دنیای وب

چگونه صفحات ضبط سرب با تبدیل بالا ایجاد کنیم

در زمینه بازاریابی رقابتی امروز ، داشتن یک مزیت ارزشمند است. هر کسب و کار ، بزرگ یا کوچک ، باید کاملا متعهد به گرفتن هجوم جدید از هدایای انحصاری ، علاقه مند و پاسخگو باشد.

برای ادامه رقابت در زمینه بازاریابی اینترنتی بسیار پیچیده و بسیار رقابتی ، کارآفرینان هوشمند باید به یک برنامه ریز شبکه اختصاصی اعتماد کنند. یکی از موفق ترین راه ها برای به دست آوردن بخشی از بازار ، استفاده از صفحه جذب سرب است (که بعضاً به آن صفحات فشار می گویند).

صفحات اصلی وب سایت های یک صفحه ای هستند که به گونه ای طراحی شده اند که اطلاعات کافی را برای جلب توجه کاربران ، جنجال کنجکاوی آنها و تشویق آنها برای ثبت نام در فرصت سفارشی شما فراهم می کند.

صفحات جذاب جذب سرب را می توان با سهولت نسبی ایجاد کرد و عملکرد اصلی آنها برجسته کردن مزایای پیشنهاد شما ، ارائه فرم اطلاعات آنلاین برای طرف های علاقه مند برای پر کردن و به شما این امکان را می دهد که مستقیماً با اطلاعات بعدی با آنها تماس بگیرید. در صنعت از این به عنوان سرب یاد می شود.

ممکن است بپرسید ، چرا من باید به ایجاد و نگهداری یک وب سایت یک صفحه ای اهمیت دهم که تنها هدف آن این است که به کاربران امکان ادامه جستجو بدهد یا خیر؟ تحقیقات گسترده در بازار ثابت کرده است آنچه بازاریابان آنلاین از سنین مختلف می دانند ، کاربران همیشه در اولین برخورد آنلاین خود به یک محصول یا خدمات پایبند نیستند. بنابراین ، ارائه اطلاعات غلغلک کافی در صفحه اصلی خود برای ایجاد علاقه بیشتر ، معمولاً کاربران را به درخواست اطلاعات تکمیلی ترغیب می کند.

ساختن صفحات ضبط سرب از ابتدا کار دشواری نیست ، اما چندین م triedلفه آزمایش شده و واقعی در طراحی شما ضروری است:

صفحه اصلی شما باید حاوی خلاصه ای از اطلاعات مرتبط با محصول شما باشد ، فقط با هیجان کافی برای جلب توجه خوانندگان.

نقاط گلوله ای که مزایای کلیک بعدی را افزایش می دهد (یا با استفاده از دکمه دنبال کردن ، دنبال کردن یا ارسال) باعث ایجاد حس کنجکاوی کاربران می شود ، بنابراین بازدید مطلوبی را برای سایت شما به ارمغان می آورد.

استفاده از عملکرد پاسخ خودکار در این مرحله برای تسریع در پاسخ سریع ضروری است. ایمیل پیگیری باید از اطلاعات جالب و اقناعی درباره محصول و / یا خدمات شما تشکیل شده باشد و باید به گونه ای طراحی شود که محصول یا گروه شما را از جمعیت متمایز کند ، در نتیجه تجارت را به شما بازگرداند.

برنامه ای با کاربرد آسان برای کمک به بازاریابان برای اولین بار در تولید صفحات اصلی حرفه ای و شخصی در دسترس است. هدف اصلی شما ایجاد یک رابطه مثبت با مشتریان بالقوه است ، بنابراین ارائه برخی اطلاعات شخصی بصیرت در مورد خود ، مانند حیوانات خانگی ، سرگرمی ها ، خانواده و غیره ، می تواند هاله ای از پیوند با خواننده ایجاد کند.

برقراری این نوع واکنش متقابل با خواننده نشان می دهد که شما فردی دوست داشتنی ، دوستانه و قابل اعتماد هستید ، که به نوبه خود می تواند تاثیری بر خریدار بی رغبت در کنار شما بگذارد.

هنگامی که بازدید کننده اطلاعات تماس خود را ارائه می دهد ، بلافاصله آن را دریافت خواهید کرد. سپس می توانید از طریق ایمیل یا تلفن از مهارت های بازاریابی خود نهایت استفاده را ببرید ، زیرا اکنون فرصتی عالی برای تبلیغ پیشنهاد خود دارید.

به عنوان یک ابزار بازاریابی ، صفحه اصلی به عنوان یک عامل چند وظیفه ای برای شرکت شما عمل می کند. این محصول برای جلب خریداران بالقوه ، به شما امکان می دهد محصول خود را گسترش دهید و اطلاعاتی را درباره بازدید کنندگان از سایت وابسته شما در اختیار شما قرار می دهد. مهمتر از همه ، شما اکنون اطلاعات تماس مشروع خواهید داشت ، که می تواند برای برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان مورد نظر شما استفاده شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا