دنیای وب

چگونه می توان از اشتباهات آشکاری که اکثر نویسندگان در بازاریابی مقاله مرتکب می شوند جلوگیری کرد

بازاریابی مقاله یکی از رایج ترین روش های کسب درآمد از طریق اینترنت است. در حقیقت ، هزاران مقاله (خنده دار) در مورد نحوه کسب درآمد با نوشتن مقاله وجود دارد. با این حال ، به طرز عجیبی ، هیچ یک از مواردی که قبلاً خوانده ام بهترین راه را برای انجام این کار به شما نمی گویند.

اطلاعات متداولی که درباره نوشتن مقالات آنلاین می خوانم ، به شما می گوید که یک مقاله آموزنده در مورد رفع مشکل بنویسید و هرچه اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهد ، پول بیشتری به دست می آورید.

این خوب به نظر می رسد ، اینطور نیست؟

اما چیزی که آنها به شما نمی گویند این است که چگونه از آن پول در بیاورید. آنها چیزی شبیه به این می گویند: “این باعث می شود هزاران بازدید کننده به وب سایت شما بیایند.” اما چگونه؟ هنوز به شما نمی گوید چگونه می توانید با نوشتن مقاله درآمد کسب کنید.

آنچه واقعاً باید بدانید نحوه بازاریابی مقالات است. بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که مقاله ای بنویسید که خوانندگان شما را متقاعد به کلیک و خرید کند.

اما دقیقاً چگونه این کار را انجام می دهید؟

اول از همه ، نوشتن مقالاتی که آموزنده هستند را متوقف کنید ، اما در عوض مقالاتی بنویسید که سرگرم کننده هستند و باعث علاقه می شوند. بنابراین سخت درس ندهید بلکه آنچه را که باید بدانند به خوانندگان خود بگویید تا نحوه انجام آن. بیایید پیوندی به محصول شما ارائه دهیم و توضیح دهیم که چگونه به آنها کمک می کند.

دوم ، مقاله شما باید سرگرم کننده باشد ، در غیر این صورت خوانندگان شما متوقف نمی شوند.

به عنوان مثال ، ممکن است داستانی در مورد شخصی که مشکلی مانند خواننده داشته است ، بیان کنید و توضیح دهید که برای حل مشکل باید چه کار کند ، اما به او نگویید که چگونه این کار را انجام داده است. شما می خواهید مقالات شما فروش ایجاد کنند. منظور از بازاریابی متنی این است. منظور این نیست که به خوانندگان خود همه چیز را که باید بدانند برای اینکه محصول یا کتاب شما را نخرند ، بگویید.

در عوض ، شما باید مقاله هایی بنویسید که سرگرم کننده باشد و همچنین کنجکاوی را برانگیزد. و بگذارید قبول کنیم که اگر خوانندگان شما مشکلی داشته باشند و شما در مورد آن صحبت کنید ، آنها علاقه مند به یافتن راه حلی هستند.

ولی بهشون نگو علاقه آنها را با داستانها و مقالات سرگرم کننده پر کنید و سپس روی محصول خود به عنوان راه حل کلیک کنید ، در غیر این صورت می توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید.

به راحتی خوانندگان خود را از طریق پست های خود راهنمایی کنید و به آنها بگویید چه کاری انجام دهند ، اما نحوه انجام این کار در اینجا آمده است ، زیرا محصولی که می فروشید تمام نیازهای او را به آنها می گوید / به آنها می دهد.

و هر چه بیشتر بنویسید ، مقاله شما بیشتر قابل فروش خواهد بود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا