دنیای وب

چگونه می توان از معاملات بازاریابی وابسته استفاده کرد بدون اینکه شماره امنیت اجتماعی خود را به خطر بیندازید

آیا از فرصتهای بازاریابی وابسته ای وسوسه می شوید اما می ترسید کاری در این باره انجام دهید؟ آیا آنها شما را با سوالات بزرگ و نگرانی های بزرگ تر رها کردند؟ من همچنین نگران بودم ، اما فکر می کنم جواب سوالاتم را پیدا کردم:

سؤال شماره 1: آیا این معاملات واقعی است؟

خوب ، بسیاری از آنها مطمئناً. (همیشه تحقیقات خود را انجام دهید و به طور خاص محصولات خود را بررسی کنید.) بدیهی است ، تعداد کمی از افراد وجود دارد که برخی از خمیرهای خطرناک را می آورند – از برخی از برنامه های وابسته بسیار مشروع. چرا نباید یکی از آنها باشید؟ ممکن است سایتی را که می خواهید تبلیغ کنید پیدا کرده باشید. یک مشکل کوچک وجود دارد …

سؤال شماره 2: چگونه می توانم با خیال راحت این کار را انجام دهم؟ یا می توانم؟

این دقیقاً سؤالی بود که من هنگام مواجهه با چند معاملات وابسته بسیار جذاب ، از خودم پرسیدم. من هیجان زده و آماده گلزنی بودم. در واقع ، شروع به ضبط کردم. سپس به بخشی رسیدم که آنها می خواستند … (طبل طبل!) … شماره تأمین اجتماعی!

چی؟ آنها مجبور بودند به اطراف شوخی کنند. فکر کردم فکر می کنم این شماره غریبه آنها را در اینترنت به شماره امنیت اجتماعی خود بدهد. سپس دوباره ، معنی دارد. اگر آنها به من پول پرداخت می کردند و می خواستند مشروعیت داشته باشم ، آیا به اجتماعی من احتیاج دارند ، درست است؟ از این گذشته ، آنها مجبورند فرم مالیات من را در پایان سال ارسال کنند.

اما سرقت هویت چیست؟ دادن شماره تأمین اجتماعی من به این معنی است که من عملاً خط اعتباری خود را در یک بشقاب نقره به آنها نشان می دهم. ممکن است کارتهای اعتباری خود را با شناسنامه برایشان ارسال کنم. لعنتی! فکر کردم اول هیچ کاری نکردم. اما من با یکی دیگر از این معاملات مواجه شدم ، دیگری و غیره. در همین حال ، من به اندازه کافی تحقیق کرده ام که بدانم بله ، معاملات وابسته قطعاً واقعی است. سپس با معامله ای روبرو شدم که بسیار وسوسه انگیز برای انجام آن بود. باید چکار کنم؟

بنابراین از شخصی که به او اعتماد کردم سؤال کردم ، کسی که نقش مهمی در توانایی او در ساخت اولین وب سایت من داشته است. سپس به سمت من آمد: او راه حل این معضل را به من داد:

سه پیام: EIN

سؤال شماره 3: شماره شناسه کارفرما چیست؟

EIN شماره شناسایی کارفرما را مشخص می کند. اما شما هیچ علاقه ای به استخدام کسی ندارید ، می گویید؟ مشکلی نیست

این فقط یک شماره شناسایی است که توسط IRS برای استفاده در تجارت شما ارائه شده است. این امکان را به شما می دهد تا منابع شخصی خود را از اطلاعات شغلی خود جدا کنید که به هر حال ایده خوبی است. این امکان را به شما می دهد بدون اینکه شماره امنیت اجتماعی خود را فاش کنید ، پول کسب کنید ، در حالی که هنوز قانونی است و به بازاریابان وابسته که به شما پول می فرستند اجازه می دهد تا همچنان قانونی بمانید.

سؤال شماره 4: پس چگونه می توانم یکی را بگیرم؟

آسان است. من می توانم این را باور کنم به من نیم ساعت آنلاین رسید تا تمام دستورالعمل ها را بخوانم. این صفحه وب IRS است که می توانید درخواست کنید:

http://www.irs.gov/businesses/small/article/0،،id=102767،00.html

فقط روی “درخواست به اینترنت” کلیک کنید.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید ، آنها برای این کار نیز پیوند دارند.

این هست. خوب میشی. اکنون می توانید شماره شناسایی قانونی را تهیه کنید که مالی شخصی شما را به خطر نمی اندازد. خنک نیست؟

بنابراین ، شناسه کارفرمای خود را بدست آورید و سهم خود را در مورد بازاریابی وابسته دریافت کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا