دنیای وب

چگونه سازمان غیرانتفاعی شما می تواند بر روایت بصری تسلط داشته باشد


طبق ISPO News ، ما روزانه حدود 10 هزار تصمیم می گیریم و “محصولات تحریک کننده عاطفه همیشه برنده هستند”. 90٪ تصمیمات آنها براساس احساسات است که وقتی به آن فکر می کنید آماری عظیم است. سازمان های غیرانتفاعی با دادن پول لازم برای تصمیم گیری به سرمایه گذاران ، آگاهی خود را از شرکت های انتفاعی ابراز می کنند.
خوشبختانه امروز در دنیایی از بازاریابی دیجیتال و رسانه های اجتماعی زندگی می کنیم. به نظر می رسد همه می خواهند خود را در عکس ها و فیلم هایی غرق کنند که به انتقال داستان کمک می کند. این امر خصوصاً در مورد سازمانهای غیرانتفاعی بیشتر صدق می کند زیرا هرگز کمک به جامعه شما در درک کار شما و تأثیری که ایجاد کرده اید آسانتر نبوده است.
بسیاری از ابزارها و استراتژیهای آسان برای استفاده از احساسات قهرمانان شما برای حمایت از کسانی که از طریق پشتیبانی کلامی و بودجه به دنبال کمک نیستند ، وجود دارد:

عکس بدون کپی – وقتی به عکسی که می خواهید در فیس بوک ، اینستاگرام یا توییتر ارسال کنید نگاه می کنید ، لحظه ای وقت بگذارید و بدون هیچ توضیحی و داستانی درباره آن فکر کنید. از خود بپرسید آیا تصویر به تنهایی منظور شما را نشان می دهد. اگر متن با هم نباشد ، آیا فقط تصاویر هستند که داستان را بازگو می کنند؟ در این صورت ، این تصویری است که باید با بازاریابی دیجیتال به اشتراک بگذارید. اگر با دیدن تصویر چیزی احساس نمی کنید ، می توانید برای چیزی که قویتر است دوباره به آن نگاه کنید.

فیس بوک – بزرگترین پلت فرم رسانه های اجتماعی جهان با بیش از 2 میلیارد کاربر – و تعداد آنها بسیار زیاد است. همانطور که شاید سال گذشته می دانید ، فیس بوک به لحاظ استراتژیک تصمیم گرفته است که دوزهای آلی را برای غیر انتفاعی به 1٪ محدود کند. در حالی که شبکه های اجتماعی الگوریتم های خود را منتشر نمی کنند ، گزینه های خاصی برای عکس ها و فیلم های بیشتر و بیشتر وجود دارد. بسیاری از سازمان های غیرانتفاعی صفحه فیس بوک دارند و باید از آن زمان برای فروش روزانه برند خود استفاده کنند. این را بخاطر بسپارید وقتی می خواهید عکسهایتان در صفحه شناخته شوند ، و این احتمال اشتراک فالوورهای خود را با دیگران افزایش می دهد.

ابزارهای طراحی – اگر می خواهید به جای خالق ، یک تصویر جذاب را به اشتراک بگذارید ، نترسید. ابزارهایی مانند پابلو از Buffer یا Canva به همه اجازه می دهد هنرمند شوند. هر کدام به شما امکان می دهد عکس های خود را جستجو کنید ، یا عکس های خود را بارگذاری کنید. کلمات یا تصاویر جالب را با عکس های خود ارسال کنید و به راحتی آنها را در حساب های شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید. در عرض چند دقیقه می توانید یک تصویر جذاب ایجاد کنید تا مانند یک حرفه ای با پیروان خود به اشتراک بگذارید.

طرفداران خود را بخاطر بسپارید – اگر می خواهید طرفداران و هواداران خود را در کار خود بگنجانید و به شما در ایجاد احساسات کمک می کنند ، همیشه نشان دادن تصویری از اینکه چه کسی نماینده چه کسی است و از چه چیزی خدمت می کنید بسیار مهم است.اما ، آیا می دانید برخی از عکس های شما باید شامل اهدا کنندگان و حامیانی باشد که در رویداد شما شرکت می کنند یا داوطلب می شوند؟ تصاویر با تصاویر جالب ، نقل قول ها یا داستان های جالب در برقراری ارتباط کاری که انجام می دهید کمک زیادی می کند. آنها همچنین به سرمایه گذاران و داوطلبان کمک می کنند تا خود را به عنوان حامی تجارت شما ببینند.
اگر به “چگونگی” توضیح داده شده در بالا با ارسال پست روزانه در شبکه های اجتماعی و نگاهی دزدکی نگاه کنید ، این آگاهی از برند و درآمد خود را افزایش می دهد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که چند عکس متحرک و فیلم متحرک از افراد سازمان خود بگیرید.

.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا