دنیای وب

چگونه درآمد Google AdSense خود را بهبود بخشیم


روش های زیادی برای کسب درآمد با Google AdSense در اینترنت وجود دارد. برخی از افراد محتوا را در وب سایت خود قرار می دهند و بازدید کنندگان را به آنها سوق می دهند. برخی از افراد به سایتهایی مانند HubPages مراجعه می کنند و به اشتراک پول می پردازند. و شخصی می خواهد برای انجام کار مشابهی به Squidoo برود. هر سایتی را که انتخاب کنید ، AdSense واقعاً می تواند به نفع شما باشد.
اما Google AdSense به تمام دعاهای شما پاسخ نمی دهد. نکته نهایی این است که اگر به کمیسیون احتیاج دارید و سریع و آسان آن را می خواهید ، باید بازدید زیادی را به وب سایت خود وارد کنید. تشخیص ترافیک آسان است – حتی اگر هزینه ای را پرداخت نکنید.
برخی از شرکت های آنلاین اکنون در وب سایت های خود تبلیغ می کنند و از طریق Google AdSense درآمد کسب می کنند. گوشه آنها سرنخ هایی را برای وب سایتشان ایجاد می کند و سپس با محتوای بی پایان خوبی که در وب سایت آنها یافت می شود ، آنها را تغذیه می کند. دیدگاه آنها بازدید از سایت ، جستجوی اطراف ، خواندن مطالب و گاهی کلیک بر روی پیوندها است.
شما نیز می توانید این کار را انجام دهید ، یا می توانید افراد را به وبلاگ یا وب سایت خود هدایت کنید و انتظار داشته باشید که برای ایمیل شما ثبت نام کنند. اما من دوست دارم بازدیدکنندگان را تشویق کنم که برای ایمیل من ثبت نام کنند تا بتوانم آنها را ردیابی کنم ، بهترین نرخ تبدیل را بدست آورم ، مخاطبانم را بسازم و آنها را در لیست خود نگه دارم.
این حتی در Google AdSense نیز صادق است. “پول در لیست است.” این بسیار درست است. در واقع ، اگر می خواهید چیزی را به صورت آنلاین بفروشید ، بازاریابی از طریق ایمیل راهی عالی برای تحقق آن است. اما شما می توانید افراد را به سمت وب سایت یا وبلاگ خود جذب کنید و برخی نیز همین کار را با کیت شما انجام می دهند.
در تمام آزمایشات من دریافتم که بهترین مکان برای قرار دادن تبلیغات Google AdSense در سمت راست صفحه است که به صورت عمیق مدفون شده است. ، و البته. بنر در انتهای مقاله. این مکان ها بخوبی انجام می شوند زیرا همه آنها بخشی از یک فعالیت طبیعی هستند.
شما از چپ به راست می خوانید و نه به چپ. بنابراین اگر بازدید کننده ای برای اولین بار تبلیغ AdSense شما را ببیند ، احتمالاً آن را لمس می کند. یا اگر آنها به آن علاقه دارند یا فکر می کنند این پیوندی به وب سایت های دیگر در سراسر جهان است. وبلاگ یا وب سایت شما
مطمئن شوید که به وب سایت یا وبلاگ خود مراجعه می کنید. این خیلی مهم است. من شخصاً می خواستم درآمد زیادی کسب کنم ، اما پول زیادی برای شروع نداشتم ، بنابراین مجبور شدم با بازاریابی رایگان شروع کنم. و این برای من خوب کار کرد. و هنوز هم می کنم
تکنیک هایی مانند بازاریابی مقاله ، وبلاگ نویسی ، سئو ، YouTube ، ایمیل ، بازاریابی و حتی بازاریابی اجتماعی را در نظر بگیرید. همه این استراتژی ها می توانند به شما در افزایش بازدید از وب سایت و افزایش درآمد Google AdSense کمک کنند.امیدوارم امروز از آنها استفاده کنید.
با Google AdSense کسب درآمد کنید.

.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا