دنیای وب

چگونه می توانم با Dogpile تبلیغ کنم؟

به س “ال “چگونه با Dogpile تبلیغ کنم؟” پاسخ دهید. ممکن است سرراست نباشد. Dogpile بخشی از خانواده موتورهای جستجو است که از فناوری Metasearch توسعه یافته توسط Infospace استفاده می کنند. Metasearch از نتایج چندین موتور جستجو برای یافتن بهترین سایتهای منحصر به فرد از هر یک استفاده می کند. خبر بد این است که هیچ راهی برای تبلیغ مستقیم با Dogpile یا هر سایت دیگر Metasearch وجود ندارد. با این حال ، اگر قبلاً می دانید چگونه در Google ، Yahoo ، Bing و / یا Ask رتبه بندی کنید ، این راه حل ممکن است شما را راضی کند.

نتایج Dogpile با روشی مشابه سایر موتورهای جستجو با یک تفاوت عمده نمایش داده می شود. Dogpile تبلیغات پشتیبانی شده را برجسته نمی کند (پرداخت به ازای هر کلیک). درعوض ، پیوندهای تبلیغاتی (معمولاً سه پیوند اول) را با برچسبی مانند “Google Sponsored Ads” (یا یاهو ، Ask و غیره) نشان می دهد. سپس نتایج طبیعی با برچسب هایی که منشا آنها را نشان می دهد ، نمایش داده می شوند (مانند “یافت شده در یاهو” یا “یافت شده در گوگل ، یاهو ، بینگ و س Askال”). اگرچه Infospace ادعا می کند که Metasearch نتایج بی نظیری را جستجو می کند ، من سعی کردم که در لیست حمایت شده به نظر می رسد بالاترین تبلیغات پیشنهاد دهنده را بدون در نظر گرفتن انحصار در لیست قرار دهد. من دیدم که همان تبلیغ دو بار ذکر شده است ، یک بار برای “تبلیغات Google Sponsored” و یک بار دیگر برای “تبلیغات Sponsored Yahoo”. با این حال ، نتایج طبیعی بی نظیر است.

سوال “چگونه با Dogpile تبلیغ کنم؟” با سایر موتورهای جستجوگر تبلیغاتی بسیار موفق باشید. شما می خواهید تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک با هر موتور جستجویی که انتخاب می کنید بسیار بالا باشد. در کمپین هایی که می خواهید در Dogpile رتبه بندی کنید ، ممکن است لازم باشد پیشنهادها را در چهار شرکت بزرگ مانند Google ، Yahoo ، Bing و Ask کنترل کنید. راه حل دیگر یادگیری سئو (بهینه سازی موتور جستجو) است. SEO به شما امکان می دهد در تمام نتایج طبیعی Big Four SEO رتبه بندی کنید و به شما امکان می دهد فوراً در Dogpile رتبه بندی کنید.

اگر می خواهید در مورد نحوه تبلیغات با استفاده از اینترنت بیشتر بدانید. اگر می خواهید بدون صرف هزینه های زیاد Capitol درباره SEO بیشتر بدانید ، به این موارد مراجعه کنید: لبه سرب MLM.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا