دنیای وب

چگونه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی درآمد کسب کنید؟


امروزه هر صاحب مشاغل باهوش باید یک استراتژی بازاریابی اجتماعی داشته باشد. کلید موفقیت کسب درآمد از طرفداران شبکه های اجتماعی است.
در پایان روز ، شما فقط به جای ارسال رایگان پول ، درآمد کسب می کنید.
از گزینه Facebook استفاده کنید
با داشتن دو میلیارد کاربر فیس بوک در ماه ، این بهترین مکان برای شروع کسب درآمد در رسانه های اجتماعی بعدی است. صفحه طرفداران فیس بوک شما باید نشان دهد که شما کی هستید و چرا سزاوار تجارت هستید. شما باید از اکثر توابع ارائه شده توسط فیس بوک استفاده کنید ، از جمله:

دکمه هایی مانند
دکمه تماس با ما
دریافت ایمیل ثبت نام
تست
مناسبت ها
اقدامات واضحی را که در حال انجام هستید انجام دهید ، مانند
“برای دنبال کردن آخرین اخبار روی دکمه لایک کلیک کنید” و ، ”
روی دکمه تماس با ما کلیک کنید و خوشحال می شویم به سوالات شما پاسخ دهیم. ”

مشارکت را تشویق کنید
افراد را تشویق کنید که پیام شما را دوست داشته باشند ، نظر دهند و به اشتراک بگذارند. این پیام شما را در مورد تجارت شما افزایش می دهد و ترافیک بیشتر به معنای پول بیشتر است. این کار را می توانید در اکثر شبکه های اجتماعی انجام دهید ، نه فقط در فیس بوک.
حساب خود را تشویق کنید تا پیروان خود را به دست آورد
فیس بوک به شما امکان می دهد تا پروفایل خود را تبلیغ کنید تا لایک و فالوور بیشتری کسب کنید. شما می توانید همین کار را در توییتر ، Pinterest ، LinkedIn و بسیاری دیگر انجام دهید.
بر بهترین پیام خود تأکید کنید
ایده های خود را در فیس بوک بررسی کنید و محتوای مورد علاقه مخاطبان خود را بیابید. آنها را به عنوان تبلیغات با تأکید بر متن تکرار کنید. آنها باید پیوندی داشته باشند که می توانند برای اطلاعات بیشتر روی آن کلیک کنند. به مخاطبان خود توجه زیادی داشته باشید تا پیام شما به افرادی که به بازار شما علاقه مند هستند منتقل شود.
ارسال آگهی از Scratch
ایجاد آگهی فیس بوک از صفحه فیس بوک بیشتر طول می کشد ، اما کنترل بیشتری به شما می دهد. تو نیاز داری:

تصویر خوب
عنوان جالب
توضیحات جالب
نشانی اینترنتی برای ارسال آنها تا بتوانند اقدامی انجام دهند ، مانند ثبت نام یا خرید در حال حاضر

بازار در YouTube

یوتیوب یکی از پنج وب سایت برتر جهان و اولین سایت اشتراک ویدیو است. در صورت نیاز فیلم و محتوا ایجاد کنید. جهت ثبت نام و یا خرید محصول تماس بگیرید.
Pinterest
تحقیقات نشان داده است که 80 درصد از کاربران Pinterest زن هستند و کمترین محصولاتی را که در سایت مشاهده می کنند خریداری می کنند. ایجاد حساب تجاری در Pinterest مزایای بسیار بیشتری نسبت به حساب شخصی شما دارد. Pinterest تجزیه و تحلیل را برای صاحبان مشاغل ، خرید دکمه های PIN و سایر ابزارهای مفید ارائه می دهد.
اینستاگرام
اینستاگرام همه چیز درباره عکس و فیلم است.از هشتگ برای تبلیغ محصول خود استفاده کنید. استوری اینستاگرام شما برای همه دنبال کنندگان شما ارسال می شود ، اما فقط در یک روز رایگان خواهند بود. اینها راههای بسیار خوبی برای شروع یک کمپین بازاریابی و پیشنهادات ویژه ای هستند که می توانند به شما در کسب درآمد سریع کمک کنند.

.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا