دنیای وب

چگونه در ضمن رونق فروش خود ، محتوای شگفت انگیز را رها کنیم

سوالی که بسیاری از بازاریابان تازه کار از آن سؤال می کنند این است “باشه ، اگر من از همه کارهای عالی خود در کمپین ایمیل خودداری کنم ، چگونه می توانم در سطح بالایی تدریس کنم که آنها بتوانند از آن بیشترین بهره را ببرند؟”

باز هم ، این به این دلیل است که شما یک متخصص هستید. اگر به آنچه انجام می دهم نگاهی بیندازم ، ممکن است 500 یا 1000 موضوع مختلف داشته باشم که بتوانم به مدت 30 دقیقه تا یک ساعت در سطح بالایی تدریس کنم.

ما می توانیم تا 500 ساعت اطلاعات عمیق را اندازه گیری کنیم. مهم نیست که چقدر کمپین ایمیل خود را خوب کردم ، در مدت 30 روز اول که شخصی در کمپین ایمیل من شرکت کرده بود ، احتمالاً آنها فقط 3 ساعت ، شاید 4 ساعت اطلاعات دریافت می کنند. من می توانم بهترین اطلاعات خود را در آن 30 روز اول ارائه دهم و 4 ساعت اطلاعات را در اختیار مردم قرار دهم ، که 75٪ از آنچه را که در بالاترین سطح تدریس می کنم نشان می دهد. من هنوز 99.25٪ از اطلاعات را دارند که می توانند در یک سطح واقعاً بالا یاد بگیرند.

باز هم ، این به دلیل سطح تخصص شماست. اگر شما فقط در دو مورد کوچک متخصص هستید ، می توانم رزرو شما و عدم تمایل شما به انصراف از این کار را در کمپین ایمیل شما درک کنم. در اینجا آنچه من پیشنهاد می کنم به جای تلاش برای یافتن راهی برای ارائه هرچه بیشتر مردم در یک کمپین نامه الکترونیکی است. درعوض ، من 60 روز دیگر را صرف تلاش برای تبدیل شدن به یک کارشناس ارشد می کنم که بتوانید در آن دوره زمانی باشید.

سپس می توانید یک کمپین ایمیل سطح بالاتر را از رقبا به مشترکین سطح ورودی نمایش دهید.

در نامه های فروش خود چه می کنیم؟

خوب ، ما دقیقاً همین کار را انجام می دهیم درد را خراش می دهیم: خواهیم گفت: “آیا از این مشکلی که شما با آن روبرو هستید ناامید هستید؟” “آیا این یک مشکل برای شماست؟” “آیا عصبانی هستید یا عصبانی هستید که نمی توانید این مشکل را حل کنید؟”

“اگر چنین است ، شما باید راه حل را برای شما!”

“در اینجا چگونه راه حل کار می کند.”

“این همان کاری است که او برای شما انجام خواهد داد.”

“بنابراین مشکل شما حل خواهد شد.”

سپس شما را به پایان می رساند. مردم محصول شما را خریداری می کنند ، نه با توجه به اینکه چه حیرت آور است بلکه با توانایی آن برای تسکین درد است. مردم همچنان به دلیل توانایی ادامه در تسکین درد ، به خواندن ایمیل های شما می پردازند. مردم همچنان بارگیری اقلام از شما را ادامه می دهند زیرا موارد شما همچنان باعث کاهش درد می شوند. تا زمانی که آموزش شما بتواند درد مردم را تسکین دهد ، مردم به خرید شما ادامه خواهند داد.

اما هنگامی که محصولات شما به جای حل مشکلات خود ، مردم را به آرامش بخشید ، در این صورت مردم خرید شما را متوقف می کنند.

آنچه من در اینجا با شما به اشتراک گذاشتم این است که از نظر عاطفی و تاکتیکی چطور می توانید شکاف بین درد آینده و راه حلی را که ارائه می دهید ، برقرار کنید.

اگر فقط یک بررسی سریع انجام دهیم: اولین کاری که شما باید انجام دهید این است که دریابید که عمیق ترین درد برای مردم چیست. با انجام جستجو در وب یا ورود به تالار گفتمان ، این مورد را در سطح ورودی پیدا نخواهید کرد. بله ، من این موارد را به سطح اولیه برای مبتدیان توصیه می کنم که صفحه فشار اولیه را ایجاد کنند.

اما برای اینکه عمیق تر پیش بروید ، باید درمورد افرادی که برای مشترک شدن اقدام کردند ، سؤال کنید. دریابید که نیازهای عمیق آنها چیست.

سپس در بارگیری رایگان ، در کمپین ایمیل ، در هر ماده تبلیغاتی که ارائه می دهید …

… خواه صوتی ، تصویری یا چاپ …

… شما در مورد این درد تحقیق خواهید کرد و به مردم نشان خواهید داد که چگونه با اقدامی با شما ، می توانید از این درد خلاص شوید.

وقتی این کار را بطور مداوم انجام دهید ، از طریق مطالب و کارزارهای خود ، می توانید به طور موثری فاصله بین درد و راه حل را برطرف کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا