دنیای وب

چگونه می توان از هیچ چیز یک میلیون دلار درآمد کسب کرد – دو مدل مختلف کسب و کار آنلاین که می توانند به شما کمک کنند

بسیاری از کارآفرینان هستند که از هیچ چیز یک میلیون دلار درآمد کسب کرده اند. اینترنت کارها را آسان کرده است. در حقیقت ، افراد زیادی هستند که پس از شروع تجارت اینترنتی خود ، میلیونر اینترنت شدند.

در اینجا دو مدل مختلف کسب و کار آنلاین وجود دارد که می توانید در ادامه آنها را در نظر بگیرید.

1) بازاریابی وابسته

بازاریابی وابسته به سادگی به معنای فروش محصول شخص دیگری برای کارمزد است. هزاران برنامه وابسته وجود دارد که می توانید به طور رایگان درخواست دهید و به آنها بپیوندید. شما فقط زمانی درآمد کسب می کنید که بتوانید کالایی را بفروشید

سود احتمالی بازاریابی وابسته را دست کم نگیرید. افرادی هستند که فقط با فروش محصولات دیگران میلیون ها دلار درآمد کسب کرده اند.

بیایید یک ریاضی ساده انجام دهیم. شاید شما کتاب الکترونیکی را به قیمت 50 دلار بفروشید. اگر نرخ کارمزد 70٪ باشد ، در هر فروش 35 دلار درآمد کسب خواهید کرد. فقط 4 بار در روز و 140 دلار در روز درآمد دارید. این بدان معناست که شما احتمالاً می توانید کار روزانه خود را ترک کنید.

می خواهید درآمد بیشتری کسب کنید؟ ساده! فقط بیشتر بفروشید.

2) محصول خود را ایجاد کنید

برای برخی از افراد ، به محض اینکه در بازاریابی وابسته به خوبی عمل کنند ، شروع به تولید محصولات خود می کنند. البته افرادی هستند که هیچ زحمتی در تولید محصولات خود ندارند. از این رو ، آنها به بازاریابی وابسته پایبند هستند و هنوز هم این کار را به خوبی انجام می دهند.

با این حال ، ایجاد محصولات خود مزایای زیادی به شما می دهد. ابتدا ، شما مبلغ کامل را به جای 75٪ یا 70٪ ، هر میزان کارمزد ، بدست می آورید. دوم ، اکنون می توانید سایر شرکت های وابسته را برای فروش محصول خود به خود جذب کنید.

آنها کارها را انجام می دهند و من هنوز مقداری پول در می آورم. این مزیت داشتن محصولات شخصی شماست. اگر محصول بسیار موفقی دارید ، فقط یک محصول می تواند میلیون ها دلار برنده شود.

مطمئناً هر محصولی که ایجاد می کنید ضربه بزرگی نخواهد بود. برخی ممکن است ماهیانه 300 دلار با خلبان خودکار درآمد کسب کنند. برخی ممکن است ماهیانه چند هزار دلار درآمد کسب کنند. اما وقتی محصولات زیادی برای فروش آنلاین دارید ، همه اینها جمع می شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا