دنیای وب

چگونه می توان از نام دامنه رایگان برای بازاریابی اینترنتی بهره برد

بازاریابی آنلاین فعالیت پیچیده ای است و در نتیجه به هزینه و تلاش زیادی نیاز دارد. با این حال ، اگر می خواهید هزینه را کاهش دهید ، می توانید نام دامنه های رایگان را با یک فرآیند بسیار ساده ثبت کنید. روند کار استرس زا نیست اما اگر به اشتباه دست پیدا کنید ، هدف بازاریابی شما به خطر می افتد.

بسیاری از فرآیندها در بازاریابی اینترنتی دخیل هستند – ثبت نام دامنه ، میزبانی وب ، جستجوی کلمات کلیدی ، تبلیغات ، ایجاد صفحات فرود ، مدیریت رسانه های اجتماعی ، محافظت از وب سایت ، بازاریابی از طریق ایمیل ، مدیریت رمز عبور ، مدیریت محتوا و … علاوه بر این ، هر فرآیند نیاز به مهارت دارد اما در صورت عدم مهارت ، شما باید به کسی بپردازید تا این کار را برای شما انجام دهد. ثبت نام دامنه یکی از ساده ترین کارها در بازاریابی اینترنتی است و توسط ICANN انجام می شود (شرکت اینترنتی برای اسامی و شماره های اختصاص داده شده) ثبت کنندگان معتبر.

علاوه بر این ، حداقل زمان ثبت نام یک سال است که در این مدت می توانید برای دو ، سه یا بیشتر سال ثبت نام کنید. با پایان ثبت نام ، برخی از روزها به شما لطف داده می شود تا نام تمدید یا گم شود. همچنین می توانید نام را منتقل کنید یا آن را به شخص دیگری که از نظر فنی به عنوان دامنه ورق زدن گفته می شود بفروشید. در واقع ، برخی از افراد به عنوان شرکت های تمام وقت این زمینه را کنترل می کنند و اگر پول کافی کسب نکنند ، به تجارت ادامه نخواهند داد.

با این حال ، برای بهره مندی از نام دامنه رایگان ، باید احتیاط بیشتری انجام شود. این بدان دلیل است که بسیاری از پیشنهادات آنلاین وجود دارد که مشابه دامنه های رایگان هستند که در واقع ، چنین نیستند. پیشنهاد یک زیر دامنه رایگان را نمی توان با یک دامنه سطح بالا رایگان (TLD) مقایسه کرد. یک زیر دامنه برای همیشه “یک زیر دامنه” باقی خواهد ماند زیرا شامل ویژگی های TLD نیست. استفاده از زیر دامنه محدودیت های مختلفی دارد و برای شخصی که می خواهد کارهای جدی آنلاین انجام دهد خوب نیست.

دریافت نام دامنه رایگان (دامنه های سطح بالا) این روزها دشوار نیست زیرا بسیاری از شرکت های میزبان وب بسته های میزبانی خود را به آنها می دهند. شما فقط به یک برنامه میزبانی نیاز دارید و بلافاصله نام رایگان دریافت می کنید. با این حال ، ممکن است اصطلاحاتی با دامنه های رایگان در ارتباط باشد ، بنابراین باید وقت بگذارید و شرایط را به طور کامل بخوانید. بسیاری از مردم بدون دریافت شرایط پیشنهادی ، به دریافت بسیاری از پیشنهادات آنلاین عجله می کنند و همین امر منجر به سو تفاهم بسیاری از پیشنهادات شده است. از این رو ، قبل از دریافت این دامنه رایگان ، بسیار مهم است که اصطلاحات را به منظور دستیابی به تصویر واضح تر ، مرور کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا