دنیای وب

چگونه شرکتهای بازاریابی دیجیتال در هند به شرکتها کمک می کنند تا بصورت آنلاین مرتبط باشند

ظهور اینترنت راه های جدیدی را برای انجام کار باز کرده است. طبق یک نظرسنجی ، هند تا سال 2017 حدود 500 میلیون کاربر اینترنت خواهد داشت. این فرصتی خارق العاده برای شرکت ها ایجاد می کند تا خدمات و محصولات خود را به تعداد فزاینده ای از کاربران اینترنت بفروشند.

اینترنت جدیدترین روشهای بازاریابی را با خود به همراه آورده است. بدیهی است روشهای بازاریابی سنتی یا خارجی که از تبلیغات تلویزیونی و رادیویی ، بنرها ، بیلبوردها و تبلیغات چاپ شده در روزنامه ها ، مجلات ، بروشورها و سایر ضمانت های بازاریابی استفاده می کنند ، در اینترنت کار نمی کنند.

بازاریابی داخلی یا آنلاین بازاریابی آنلاین یا دیجیتال است. مواردی مانند رتبه بندی صفحه در موتورهای جستجو ، تبلیغات موتور جستجو ، تبلیغات بنر در وب سایت های دیگر ، بازاریابی رسانه های اجتماعی و غیره را در نظر می گیرد. این کمپین های بازاریابی بسیار متمرکز هستند و دقیقاً مخاطبی را هدف می گیرند که یک تجارت خاص می خواهد تبلیغات را به آن نشان دهد.

نیاز به بازاریابی محصولات و خدمات در اینترنت باعث ایجاد صنعت جدید شده است – صنعت بازاریابی اینترنتی. شرکت های بازاریابی دیجیتال در هند خدمات بازاریابی دیجیتال جامعی را به شرکت ها ارائه می دهند. آنها معمولاً از یک تیم اختصاصی از متخصصان صنعت در SEO ، SEO ، SMM و بهینه سازی رسانه های اجتماعی (SMO) استفاده می کنند.

یک بررسی جدید نشان می دهد که 34٪ از شرکت های مورد بررسی استراتژی یکپارچه بازاریابی دیجیتال دارند و 16٪ از شرکت ها گفتند که از بازاریابی آنلاین استفاده کرده و متوقف شده اند. 50٪ از پاسخ دهندگان با تعجب گفتند كه هیچ استراتژی خاصی برای بازاریابی آنلاین ندارند. این ارقام نشان می دهد که هنوز شرکت هایی وجود دارند که در معرض توانایی ها و قدرت های چشمگیر بازاریابی آنلاین قرار نگرفته اند.

برای شرکت های هندی به ویژه در این عصر ضروری است که در صورت تمایل به ماندن در یک بازار بسیار پرشکوه و رقابتی ، اهمیت استراتژی یکپارچه بازاریابی آنلاین را درک کنند. بدون کمک خدمات بازاریابی دیجیتال ، آنها به یک استراتژی عمل نمی کنند و با این خطر روبرو هستند که خود را بی جهت ببینند. آنها هرگز سهم بازار آنلاین خود را نمی دانند ، سهم بازار فعلی آنها توسط رقبای فعلی و نوظهور بدست می آید و آنها هرگز یک پیشنهاد آنلاین قوی ندارند.

یک شرکت بازاریابی دیجیتال در هند می تواند به شرکتها کمک کند تا از قدرت یک استراتژی قدرتمند بازاریابی آنلاین استفاده کنند. استفاده از سیستم عامل های جدید مانند رسانه های اجتماعی می تواند قواعد بازی را تغییر دهد زیرا هر چه بیشتر مردم از آنها برای تعامل با مارک ها استفاده می کنند. این مکان بسیار عالی برای به دست آوردن پیروان ، تعامل با آنها و ارائه مطالب مفید و مفید برای آنهاست. هنگامی که آنها پیروان وفادار به برند شدند ، تبلیغات هدفمند آنها نشان داده می شود که آنها را به مشتری تبدیل می کنند.

بازاریابی اینترنتی موجود و آینده است. شرکت هایی که از آن دور می شوند این کار را با خطر خودشان انجام می دهند. خوب است که در زمان مناسب به سبد باند دیجیتال پی بروید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا