دنیای وب

چگونه می توانید از جادوی ویدئو برای تبلیغ برند خود استفاده کنید

دوره های سایت های خسته کننده کاملاً از بین رفته است.

نوآوری در فن آوری به اندازه کافی ابتکاری شده است که به شما امکان می دهد از روش های سمعی و بصری برای دستیابی به اهداف سنتی خود استفاده کنید. از Magic of Video استفاده کنید تا به مشتریان خود اجازه دهید به محصول شما گوش دهند ، کالای شما را ببینند و روابط روانی را به کالای شما اضافه کنند. نتایج؟ شما نه تنها در مشتریان خود تأثیر خواهید گذاشت بلکه در موارد بیشتری تجارت خواهید کرد.

ایجاد یک وب سایت بدون وجود محتوای متنی در آن هنوز غیرممکن است.

اگر صفحه شما پر از تصاویر مربوط به محصول شما باشد – حتی تصاویر با متن Flash بسیار پویا یا نمودارهای اطلاعاتی دیگر – Google نمی تواند آن را به درستی جستجو کند و رتبه بندی مورد نظر شما را به دست نمی آورد.

کلید استفاده م techniquesثر از تکنیک های سمعی و بصری کشف ثبات صحیح بین محتوا و ارائه به سبک وب است.

به محتوا اطلاع می دهد – به طور کلی الهام نمی گیرد. صدا و تصویر خوب تولید شده می تواند محصول شما را سکسی و هیجان انگیز نشان دهد. محتوای سمعی و بصری خود را به یک پیش غذای عالی تبدیل کنید ، اجازه دهید محتوای متنی شما عمده فروشی را برای شما انجام دهد

به همان اندازه که سبک های دیداری و شنیداری برای یک وب سایت معاصر مناسب است ، آنها هنوز یک برچسب قیمت برای ساخت و استفاده دارند. اما با آماده سازی دقیق ، به یک صفحه وب قدرتمندتر و در نتیجه نرخ تبدیل بسیار بیشتری خواهید رسید.

مبلغی که برای ابزارهای ویدئویی باید بپردازید به نیاز شما بستگی دارد. یک راه حل ارزان تر از نظر صدا ایده خوبی نیست. با این حال ، واقعاً نیازی به استفاده از راه حل گران تر نیز نیست.

برای اینکه مفهوم خود را واقعاً به یک نمایش ویدیویی تبدیل کنید که می توانید با آن کار کنید ، باید بپذیرید که دوربین عکاسی شما با برخی از قابلیت های مهم آماده است و ابتدا باید برخی اشتباهات معمول را تأیید و از آنها اجتناب کنید – در زمان مراجعه مشتری به دوربین عکاسی.

مطمئن شوید که دوربین از جک میکروفون خارجی برخوردار است.

– به نظر می رسد سه پایه است "چیز خوب".

نحوه ضبط فیلم در دوربین فیلمبرداری مسئله مهم دیگری است – بسته به برنامه ای که قصد استفاده از آن را دارید.

گزینه های مختلف زیادی برای ذخیره واقعی داده های ویدیویی شما وجود دارد. نوارهای Mini-DV گران هستند. اتصال مستقیم USB گزینه مناسب دیگر است.

حتی به این فکر نکنید که سعی کنید از فرمت های دیگری به غیر از DV برای گرفتن مطالب سمعی و بصری استفاده کنید.

قبل از خرید دوربین را تست کنید. اطمینان حاصل کنید که وضوح دوربین و فرمت فایل با نرم افزار ویرایش شما کار می کند.

از قدرت توصیفات غافل نشوید. برخی از دوستان خود را که از کالای شما استفاده کرده اند و آن را دوست دارند دریافت کنید تا بتوانید به آنها امتیاز دهید تا میزان کالای مورد نظر خود را ارزیابی کنند.

نورپردازی حرفه ای ممکن است در بودجه شما نباشد ، اما معمولاً ایده خوبی نیست که فقط به نور طبیعی متکی باشید.

کلید Chroma "غربالگری آبی" یا "صفحه سبز"، آیا روند عکسبرداری از ستارگان ، صورتهای فلکی و سایر اجزای جلویی در مقابل یک صفحه بزرگ ، سبز یا آبی بزرگ است.

در حقیقت ، به تصویر کشیدن پروژه صوتی و تصویری شما کاملاً پیچیده است. چند مفهوم اصلی وجود دارد که باید به خاطر بسپارید تا بعداً تنش را از خود دور کنید: چندین عکس بگیرید ، مطمئن شوید که عکسهای اصلی شما به طور قابل توجهی بزرگ و دارای قاب هستند و فیلم را به اندازه کافی ضبط کنید تا با ویرایش بتوانید از انعطاف پذیری برخوردار شوید.

کادر بندی عکس های شما موضوع مهمی در مدرسه فیلم است. برخی از توصیه های اساسی تأیید این موضوع است که ، صرف نظر از موضوع صحنه ، بیشتر قسمت دوربین را پر می کند و سعی می کند عکس های شما از نزدیک تمرکز نکنند.

اصول را فراموش نکنید. نگرانی های اصلی شما در مورد ضبط فیلم ساده است: 1. اطمینان حاصل کنید که عکس های شما واضح است. 2. اطمینان حاصل کنید که می توانید فیلم های خود را به راحتی به برنامه ویرایش منتقل کنید.

بدون داشتن یک برنامه ویرایش فیلم بسیار کارآمد ، همه کلیپ های فیلمبرداری خوب در دنیا هیچ فایده ای ندارد ، که یک برنامه خوب برای یادگیری چیزی در مورد نحوه کار همه عناصر مختلف در بازار است.

شما یک برنامه ویرایش ویدئو می خواهید که ضبط ویدئو از دوربین را آسان کرده و آن را بدون دردسر به فرمی وارد کنید که می توانید با آن کار کنید.

– شما یک برنامه ویرایش ویدئو می خواهید که به راحتی بتوانید کلیپ های خود را در هر جایی که می خواهید بریده و بچسبانید. رابط کشیدن و رها کردن ابزار مناسبی برای این کار است.

– شما نرم افزار ویرایش ویدئو می خواهید که اضافه کردن جلوه های صوتی ، بیت های موسیقی یا سایر زنگ ها و سوت های مورد نیاز برای شما را آسان کند.

– شما نرم افزاری برای ویرایش ویدئو می خواهید که بتواند تصاویر خام شما را در حین آزمایش با قطعات ، تنظیمات و میکس های مختلف موسیقی ، آسان نگه دارد.

شما یک برنامه ویرایش ویدئو می خواهید که ویرایش و صیقل دادن فیلم های شما را آسان کند تا از بهترین شکل ممکن اطمینان حاصل کند.

شما یک برنامه ویرایش ویدئو می خواهید که صادرات فیلم ویرایش شده نهایی خود را به انواع قالب های فایل برای شما آسان کند.

– یک برنامه ویرایش ویدیو می خواهید که دستیابی به جلوه های اصلی رنگ را برای شما آسان کند.

– شما یک برنامه ویرایش ویدئو می خواهید که کار را آسان کند – انجام همه اینها!

یافتن یک بسته نرم افزاری خوب تنها نیمی از تلاش است. بدون درک نحوه ویرایش حرفه ای ویدئو ، یک پروژه صوتی و تصویری خوب را به پایان نمی رسانید.

جلوه های متغیر چشمگیر – منوها ، عبارات پایانی ، عناوین زمینه ها و پس زمینه های پیچیده – یک روش عالی برای تقویت ارائه شما است. تا آن را از بقیه سایت های بازاریابی چند سطحی که در آن وجود دارد متمایز کند.

ویرایشگر ، باور کنید یا نکنید ، مهمترین فرد در تهیه هر ویدیو است. هر کسی که تجربه ارتقا داشته باشد می داند که تغییرات کوچک پیامدهای ناخودآگاه بزرگی به همراه دارد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا