دنیای وب

چگونه فکر کردن را بدون خواب متوقف کنیم

اشتباه نکنید ، فشارهای زندگی روزمره برای همه زیاد است. از آنجا که ما باید هر چه ممکن است این استرس ها را تسکین دهیم ، مهم است که ما به منابع کمک کنیم تا به ما در رسیدن به کارهایی که نمی توانیم به تنهایی دست یابیم کمک کنیم. طب سنتی جواب نمی دهد؛ درعوض ، توانایی رفتن به آرامش روشی روش برتر ذهن آگاهی و بهبودی درونی است. مدیتیشن “جواب آرام” است.

اصطلاحات مراقبه را از دهه شصت اشتباه نگیرید. مدیتیشن فقط ورود است ، اما این روشی است که هیچ یک از ما بدون راهنمایی و کمک نمی توانیم انجام دهیم. دنیای امروز بسیار سریع در حال حرکت است و ما محصول جامعه ای هستیم که عمل “زمان ساکت” را نادیده می گیرد.

با مراقبه ، چیزهایی که می بینیم تغییر نمی کنند؛ ذهن ما در حال تغییر است – و هنگامی که ذهن ما تغییر می کند ، می توانیم در تمام چیزهایی که می بینیم ، کامل بودن و بهم پیوستگی و همچنین فردیت و جدایی را ببینیم. بهبودی از درون انجام می شود و غالبا محصول تغییر رفتاری و عاطفی است که همراه با کاهش چشمگیر علائم جسمی و بهبود وضعیت جسمی ما است.

مراقبه ، به سادگی ، آرامش آگاهانه است. ما با توجه به تنفس خود شروع می کنیم. نفس هایمان را از یک به ده بشمار می کرد ، در حالی که ذهن خود را از هر «آشفتگی» دیگری دور می کردیم ، هر یک از ما توانستیم ترس های روزمره را که از زندگی ما دور می شود ، مدیریت کنیم. همه مستحق این نوع توجه شخصی هستند! از طریق مراقبه ، ما می توانیم زندگی مورد علاقه خود را بدست آوریم. وقتی که مراقبه می کنیم ، دنیا به سادگی مکان بهتری است. از طریق مراقبه ، به “زندگی هدفمند” می رسیم.

تکنیک های مراقبه شامل روندی است که توسط آن افکار منفی را تصدیق می کنیم و آنها را به افکار صلح آمیز و مثبت تبدیل می کنیم. با استفاده از این روند خود درمانی ، می توان از استرس مزمن که اغلب منجر به بیماری های بدن می شود جلوگیری کرد.

یادمان باشد که هنگام مدیتیشن ، صبور باشیم ، زیرا ذهن همیشه نمی خواهد تمرکز کند. احساس انتظار می تواند استرس ایجاد کند و در یک تجربه مراقبه مداخله کند. او مرتباً مراقبه می کند ، احساس خارق العاده ای از خود به وجود می آورد و نگرش مثبتی را که همه چیز را در زندگی ما ممکن می کند در آغوش می گیرد.

برنامه مراقبه شخصی من توسط دکتر جان کبات زین ، استاد پزشکی افتخاری در مرکز پزشکی دانشگاه ماساچوست تهیه شده است. این رویکرد شگفت انگیز ما را از آسیب استرس نجات می دهد. در “کامل + فاجعه + زندگی” ، دکتر کبات زین یک راهنمای عملی برای مراقبه ذهنی و درمانی ایجاد کرد. قدرت علاقه و آگاهی را توضیح دهید.

این عنوان از “یونان زوربا” گرفته شده است که در آنتونی کوین اظهار داشت که شاهد “فاجعه کامل” مجاورت زندگی خانوادگی است. در کتاب “زندگی کامل فاجعه بار” ، دکتر کبات زین با فلسفه زوربا که همه چیز استثنایی است ، حتی یک معجزه.

این برنامه برای کمک به افراد در مقابله با درد مزمن ، چه پس از جراحی یا تروما ، که برای آن هیچ درمانی انجام نشده است ، تهیه شده است. در کلینیک استرس ، مددجویان دکتر کابات زین اغلب در طول مدیتیشن تجربه های شگفت آور و هیجان انگیز دارند که آنها را به سمت روش های جدید دیدن استرس – و منابع درد – در زندگی خود سوق می دهد. از این تغییر در چشم انداز ، توانایی برخورد شدید با مسائل ما با تعادل و امنیت داخلی بیشتر می شود.

نوارهای تعبیه شده دستورالعمل هایی را برای از بین بردن بدن فراهم می کند که به ما اجازه می دهد تا خودمان را از خود جدا کنیم و به ذات معنوی که همه در آن مشترک هستیم ، ارتباط پیدا کنیم دراز کشیدن و تمرکز بر روی آرامش کامل بدن – و بیدار ماندن در روند – به ما این امکان را می دهد تا خودمان و مشکلات خود را از یک دیدگاه جامع ببینیم. این عمل به ما امکان می دهد تا دیدگاه خود را از احساس كنترل به احساس پذیرش ، آرامش و كنترل درونی تغییر دهیم.

مورد علاقه دیگر “8 دقیقه مراقبه: آرامش کن ، زندگی خود را عوض کن” اثر ویکتور دیوید است. این برنامه با ارائه یک رویکرد ساده و مزخرف برای کمک به کاهش استرس و افزایش تمرکز ، اصول اساسی مدیتیشن را به صورت ساده برای مبتدیان آموزش می دهد.

دیویچ بیش از 25 سال مدیتیشن را تمرین کرده و با برخی از بهترین معلمان تحصیل کرده است ، و دانش کامل خود را در این کار برای کسانی از ما به ارمغان می آورد که ممکن است تحت تأثیر اسطوره های فراوان مراقبه قرار بگیرند.

برای کسانی که می خواهند تغییراتی در زندگی ما نشان دهند ، من توصیه می کنم “تأملاتی برای نشان دادن: بازتاب صبح و عصر برای ایجاد خواسته قلبی” از وین دایر استفاده کنید. این سی دی صوتی ، همراه با موسیقی پس زمینه ، بدون مداخله کردن تمرکز اصلی تنفس و اطمینان های لازم برای دستیابی به نتایج مثبت در زندگی ما ، به مراقبه پرداخت می کند.

وین دایر واقعی “مرد رنسانس” است ، واسطه ای ایجاد می کند تا همه ما زندگی خود را از طریق قدرت مراقبه و تمرکز تغییر دهیم. شما باید آماده باشید هر آنچه را که اعتقاد دارید به حالت تعلیق درآید و مطمئن باشید که هرچه را نشان می دهید به زندگی شما خواهد رسید. مراقب باشید ، هر چند! این کار را با احتیاط انجام دهید و آماده شگفت زده شوید. جهان پاسخ می دهد و آنچه را که ما می گوییم به ما می دهد. هنگامی که قصد شما مشخص باشد ، چیزهایی که درباره آنها مراقبه می کنید بلافاصله وارد زندگی شما می شوند. طرز تفکر و تغییر زندگی خود را تغییر دهید!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا