دنیای وب

چگونه می توانم در آمازون بفروشم؟

فروش سهام در آمازون یک راه عالی برای بدست آوردن پول جیب اضافی ، برای تکمیل فروش eBay موجود یا حتی درآمدزایی عالی است. خبر خوب این است که روند دریافت پول سرد و سخت برای کالاهای شما در این سایت نمی توانست ساده تر باشد! به سادگی این سه مرحله ساده را دنبال کنید و قبل از این که بدانید پول آمازون را مستقیماً وارد حساب بانکی شما می کند.

مرحله اول – ثبت نام با آمازون

تلاش برای فروش سهام در آمازون بدون ایجاد یک حساب آمازون در ابتدا کار خوبی نخواهد بود. در واقع ، بسیار محتمل است که شما قبلاً حساب کاربری ایجاد کرده باشید. اگر چیزی از این سایت خریداری کرده اید ، می توانید بلافاصله فروش را شروع کنید. این مسئله به هیچ وجه مشکل ندارد اگر فقط می خواهید از درهم و برهمی در خانه خود خلاص شوید ، اما اگر می خواهید با خرید و فروش در این سایت درآمد خود را بدست آورید ، توصیه می شود برای انجام کار خود حساب کاربری جدیدی تنظیم کنید تا به شما کمک کند تا در صدر پول خود باقی بمانید.

دو نوع حساب مختلف فروشندگان آمازون وجود دارد:

انفرادی – این حساب ها برای تنظیم کاملاً رایگان هستند ، اما برای هر فروشی که انجام می دهید هزینه ناچیزی هزینه خواهد شد. اگر می خواهید هر ماه چند مورد بفروشید ، این بهترین شرط بندی شماست.

– طرفدار بازرگان – آیا انتظار دارید مقدار زیادی بفروشید؟ این کل حساب با هزینه ماهانه همراه است ، اما بدون هیچ هزینه ای برای فروش (به غیر از درصد معمول در آمازون) ، این بهترین گزینه برای فروش بسیاری از اقلام است.

مهم نیست که کدام حساب را برای استفاده انتخاب کنید ، تنظیم خود بسیار ساده است. به سادگی دستورالعمل های موجود در وب سایت آمازون را دنبال کنید تا خودتان را ثبت کنید و قبل از اطلاع از آن اقدام به فروش خواهید کرد.

مرحله 2 – مواردی را که می خواهید بفروشید پیدا کنید

اکنون که ثبت نام کرده اید و آماده شروع به فروش در آمازون هستید ، برای یافتن کالای مورد نظر خود می توانید از طریق تعداد زیادی کالای موجود در وب سایت جستجو کنید. این محصول ممکن است از قبل وجود نداشته باشد ، در این صورت شما نیاز به توضیحات محصول جدید برای آن دارید. از آنجا که آمازون دارای چنین فهرست گسترده ای از کالاها است ، بسیار محتمل است که کالاهایی که می خواهید بفروشید از قبل وجود داشته باشد ، و فروش کالاهای از قبل موجود قطعاً مکان مناسبی برای شروع یادگیری در مورد نحوه کار آمازون است.

مرحله سوم – موارد خود را برای فروش لیست کنید

یک دکمه کوچک بزرگ در آمازون وجود دارد به نام “وب سایت خود را در اینجا بفروشید.” این دکمه دقیقاً همان چیزی را که روی برچسب می گوید انجام می دهد! هنگامی که کالای مورد نظر خود را برای فروش همه کارها پیدا کردید ، این دکمه را در سمت راست صفحه محصول کلیک کنید. از شما خواسته خواهد شد چندین سوال از قبیل وضعیت کالای مورد نظر و البته قیمتی که مایل به ارائه آن هستید. به سادگی سه صفحه ساده از دستورالعمل های موجود را دنبال کنید! محصول شما اینطور نیست

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا