دنیای وب

چگونه می توانید 20،000 دلار در ماه به صورت آنلاین و بازاریابی درآمد کسب کنید؟

چگونه می توانید ماهانه 20،000 دلار درآمد کسب کنید. بیایید ابتدا بگوییم که روش های زیادی برای کسب درآمد در وب وجود دارد. اما این ساده ترین روش است.

1) مکانی را پیدا کنید که حداقل 80،000 جستجو در کلمات کلیدی و غیر تخصصی داشته باشد

برای یافتن این ترافیک می توانید از ابزار Google Key Traffic Estimator Estimator استفاده کنید.

مهم است که مکانی پیدا کنید که کلمه کلیدی نه تنها شامل 80،000 جستجو باشد بلکه کلمات کلیدی را نیز شامل می شود

با قصد تجاری بیش از 80٪ .. شما می توانید قصد تجارت را از MSN ADLAB بدست آورید.

نمونه ای از کاهش وزن طاقچه ای است که دائماً این نوع ترافیک را به شما منتقل می کند.

2) محصولی را در جای خود پیدا کنید که در هر خرید حداقل 25 دلار به شما پرداخت می کند. شما می توانید این محصولات را در همه جا پیدا کنید. تقریبا همه جا. می توانید آن را در شبکه های مربوط به هزینه و یا در سایتی مانند ClickBank پیدا کنید. این سایت ها برای ثبت نام رایگان هستند و محبوب ترین محصولات را به شما نشان می دهند. این سایتها همچنین به شما خواهند گفت که کدام محصولات بهترین فروش را بدست می آورند. اگر از ClickBank استفاده می کنید ، محصولاتی را در ClickBank انتخاب کنید که بیشترین خطر را دارند.

3) تبلیغات برای ترغیب مردم به خرید محصول شما. یک تبلیغ در Google ایجاد کنید یا از طریق وبلاگ ها ، مقاله ها و فیلم ها یک تبلیغ ایجاد کنید.

مقاله ارسال رایگان است ، وبلاگ ها رایگان هستند ، فیلم ها رایگان است. Google AdWords برای شما هزینه دارد ، اما به شما امکان می دهد سریع تبلیغات را آزمایش کنید. بنابراین ترکیب این نوع از تبلیغات نباید بیش از 2-3000 دلار در ماه هزینه کنید تا بتوانید از این نوع ترافیک استفاده کنید.

بنابراین در این مرحله ، اجازه دهید 80،000 جستجو با تبدیل 1٪ ماهانه انجام دهیم. این 800 فروش در ماه است. فروش 800 محصول که در هر فروش 25 دلار به شما پرداخت می کنند ، ماهانه 20،000 دلار است.

اکنون راهی برای مقابله با این اعداد وجود دارد. می توانید محصولی را پیدا کنید که ماهانه 50 دلار به شما پرداخت می کند و فقط 400 فروش نیاز دارد. اگر نام و آدرس ایمیل افرادی را که می فروشند محصولات را انتخاب می کنید ، می توانید بارها و بارها و بدون تبلیغات اضافی آنها را بفروشید.

بنابراین همانطور که مشاهده می کنید ، ایجاد درآمد 20،000 دلار در ماه بسیار آسان است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا