دنیای وب

چگونه راه خود را از کیسه کاغذی بفروشیم! معنای بازاریابی عمل است


طبق تجربه من ، بیشتر افراد یک طرح تجاری می نویسند و آن را اجرا می کنند. اینها مواردی است که من در اینجا درباره آنها صحبت می کنم ، و ممکن است آنها ندانند که چگونه “راه خود را از کیسه کاغذی بفروشند!” آنها وقت خود را صرف تحقیق در مورد بازار و رقبا کرده اند ، اما برنامه ای متمرکز در استفاده م effectivelyثر از این اطلاعات ندارند. فقط اتلاف وقت! دریافت بودجه ممکن است به آنها در رسیدن به اهدافشان کمک کرده باشد ، اما برنامه تجاری بسیار فراتر از این است. این باید یک برنامه عملیاتی باشد. بخشی از این رویداد باید شامل استراتژی بازاریابی ، رسانه های اجتماعی و بازاریابی باشد. دلیل آن این است که در این دوره باید بخشی مستقل از استراتژی بازاریابی شما در نظر گرفته شود. در هر استراتژی ، باید یک برنامه و برنامه دقیق با یک جدول زمانی وجود داشته باشد تا به شما کمک کند در هنگام مدیریت اجرای تبلیغات کسب و کار خود از طریق استراتژی خود در مسیر حرکت باشید. تلاش های فروش و بازاریابی شما یک منطقه متمرکز و هدفمند است که در آن بیشترین سود را خواهید برد. با این حال ، یک نکته مهم: بازاریابی حرف اول را می زند. استراتژی فروش حتی اگر تجارت شما کاملاً آنلاین باشد مهم است (خرید آنلاین از خرده فروشی دشوارتر از خرده فروشی به نظر می رسد) بنابراین چه مواردی را باید در این طرح بازاریابی بگنجانید؟
توسعه تصویر و آرم و تصویر – فقط یک تصویر و آرم یا تصویر خود را مخلوط کنید. در صورت لزوم از رنگ یا الگوها برای شناسایی قسمتهای مختلف گیاه استفاده کنید.
طراحی و تولید مواد تجاری – کارت ویزیت ، بروشور و غیره
وب سایت خود را طراحی کنید و توسعه دهید – با توانایی تجارت و فروش / رزرو در صورت امکان و امکان پذیر.
برنامه زمانبندی رویدادها – شروع یک مهمانی و غیره ، شرکت را تمدید کنید (در صورت لزوم).
طرح کمپین تبلیغاتی – برای اطمینان از اینکه اوقات خوبی را برای دریافت تبلیغات رایگان دارید ، خبرنامه ها و لیست های رسانه ای را منتشر کنید.
یک برنامه داخلی و برنامه عملیاتی برای هر بستر رسانه اجتماعی – این باید شامل طرحی برای نحوه ارسال ، به اشتراک گذاری و اظهارنظر و هر چند وقت یکبار و همچنین نحوه استفاده از تجزیه و تحلیل برای ارزیابی اثربخشی استراتژی خود و حرکت به جلو باشد.
استراتژی های بازاریابی چه آنلاین و چه بازاریابی آفلاین بدون آن ، تمام تلاش های بازاریابی بی فایده است.
به همین ترتیب ، با بازنگری درمورد دارایی و دارایی های شرکت خود مطابق پیش بینی ها ، طبق معمول ، تنظیمات لازم را انجام دهید ، فعالیت ماهانه ، رسانه های اجتماعی و فروش را تجزیه و تحلیل کنید تا هزینه ها ، ریسک و بهبود عملکرد را کاهش دهید. رشد
.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا