دنیای وب

چگونه درآمد وابسته را در سال 2018 بهبود دهیم

آیا می خواهید درآمد شرکت های وابسته خود را افزایش دهید اما نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید؟ خوب ، شما در جای مناسب هستید زیرا نکات زیر سود شرکت های وابسته شما را به سطح بالاتری می رساند.

از ذکر مواردی که درباره یک محصول یا خدمات خاص دوست ندارید نترسید. به جای از دست دادن هر یک از امتیازات ، این امر توصیه شما را واقع بینانه تر کرده و اعتبار شما را افزایش می دهد.

علاوه بر این ، اگر بازدیدکنندگان شما واقعاً به آنچه شما ارائه می دهید علاقه مند باشند ، آنها از دانستن اینکه چه چیزی در محصول خوب است ، چه چیزی نیست و چگونه محصول به نفع آنها خواهد بود ، بیشتر خوشحال خواهند شد.

هنگامی که شما یک محصول خاص را توصیه می کنید ، باید چند مورد را بخاطر بسپارید که چگونه آن را به طور موثر و برای شما کار کند. به نظر می رسد متخصص و پیشگام واقعی در زمینه شما است.

این معادله ساده را به خاطر بسپارید: مقاومت در برابر قیمت با اطمینان با نسبت مستقیم کاهش می یابد. اگر بازدیدکنندگان شما احساس کنند و فکر کنند شما در زمینه تخصص خود مهارت دارید ، احتمال خرید آنها بیشتر است. از طرف دیگر ، اگر در تأیید محصولات خود اعتماد به نفس و اعتماد به نفس پیدا نکنید ، آنها احتمالاً همان احساس را خواهند داشت و به دنبال محصول یا خدمات باورپذیر دیگری می روند.

چگونه این هاله از تجربه را ایجاد می کنید؟ با ارائه راه حل های منحصر به فرد و جدید که به هیچ جای دیگری نخواهند رسید. شواهدی را نشان دهید که آنچه شما تبلیغ می کنید طبق وعده داده شده عمل می کند. از شخصیت های محترم و شناخته شده ، در زمینه های مرتبط ، توصیفات و تأییدات برجسته ارائه دهید.

به هر قیمتی از سر و صدا خودداری کنید. صدای کم و اعتماد به نفس بهتر از داد زدن و جلب توجه است. علاوه بر این ، شما نمی خواهید غیرحرفه ای به نظر برسید و با چنین تفکری به مشتریان و مشتریان بالقوه خود پایبند باشید ، اکنون؟ بهتر است در عین حال آرام و مطمئن به نظر برسید.

و بخاطر داشته باش؛ چشم اندازها احمقانه نیستند. آنها در واقع به متخصصان مراجعه می کنند و ممکن است از قبل چیزهایی را که می دانید بدانند. اگر از ادعاهای خود با حقایق و داده های سخت پشتیبان تهیه کنید ، آنها خوشحال خواهند شد که صدها یا حتی هزاران وجه را در تبلیغات شما بگنجانند. اما اگر این کار را نکنید ، آنها به اندازه کافی هوشمند هستند که سعی می کنند نگاهی به رقبا و آنچه که آنها ارائه می دهند ، داشته باشند.

در حالی که توصیه می شود یک محصول ، اهدای هدایای تبلیغاتی رایگان نیز مهم است. مردم با مفهوم ارائه تبلیغات رایگان برای تبلیغ محصولات خود آشنا می شوند. اما تعداد کمی از افراد این کار را برای تبلیغ محصولات وابسته انجام می دهند. هدایای رایگان را امتحان کنید که می تواند محصولات یا خدمات شما را تبلیغ یا حتی اطلاعاتی کسب کند.

قبل از اینکه توصیه هایی را به محصول خود اضافه کنید ، باید محصول و پشتیبانی را امتحان کنید. در معرض تبلیغ محصولات و خدمات ناخواسته قرار نگیرید. فقط فکر کنید چه مدت طول کشید تا اعتبار و اعتماد بین بازدیدکنندگان خود ایجاد کنید. از بین بردن آن تنها چیزی که لازم است یک اشتباه بزرگ است.

در صورت امکان ، توصیه هایی را درباره محصولاتی که 100٪ به آنها اعتماد دارید دریافت کنید. قبل از شروع پشتیبانی محصول را امتحان کنید تا اطمینان حاصل کنید که در صورت بروز ناگهانی مشکلی ، افرادی که به آنها مراجعه می کنید بلند و خشک نخواهند ماند.

بازاریابی وابسته هنوز یکی است روش های عالی برای کسب درآمد آنلاین حتی امروز نیز به رشد خود ادامه می دهد. در بازاریابی شرکت های وابسته ، روش های بسیاری وجود دارد که می توانید سود خود را افزایش دهید و تجارت خود را بیشتر توسعه دهید.

یکی از مهمترین راههای افزایش بازاریابی وابسته نتیجه نهایی و فروش با استفاده از توصیه های محصول. بسیاری از بازاریابان می دانند که این یکی از موثرترین راه ها برای تبلیغ یک محصول خاص است.

اگر مشتریان یا بازدیدکنندگان به اندازه کافی به شما اعتماد کنند ، قطعاً به توصیه های شما اعتماد خواهند کرد. با این روش بسیار مراقب باشید. اگر با توصیه شروع به تبلیغ همه چیز کنید ، در واقع اعتبار شما تضعیف می شود. این امر به ویژه هنگامی آشکار می شود که توصیه ها اغراق آمیز و بدون مزیت زیاد باشد.

نگاهی به بازار شرکت های وابسته خود بیندازید و استراتژی های آنها را ببینید. ممکن است شما روی توصیه هایی که محصولاتتان نیاز دارند تمرکز نکنید. گاهی اوقات برنامه کاری شما تنها چیزی نیست که باعث می شود نرم افزار شما کار کند.

توصیه محصول را امتحان کنید و در زمره معدود افرادی باشید که اثبات شده اند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا