دنیای وب

چگونه می توان از طریق LinkedIn چشم انداز را پیدا کرد

امروز و امروز تعداد فزاینده ای از صاحبان مشاغل کوچک برای یافتن مشتری به رسانه های اجتماعی روی می آورند. در حالی که برخی از دیگران موفق تر هستند ، همیشه زمان لازم است تا تغییراتی ایجاد شود که می تواند منجر به نتایج بهتری شود. هفته گذشته ، ما در مورد چندین روش برای یافتن مشتریان بالقوه در توییتر بحث کردیم. این بار ، ما توجه خود را به محبوب ترین سایت شبکه حرفه ای جهان ، LinkedIn هدایت خواهیم کرد. اگر از LinkedIn برای یافتن شغل استفاده نمی کنید ، یک فرصت عالی را از دست می دهید. با رویکرد درست می توانید از این سرویس به نفع خود استفاده کنید ، تجارت جدیدی ایجاد کرده و در طول راه با دیگران ارتباط برقرار کنید.

برای کسانی که مایل به توجه کامل و غیرقابل تفکر به LinkedIn هستند ، در اینجا سه ​​مرحله برای شروع کار آورده شده است:

1. ایجاد یک پروفایل قاتل. هنگامی که شخصی از پروفایل LinkedIn شما بازدید می کند ، می خواهید آنها بدانند که شما به چه میز می روید. مشخصات شما باید 100 درصد کامل باشد ، با اطلاعات دقیق مربوط به وضعیت فعلی شما و همچنین تجربه و تحصیلات قبلی شما. توجه: در صورت داشتن تصویر نمایه ، نتایج بهتری خواهید گرفت.

2. مخاطبان مناسب را با جستجوی لینکدین هدف قرار دهید. با یک عملکرد جستجوی ساده و سر راست ، می توانید مخاطبان مناسب را با کمترین دردسر هدف قرار دهید. اگر به عنوان مثال به دنبال حرفه ای در بازاریابی هستید ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک کلمه کلیدی را در کادر جستجو تایپ کنید. اینها شامل موارد زیر است: بازاریابی ، مدیر بازاریابی ، گروه بازاریابی و سایر نهادهای مشابه. از آنجا ، می توانید برای هر شخصی که برای کار با آنها اهمیت دارید ، به صفحه پروفایل مراجعه کنید. این ممکن است به نظر بیهوده تلف شود ، اما بخاطر بسپارید که: شخص اعلانی را دریافت می کند که شما نمایه آنها را مشاهده کرده اید. این تنها کافی است تا شما را به مرحله بعدی ، که ارتباطی است ، معرفی کنید تا خودتان را معرفی کنید.

3. از گروه ها به نفع خود استفاده کنید. صرف نظر از صنعت شما ، حداقل یک گروه وجود خواهد داشت که متناسب با شرکت شما و اهداف مورد انتظار آن باشد. تا حد امکان در هر گروه متعلق به خود فعال باشید ، به سؤالات پاسخ دهید ، توصیه کنید و با دیگران ارتباط برقرار کنید. شما می خواهید تا حد امکان در هر گروه وقت بگذرانید ، با دیگران ارتباط برقرار کرده و به سمت هدف ایجاد مشاغل جدید تلاش کنید. اینها انواع کارهایی هستند که می توانید برای یافتن پیوندها در LinkedIn انجام دهید. اگر روزانه یک ساعت یا همین روز را در این سایت شبکه حرفه ای می گذرانید ، مدت زیادی نخواهد بود که مشتریان بالقوه را جلب کرده و آنها را به مشاغل جدید تبدیل کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا