دنیای وب

چگونه قانون اینترنت توسط برت قزل آلا نمونه ای از انتشار POD است

قانون سایبر نوشته برت قزل آلا (ISBN 978-1-934209-71-4) کتابی عالی برای نویسنده های بسیار با استعداد است. قانون اینترنت یک داستان موفقیت بزرگ برای ناشران مخاطبان جهان است و بعد از خواندن فقط چند فصل ، هر کسی می تواند بفهمد چرا!

هدف مخاطبان جهان این است که یک نیروی محرکه در کسب و کار در حال تغییر در چاپ و نشر کتاب باشد که با فناوری حاصل می شود. قانون اینترنت به طور خاص به نحوه تدوین قانون و تلاش برای پیگیری اینترنت می پردازد. قانون سایبر موضوع خود را به روشی واضح و سرگرم کننده پوشش می دهد. بنابراین مطابق مطبوعات ما است و موفقیت قانون سایبر نوید بخش دیدنی و اهداف خوبی برای این مطبوعات است. مطالعه نحوه نویسنده با موضوع خود مفید است ، و سپس از آن دانش در راستای دستیابی به این مطبوعات برای دیدن آن استفاده کنید. این نکته ضروری است که نویسندگان منتشر شده توسط World Audience ، درک خوبی از وبلاگ نویسی داشته باشند ، برای مثال ، برای عرضه به بازار کتاب های خود ، و قانون سایبر این و بسیاری از موضوعات دیگر را با جزئیات کامل توضیح می دهد.

قانون اینترنت در سپتامبر 2007 منتشر شد ، اندکی پس از آنکه مطبوعات ما شروع به چاپ کتاب کردند. این یک مثال عالی از نحوه انتشار ، رومیزی ، توزیع تقاضا و کارهای روزنامه نگاری ما است. اگرچه ما در دو سال گذشته عملکردهای خود را تقویت کرده ایم ، مدل پایه ما تغییر چشمگیری نداشته است. ما مؤثر هستیم و الگوی تجاری ما از سر راه کمی برخوردار است. یک تیم نشر از نظر جغرافیایی به طور آنلاین برای گسترش قانون اینترنت کار کرده است. نویسنده ، در آیووا ، با سردبیر کتاب ، کایل تورکی ، که در کلرادو زندگی می کند ، کار کرده است. پرونده نهایی سپس به من ، ناشر ، در نیویورک ارسال شد و در یک کتاب با استفاده از Microsoft Word فقط قالب بندی شد. سپس پرونده را به هنرمند ما در لیورپول ، انگلیس ، کریس تیلور ارسال کردم تا بتواند با کمک عکس جلد تهیه شده توسط یک هنرمند دیگر ، این جلد را طراحی کند. سپس با تبدیل پرونده های MS Word به PDF با استفاده از برنامه وب که حدود 13 دلار هزینه دارد ، پرونده های نهایی را ایجاد کردم. عنوان (با اطلاعاتی که می تواند در Amazon.com یا خرده فروشان مربوط به آن نمایش داده شود) را در چاپگر ما ، منبع لایتنینگ ، و سپس 4 PDF بارگذاری کرده ام: Cover، Back Cover، Spine and Interior. انجام فایل کامپوننت فنی در تهیه فایل برای چاپگر حدوداً یک ساعت طول کشید.

قانون اینترنت یکی از بهترین فروشندگان ما است و فروش هرماه به طور پیوسته در حال رشد است. من به عنوان یک ناشر ، رشد فروش اینترنت را نشانه ای از رشد فروش کتاب و مطبوعات ما به طور کلی می دانم.

من با هر کتابی که منتشر می کنم با یک سؤال به ظاهر بی پاسخ روبرو هستم: چه چیزی باعث ایجاد کتاب عالی می شود؟ و چه چیزی در درجه اول یک کتاب عالی را تعریف می کند؟ شاید این واقعیت که هر بار این سؤال را می پرسم ، مطبوعاتی را که من در وهله اول اجرا می کنم ، تحت فشار قرار دهد. برای پیچیدگی بیشتر ، پاسخ یا جواب این سوال تغییر می کند زیرا خود ارسال تغییر می کند. این واقعیت تأثیر زیادی در برخی از بازیکنان این صنعت دارد ، حتی به عنوان بسیاری از این بازیکنان تصمیم به نادیده گرفتن یا جلوگیری از واقعیتی می گیرند که نه تنها برای انتشار تغییر می کند ، بلکه جواب سوال فوق العاده من نیز تغییر می کند. به عبارت دیگر ، ارزش هایی که نسل قبلی از آن برخوردار است ، ارزش های من به عنوان “ناشر قرن بیست و یکم” نیست ، که در درجه اول به صورت آنلاین کار می کند ، و نه آن چیزی است که باعث می شود این کتاب بسیار جالب باشد.

به عنوان مثال ، قانون اینترنت بررسی های بسیار خوبی را دریافت کرده است ، مانند: “این کتاب سریع خواندنی است و به عنوان مقدمه ای برای موضوعات کلیدی مربوط به بازاریابی آنلاین خدمت می کند. جزئیات قانون اینترنت سرنخ های ارزشمندی را ارائه می دهد …” – مارتا ل. سیسیل چند ، وکیل کلرادو. قانون اینترنت توسط یک متخصص مشهور فن آوری ، که از کتابخانه عمومی نیویورک موجود است ، اصلاح شده است. برای من ، (و بررسی های بسیار جالب تری در مورد قوانین اینترنت وجود دارد) این مجموعه قدرتمندی از بررسی ها است که اعتبار بسیار خوبی را نه تنها به این کتاب بلکه برای روزنامه نگار من به ارمغان می آورد. اینگونه کار می کند که هر یک از عناوین ما کار می کند – اگرچه برخی از عناوین ما بیشتر از سایرین نظر دارند. با این حال ، برای افراد مسن که با اینترنت یا فناوری نا آشنا نیستند و خواندن بررسی کتاب نیویورک تایمز بزرگ شده اند ، بررسی های ذکر شده در بالا (یا تأثیر بازاریابی آنها) به معنای هیچ چیز نیست – صرفاً به این دلیل که قانون اینترنت توسط بررسی کتاب نیویورک تایمز اصلاح نشده است یا شاید تعداد معدودی از منابع علمی باطنی (بسیاری از آنها می میرند یا می میرند ، مانند بخش بررسی کتاب لس آنجلس تایمز). بنابراین ، این سهم بالقوه بازار از مشتریان کتابی را خریداری نمی کند که منابع آنها از آن نعمت نداشته باشند – مانند قانون اینترنت (حتی حضور در کتابخانه عمومی نیویورک نیز کافی نیست). این عدم وجود “تحریم های رسمی” در جهان نشر عواقب دیگری نیز دارد ، از جمله اینکه توجه رسانه ها به طور کلی دشوار است ، از جمله موارد دیگر. نمونه های بسیار دیگری از چگونگی انتشار تعارض گذشته با حال وجود دارد ، حتی در موارد بسیار کوچک مانند اینکه کتابفروشی های قدیمی و مستقل کتابی را چاپ می کنند که بر اساس تقاضا روی جلد پشت ، وضعیت نوار یادداشت باز شود و از نگاه تنها به جزئیات بیشتر بر اساس این واقعیت خودداری کند. همه این تعصبات (و موارد بیشتری نیز وجود دارد) نسبت به “نگهبان قدیمی” معادل مستثنا کردن میلیون ها نویسنده است که در اینترنت کار می کنند ، و کتاب های آنها ، و حذف یک نسل کامل – اگر نه دو نسل – از دستیابی موفقیت آمیز به چاپ و بازاریابی کتاب ها به روشی سودآور است. این نوعی جنگ طبقاتی و تعصب اقتصادی است. حتی آپارتاید یا ناسیونالیسم نیز می تواند برای این “نگهبان قدیمی” از انتشار ، اعمال شود ، که حداقل با تجارت آزاد (که اکثر آن از نظر سیاسی) کاملاً با آن مخالف است ، که مدل تجاری “مخاطبان جهانی” را هدایت می کند. به عنوان مثال ، انتشارات مدرسه قدیمی در اتحادیه ها رونق می گیرد ، که در اینترنت بی فایده است.

بنابراین ، آنچه باعث می شود این کتاب بسیار جالب باشد ، به عنوان ناشر – برای من متفاوت است و نه به دلیل سیاست من (این واقعیت همچنین نشان دهنده یک شکاف است). آنچه کتاب را بسیار عالی می کند وقتی بررسی های خوبی می شود و می تواند در وب زنده بماند و رشد کند. اگر این عنوان با کمک محدود ناشر خود – مانند قانون سایبر – بتواند این کار را انجام دهد ، بهتر است زیرا این بدان معنی است که به محض استفاده از منابع بیشتر برای بازاریابی ، فروش بیشتر اضافه می شود. اما اگر مکان های قدیمی برای قضاوت در مورد شایستگی کتاب یا “ارزش” کتاب ناپدید شده یا به سرعت منسوخ شود ، نیمه دیگر چگونه می توان کتاب را به این اندازه طراحی کرد؟ ارزش کتاب اکنون باید توسط نویسنده و همچنین منتقد مشخص شود. اما نقش منتقد در وب کم است. مانند نقش آقای وود در گذشته نیست. در گذشته اخیر ، نویسنده هیچ ارتباطی با موفقیت کتاب ندارد ، این فقط یک ایده دیر بود. با این حال ، بازگشت به نسل دیگر ، شاید تا دهه 1920 ، نویسنده بخش مهمی از موفقیت کتاب خود بود. از قضا این فناوری باعث شده نویسنده دوباره برجسته شود. در دوران قبل از افسردگی (افسردگی زمانی است که الگوی تجاری برای انتشار که تا به امروز شکل گرفته است) ، نویسنده شخصیت اصلی رسانه ای بود و تصویربرداری وی برای موفقیت کتاب هایش ضروری بود. علاوه بر این ، سردبیر نویسنده بر خلاف گذشته های اخیر ، وقتی ویراستاران غیر اشخاص بودند ، نقش بسیار بزرگتری را قبل از افسردگی (مانند مکس پرکینز) ایفا کردند. با این حال ، اگر به ابتدای مقاله من نگاه می کنید ، به بازیکنان اصلی: نویسنده ، ویراستار ، ناشر و کتاب توجه کنید. به دلیل ساده بودن کارکردهای ما و بسیاری از فناوریها که در دسترس ماست ، به شخص دیگری احتیاج نداریم. ما به اتحادیه گسترده کارگزاران احتیاج نداریم.

انتشار تغییر می کند و نرخ تغییر فقط در حال شتاب است. برای من جای تعجب آور است که ، هنوز هم کسانی ، به عنوان مثال ، بالای پنجاه سال از فناوری متنفر هستند – و این شامل بسیاری از صنعت چاپ است. این گروه – این سهم بازار – تا به امروز بر بخش بزرگی از پای انتشارات تأثیر می گذارد. با این حال ، همچنان که اینترنت و فناوری پیشرفت و تکامل بیشتری پیدا می کنند ، “انتشار جدید” برای سهم بیشتر بازار باز است ، و این جمعیت قدیمی بی ربط است. به عنوان مثال ، یوتیوب فقط یک یا دو سال پیش کاملاً بالغ شد و فرصت های جدید زیادی برای تبلیغات و بازاریابی کتاب باز کرد. اینترنت برای بقاء مدلهای تجاری قدیمی تر که قادر به سازگاری نیستند ، بسیار گسترده است. بنابراین ، مدلهای جدید تجاری که به فناوری الکترونیکی متکی هستند ، به عنوان مثال ، سهم بازار مطبوعات قدیمی را به خود اختصاص می دهد و جایگزین می کند. چرا یک رقیب کوچکتر از بین نمی رود؟ پست جدید الگوی قدیمی را کامل نمی کند. آن را ریشه کن می کند و تمام سهم بازار را در اختیار می گیرد. خوانندگانی که به انتقال کتاب های خود از طریق مدل های توزیع قدیمی عادت دارند یا با وب سازگار می شوند یا بدون کتاب زندگی می کنند. در همین حال ، نسل جدیدی از ناشران در حال تعریف مجدد از معنای بودن یک کتاب عالی هستند ، مستقل از آنچه در گذشته معنی داشت. قانون اینترنت همچنین کمک می کند تا این موضوع را از طریق مبحث کاملاً نوشته شده و مسیر موفقیت در ترسیم آن در وب تعریف کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا