دنیای وب

چگونه محتوای وب سایت خود را منحصر به فرد تر کنیم

ایجاد درست محتوای با کیفیت در واقع کار دشواری نیست. محتوا یک هدف دارد و وقتی آن هدف را بدانید ، فقط می توانید محتوای برتر ایجاد کنید.

مارک مطالب خود را

مهم نیست که محتوای خود را کجا ارسال می کنید ، باید توجه داشته باشید که این مطالب متعلق به شماست. در طول تلاش برای ایجاد و انتشار محتوا از قلم ها ، رنگ ها ، انواع تصاویر و موارد مشابه استفاده کنید. نام تجاری نیز فراتر از ظاهر است. این باید تن صدای شما و ارزش های تجاری شما را نیز نشان دهد.

محتوای مورد نظر مخاطبان خود را ایجاد کنید

وقتی برای شناخت مخاطب خود وقت می گذارید ، در تولید و ایجاد محتوایی که مخاطبان شما واقعاً می خواهند مشکل کمتری خواهید داشت. به رویدادهایی که می روند بروید. به انجمن هایی که آنها در آن شرکت می کنند بروید. با آنها صحبت کنید و در مورد همه چیز به آنها گوش دهید و خواهید فهمید که آنها چه می خواهند.

از معیارهای خود برای توسعه ایده های محتوایی استفاده کنید

استفاده از تجزیه و تحلیل برای دیدن آنچه که واقعاً بر اساس داده هایی که مشاهده می کنید اتفاق می افتد ، یک روش موثر برای تعیین نوع محتوایی است که برای وبلاگ ، رسانه های اجتماعی و سایر موارد ایجاد خواهید کرد.

مسابقه خود را بخوانید / گوش دهید

رقبای خود را پیدا کنید و محتوای آنها را کالبدشکافی کنید. آنها در مورد چه چیزی ارسال می کنند ، چه زمانی و چرا؟ پیشنهادات آنها را بارگیری کنید چیزی را که آنها می فروشند بخرید. این به شما کمک می کند مخاطبان خود را بهتر بشناسید زیرا آنها از رقبای شما خرید می کنند.

جستجوی کلمات

از برنامه هایی مانند Google یا iSpionage.com برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی استفاده کنید. تحقیق درباره کلمات کلیدی که رقبای شما برای به دست آوردن بازدید از آن استفاده می کنند ، راهی عالی برای تولید محتوایی است که بخشی از این ترافیک را اشغال می کند.

شخصیت های مخاطب را پرورش دهید

در چرخه خرید مخاطبان شما ، فرصت های زیادی برای ایجاد محتوا فقط برای یک نفر بر اساس مکان فعلی شما وجود دارد. به چرخه خرید مشتریان خود نگاه کنید و برای هر نوع شخصیتی که در آن قسمت از قیف وجود دارد ، محتوا ایجاد کنید.

اهداف مشتریان خود را بشناسید

یکی از راه های تولید محتوا ، دانستن اهداف مشتریان ، براساس چگونگی ارتباط آن با محصولات و خدمات است. به عنوان مثال ، اگر در سخنرانی عمومی “چگونه” بفروشید ، چگونه آن را با آنچه مخاطب شما نیاز دارد ارتباط می دهید؟

در مورد روند صنعت اطلاعات کسب کنید

روند صنعت برای تولید محتوا از اهمیت بالایی برخوردار است ، زیرا شما باید از آخرین اطلاعات و فناوری های در حال توسعه مطلع شوید. شما می توانید از هر آنچه که از صنعت اصلی شما ناشی می شود ، به عنوان نقطه شروع محتوای دقیق و دارای منبع استفاده کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا