارد که به خوبی کار می کنند.

برنامه ایجاد کنید

حتی اگر اولین نکته درمورد کد را نمی دانید ، می توانید مترجمان مستقلی را پیدا کنید که مایلند محصول شما را برای تعریف آن بسازند. ایده ای برای مخاطبان خود ایجاد کنید ، سپس آن را با یک متخصص کدگذاری کار کنید. می توانید آن را در وب سایت های آزاد مانند Upwork.com پیدا کنید.

کتابهای الکترونیکی بنویسید

امروزه انتشار کتاب الکترونیکی راهی عالی برای کسب درآمد منفعل است. می توانید خودتان آن را بنویسید یا یک نویسنده ارواح را استخدام کنید تا این کار را برای شما انجام دهد. می توانید کتابهای الکترونیکی را به صورت رایگان در Kindle منتشر کنید. یا در صورت پرداخت هزینه ، می توانید از طریق CreatSpace از طریق آمازون برای چاپ کتاب چاپی در صورت تمایل استفاده کنید.

کانال YouTube را راه اندازی کنید

آیا متوجه شدید برخی از افراد از طریق کانال های معروف YouTube ماهانه هزاران دلار درآمد کسب می کنند؟ اگر می خواهید وارد شوید ، فانتزی نباشید. شما فقط باید یک موضوع محبوب را پیدا کنید و آن را به شکلی ارائه دهید که مردم دوست داشته باشند آن را تماشا کنند. سهمی از درآمد تبلیغات بگیرید.

یک دایرکتوری پولی ایجاد کنید

نرم افزاری در دسترس است که به شما امکان می دهد یک سایت دایرکتوری ایجاد کنید که عملاً به طور خودکار اجرا شود. افراد با پرداخت هزینه اطلاعات خود را در فهرست قرار می دهند ، سپس با آنها موافقت می کنند یا خیر. حتی تأییدیه ها می توانند خودکار باشند.

توسعه دوره های الکترونیکی

با راه اندازی وب سایت هایی مانند Udemy.com ، اکنون می توانید دوره آنلاین خود را ایجاد کرده و برای هر شخصی که برای شرکت در یک کلاس از قبل ساخته شده ثبت نام می کند ، حقوق دریافت کنید. این در بهترین حالت درآمد منفعل است. از به روزرسانی دوره های قدیمی ، فقط منتشر و جمع آوری کنید.

یک محصول اطلاعاتی ایجاد کنید

یک محصول اطلاعاتی یکی از قدیمی ترین اشکال درآمد منفعل در شبکه است. به سادگی محصولی را ایجاد کنید که به کسی یاد دهد چگونه کاری را که دوست دارید انجام دهد یا یک دسته اطلاعات برای او که می خواهد ارائه دهد و شما در شغل خود هستید.

یک سایت عضویت ایجاد کنید

مردم دوست دارند انحصارطلب باشند و احساس کنند عضوی از یک حلقه داخلی هستند. اگر اطلاعات کافی برای به اشتراک گذاشتن با آنها داشته باشید ، می توانید ماهیانه هزینه بپردازید تا افراد بتوانند بخشی از حلقه داخلی شما باشند. یک انجمن اضافه کنید و بسیاری از افراد فقط در این موضوع باقی می مانند.

یک وب سایت / وبلاگ راه اندازی کنید

وبلاگ ها و سایت های فعال محتوایی دارند که روزانه بر روی آنها ظاهر می شود. مطالب برای خواندن رایگان است و پشتیبانی تبلیغات از طریق تبلیغات و محصولات وابسته است. اما ، شما همچنین می توانید یک وب سایت و وبلاگ پرداخت به ازای هر بار مطالعه ایجاد کنید. این به خود شما بستگی دارد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا